Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Havbris: Dersom det er vaskedag, hva slags musikk får deg igang da? Jeg er selv avhengig av musikk når jeg setter igang... :ler:

Uriah Heep, Led Zeppelin, The Who, Michel Camilo og mye annet snadder. Musikk med energi.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bandit
Skrevet

Uriah Heep, Led Zeppelin, The Who, Michel Camilo og mye annet snadder. Musikk med energi.

Jeg må også ha litt rocka greier... :ler:

NozMonster: Hva er den rareste tingen på kjøkkenet ditt?

Silfen: Biltur i Norge. Hvor går ferden?

Skrevet

Cuddlegirl: Søtt, surt eller salt?

Vanskelig valg, men tror jeg må si søtt! Er altfor glad i søte ting.

Lydia: Er det noe spesielt du ser frem til nå?

Bandit: Hvor høy er du?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Hvis det ikke fantes giraffer, hvilket dyr skulle du samlet på da?

jeg er veldig glad i pandaer og koalabjørner også!

det er egentlig mest fristende og svare pinnedyr, men noe sier meg at det ikke er så enkelt å få tak i noen samlegjendstander av dem :P

NozMonster: Hva er den rareste tingen på kjøkkenet ditt?

det må nok bli sjiraff-øsa mi :ler: den er vel for så vet ubrukelig!

(og foresten bandit- jeg er veldig glad i reker og krepsehaler!)

Marihøna: hvordan går det med deg og graviditeten? begynner ting å bli klart til bolla kommer?

Norah: hvilken gave var du mest fornøyd med? (fra bryllupet ditt)

Skrevet

Det var nå meg ukjent, i alle fall, men norrøne navn er nå altid gode å føre videre. Ymir og Ym vet jeg forøvrig om som aktive navn, men utenom den norrøne guden har jeg aldri sett Yme bli brukt.

Heyhoe16: Hvilken kulturell mytologi fanger din interesse i størst grad?

hmm... må nok bli den norrøne eller den fra gamle egypt!! :Nikke:

nozmonster: hvilken hårfrisyre synes du at du kler kjempegodt? :Nikke:

yes2yes: hva tror de fleste av dine venner på? en rekkefølge, kanskje! :D

hunterlady: hva synes du er positivt/negativt ved å være mor for akuratt ditt barn? :)

hedvigr: hva er favoritt desserten og kan du lage den selv? :D

Skrevet (endret)

Giacomo: Hva gjør du med all frukten/bærene på eiendommen din?

Jeg planlegger å bruke dem til mye spennende som det sjelden bliver så mye av. Jeg plukker og fryser en del, og giver bort mye. Jeg har planer om både likører og cider og det som verre er, men som oftest bliver de til smoothies eller desserter.

Giacomo: Kan du beskrive klesstilen din?

Konservativ - alltid skjorte, blazer og bukser med press, sorte snøresko. Gjerne slips hvis anledningen passer.

Bandit: Tror du at jeg muligens elsker skalldyr?

Endret av Giacomo_P
Skrevet

Uendelig mange pluss for IKEA-hatet! IKEA må dø!!! Det teite er at andre butikker selger bedre kvalitet til avere pris. Hva faen skal en på IKEA for?!?!

Så svare på spørsmål... Unkar med stor R resten av livet ja. Kan ikke påstå det er planlagt, men det er uhorvelig vanskelig å se for seg noe annet. Er umulig å kjenne på de følesene, som jeg tror var der, fra den tiden i livet mitt da jeg definerte meg selv som lykelig. Eneste holdepunktet jeg har er vissheten om at tanken "NÅ er jeg lykkelig" ble tenkt den gangen for mange år siden. Videre så kan jeg erindre at jeg en gang i livet mente at jeg hadde det bedre og var en bedre person i forhold en som singel. Dette er også følelser jeg ikke klarer å ta igjen. Jeg husker å ha tenkt tankene, men alt føles så uendelig fremmed. Så jeg klarer ikke å forestille meg et annet liv en livet i denne elide leiligheten, alene. Dog, jeg jobber jo bevist med å flytte fra dette helveteshullet om fire år. Med flaks og tolmodighet skal jeg ha penger nok til å kunne kjøpe en bopel. Langt vekk på et annet kontinent om nødvendig.

Maya-76: Fotball eller skøyter.

Å se på eller gjøre selv??

Hvis det er å se på så blir det skøyter, å gjøre selv; spille fotball (med ungene i gata vel å merke....) Er ikke så fotballengasjert egentlig...........har null peiling for å si det mildt!

Flair;

Hva er den mest uskikkelige rampestreken du har gjort?

Gjest Bandit
Skrevet

Bandit: Hvor høy er du?

Jeg var vel 182 cm over havet sist jeg målte. Hva med deg?

det må nok bli sjiraff-øsa mi :ler: den er vel for så vet ubrukelig!

(og foresten bandit- jeg er veldig glad i reker og krepsehaler!)

:ler: Sjiraff-øse! Utrolig bra! Jeg får be med deg og Flair på skalldyraften en gang! :hoppendeglad:

SemperFi: Yndlingskrydder?

• Liker 1
Skrevet

hedvigr: hva er favoritt desserten og kan du lage den selv? :D

Hmm, har egentlig ikke noe å svare her, siden jeg aldri spiser dessert egentlig. Er ikke så glad i søtt etter å ha spist middag, og spiser sjeldent kaker/is/bær og annen dessertmat uansett. Men hvis jeg MÅ svare noe sier jeg vel gele med vaniljesaus. Jeg kan takle et bittelien skål av det etter bursdagsmiddager slikt. Og kan ikke lage det fra bunnen av nei :P

Kevlarsjäl: Kommer navnet ditt fra Kent? Og hva betyr det egentlig?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Marihøna: hvordan går det med deg og graviditeten? begynner ting å bli klart til bolla kommer?

Det humper og går ;) Fortsatt mye dårlig, men virker ellers som ting er som det skal. Gleder meg til ultralyd neste uke :) Her er ingenting klart. Har ikke kjøpt inn noe som helst. Er fortsatt tidlig enda da, så har plenty tid.

HedvigR: Hvem på KG har du lyst til å gi en ordentlig go' klem? Og hvem ville du gitt et realt spark bak?

Gjest Bandit
Skrevet

Jeg har på følelsen av det. Ser for meg en herremann som nyter soldagene med champagne eller hvitvin (kommer an på skalldyret) til skalldyr, hjemme på terrassen i godt lag.

HedvigR: Hva provoserer deg?

yes2yes: Beskriv det største bildet i stua di?

Skrevet

Flair: Hender det at du er en engel?

Når hender det at jeg ikke er en engel? :engel:

Døøh, ikke prøv å stjele showet fra Nozzy og meg!

Flair;

Hva er den mest uskikkelige rampestreken du har gjort?

Det tror jeg må ha vært da jeg fylte sagflis på tanken på traktoren til bestefar. Dæven, han ble forbannet...

Havbris: Ditt værste måltids-minne?

Maya: Har du prøvd å en faste noen gang?

• Liker 1
Skrevet

Semper: Hva misliker/hater du, som "alle" andre liker?

Av mat så er det lammekjøtt, sorry folkens.

Musikk så hører jeg på dance, house, rock, metall ...

Vanskelig spørsmål som er ganske vid da. Jeg missliker IKEA, dårlige produkter som faller sammen når du flytter på de.

Tja ...

SemperFi Er du en lojal venn og familiekar? Og ville du ofret ditt blod for denne nasjonen?

Jeg vil si at jeg er veldig lojal og strekker meg veldig langt for familie/venner. Jeg er ikke den personen som baksnakker noen venner eller går bak ryggen på de uansett, eller om jeg blir behandler dårlig så sier jeg ifra.

En av mine sayings er "et øye for et øye og verden går blind".

Ja, jeg ville ofret mitt blod for Norge. Ville du?

Noz. Hva ser du fram til?

Havbris. Hva gråt du av sist?

Marihøna. Hva sjesker du mest på nå som du er gravid?

Skrevet

Søndagsmiddagene hos ex-svigers. Middag kl 13, tørr, seig, ihjelstekt elgstek med vasne grønnsaker og ripssaft. Hver søndag.

• Liker 1
Skrevet

Når hender det at jeg ikke er en engel? :engel:

Døøh, ikke prøv å stjele showet fra Nozzy og meg!

Det tror jeg må ha vært da jeg fylte sagflis på tanken på traktoren til bestefar. Dæven, han ble forbannet...

Maya: Har du prøvd å en faste noen gang?

Ha-Ha, kan tenke meg han ble sint ja!

Mente du faste, som i å ikke spise mat men bare drikke? Isåfall så har jeg ikke det.........eneste fasten jeg har hatt er pålagt før operasjoner (og da er det jo ikke lov å drikke heller...)

Marihøna;

Har du en følelse om det blir gutt eller jente?

Skrevet

SemperFi: Yndlingskrydder?

Safran i ris. :)

Skrevet

Jeg var vel 182 cm over havet sist jeg målte. Hva med deg?

Ligger vel på rundt 166 cm, så ikke akkurat så mye å skryte av. :sjenert:

Babyblue: Hva heter yndlingsfilmen din?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Marihøna. Hva sjesker du mest på nå som du er gravid?

Sjesker på? Hvis det betyr det jeg tror det betry, så er det egentlig ingenting spesielt jeg MÅ ha. Men jeg kan plutselig få cravings og bare MÅ ha det jeg har lyst på akkurat nåååå! For noen dager siden sendte jeg mannen på butikken sent på kvelden fordi jeg bare MÅTTE ha melkesjokolade NÅ!!

(hvis det betyr noe annet så må du forklare ;) )

Vampen: Hva er din favorittmascara?

Skrevet

Ha-Ha, kan tenke meg han ble sint ja!

Mente du faste, som i å ikke spise mat men bare drikke? Isåfall så har jeg ikke det.........eneste fasten jeg har hatt er pålagt før operasjoner (og da er det jo ikke lov å drikke heller...)

Marihøna;

Har du en følelse om det blir gutt eller jente?

Var det jeg mente ja :)

Ok, nytt spørsmål Maya: Har du noen gang spist biller? (siden du har vært i Afrika, mener jeg!)

Skrevet

Safran i ris. :)

Hahaha!! Jeg ber alltid om den hvite risen. Bare tah-dig'en er sprø, så er jeg fornøyd.

Bandit: hva er det meste du har tatt i benken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...