Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Arabella: Hva skal til for å få sokkene dine til å skjelve? :lur:

Jeg bruker ikke sokker, hihi. Men skjelvinger kan jeg nok få allikevel, ved elektrisk spenning :lur: .

BM2: Hvis du kan svare seriøst og ikke være dømmende, hvilke egenskaper er det viktig for deg at en partner må ha?

Endret av Arabella
Skrevet

Yvonne; Hva er det slemmeste du noen gang har gjort?

Slemmeste? Hmm. Jeg har i grunn ikke gjort så mange slemme ting, tror jeg. Vel, ringstikk da jeg var liten osv, men utover det har jeg i grunn gjort lite ugang.

Yvonne: Er du katte- eller hundemenneske? Og har du noen dyr?

Kattemenneske, definitivt! Jeg liker ikke hunder spesielt godt, men jeg er veldig glad i katter. :)

HedvigR: Eier du en cd du egentlig ikke vil innrømme at du eier for andre mennesker? Dvs, er det noe du lytter på i smug?

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg bruker ikke sokker, hihi. Men skjelvinger kan jeg nok få allikevel, ved elektrisk spenning :lur: .

BM2: Hvis du kan svare seriøst og ikke være dømmende, hvilke egenskaper er det viktig for deg at en partner må ha?

IQ! Uten tvil IQ. Smart og kunnskapsrik er definitivt en viktig komponent. Om hun er smatere en meg er det bare positivt. Jeg liker meg best med mennesker eg kan lære noe av. Utover det må hun besitte evnen til å takkle undertegnede :nigo:

Yvonne: En metoritt deiset ned i Dovrefjell og kun Venstre og Senterpartiet er igjen. Det er stemmeplikt og du MÅ stemme på ett av disse partiene. Hvilket? Og gjerne hvorfor.

Skrevet

Yvonne: En metoritt deiset ned i Dovrefjell og kun Venstre og Senterpartiet er igjen. Det er stemmeplikt og du MÅ stemme på ett av disse partiene. Hvilket? Og gjerne hvorfor.

Nå spør du jammen vanskelig, da ingen av disse partiene appellerer særlig til meg. Jeg tror det må bli senterpartiet. Mye fordi jeg støtter dem i EU-saken, da jeg er i mot EU. Jeg er faktisk litt enig i deres desentraliseringspolitikk, men dog ikke slik de kanskje ønsker det. Jeg synes det dog er viktig å bevare utkantstrøkene og ikke bare byene. Ellers er det vel sikkert andre ting jeg er enig i, men som jeg ikke kommer på i farta.

Skrevet (endret)

La Gioconda av Amilcare Ponchielli, selvsagt!

Havbris: Wagner eller Mozart?

Ja takk begge deler. Liker både romantikk og klassisisme, litt avhengig av dagshumøret!

Redigert: ooops - glemte regelen.

Arabella: Liker du vin? Rødt, rosa eller hvitt?

Endret av Havbris
Skrevet

HedvigR: Eier du en cd du egentlig ikke vil innrømme at du eier for andre mennesker? Dvs, er det noe du lytter på i smug?

Vel, jeg må innrømme at når jeg blir i litt nostalgisk humør og føler meg litt barnslig så setter jeg på A1 og Blue, og synger høyt med :sjenert: Da sørger jeg for å lukke alle vinduene først :fnise:

Noz: Hvis du skulle vært moderator, hvilket underforum ville du helst hatt ansvar for?

Zakuro: Hva er egentlig avataren din? En ugle? :gjeiper:

Gjest Fasting Drue
Skrevet

HedvigR: er du særlig svak for en betemt øyenfarge?

Skrevet

HL: Hvilket flyselskap er verst?

Cuddlegirl: Hva vet du egentlig om din vagina?

Tonje: Blir du kåt på festival?

Cosette: Har du juicemaskin?

Gjest Eurodice
Skrevet

Ja takk begge deler. Liker både romantikk og klassisisme, litt avhengig av dagshumøret!

Redigert: ooops - glemte regelen.

Arabella: Liker du vin? Rødt, rosa eller hvitt?

Jeg liker alle fargene :). Rosévin og hvitvin er først og fremst sommerviner for meg, rødvin er helårsvin. Jeg tuller litt nå, jeg er ikke så bastant.

Giacomo: Har du mye frukt og bær i hagen din nå? Lager du egen vin? (Dette ble to spørsmål :))

Gjest Bobler
Skrevet (endret)

Bobler: Hvorfor valgte du nicket ditt?

Fordi når jeg meldte meg inn lå gubben og sov ved siden av meg. Når jeg tenkte på hva jeg skulle kalle meg, lagde han en boble av spytt ut av kjeften i søvne :ler:

Endret av Bobler
Skrevet

Cuddlegirl: Hva vet du egentlig om din vagina?

Tonje: Blir du kåt på festival?

Cosette: Har du juicemaskin?

Haha, har en ide om at du tok dette fra bildelinken på toppen. :gjeiper: Tok quizen da, og fikk 8/10 så er jo ikke helt ut på tur. Visste forresten alt som stod på siden(untatt 2 spørsmål jeg fikk feil på). Også vet jeg jo så klart en del utenom som ikke står der.

Kråkefjas: http://www.klikk.no/kvinneguiden/samliv/article767442.ece Hvor mange rette fikk du?

Skrevet

8/10. Bomma på haien og prosenten. Bør være godt nok når jeg ikke har en.

Not bad!

Bomma på haien jeg og. + en til jeg ikke husker hva var.

Fasting drue: Hva skal du i dag?

Skrevet

Giacomo: Har du mye frukt og bær i hagen din nå? Lager du egen vin? (Dette ble to spørsmål :))

Jeg tror ikke så mye er modent enda, men jeg har nydt rabarbraen en måneds tid. Det ser ud til å komme mye bringebær og epler, og plommehøsten bliver heller ikke så gal. Det er en stund siden jeg har sett på stikkelsbærene og solbærene, og pærene har jeg ikke helt oversikt over. Rips kommer det alltid voldsomme mengder av hos meg. Før helgen spiste jeg årets første markjordbær.

Jeg laver ikke egen vin, for jeg har ikke noe slott.....

Yvonne: Blev reisen like fantastisk som du forestilte deg?

Skrevet

Yvonne: Blev reisen like fantastisk som du forestilte deg?

Ja, absolutt! Det var veldig mye å se og oppleve, noe som passet oss veldig bra. La opp til litt strandliv og rolige dager de første fem dagene i Florida, deretter ble det cruise i syv netter hvor vi fikk sett veldig mye og i de syv nettene i New York tilbragte vi til shopping, sightseeing og attraksjoner. Skulle gjerne vært der lenger. :)

Gjest Tekola
Skrevet

Jeg har veldig mange sanger jeg kan høre på uten å bli lei, egentlig. Har en hel spilleliste som er et par år gammel som jeg setter på når jeg gamer. :fnise:

Noen eksempler; Hotel California (Eagles), Over the hills and far away (Nightwish 2002-versjon), Einherjermarsien (Einherjer), Ramund hin unge (Týr)

Og denne;

Tekola; Samme spørsmål tilbake; hvilke/n sang/er kan du høre på uten å bli lei?

Jeg går sjeldent lei av sanger jeg virkelig liker, så det er vanskelig å komme med et konkret eksempel. Men denne sangen har jeg hørt utallige ganger den siste måneden!

Lydia: Hvilken is spiser du mest av i sommer?

Rofl: Hvilke tre bøker har du likt best?

Stille Vann: Hva slags strø har du helst på softisen, og hvorfor?

Vanemagi: Når oppdaget du først den norrøne kulturen? Skole, foreldre eller noe annet?

Gjest HunterLady
Skrevet

HL Har du noen gang dykket med tank på ryggen?

Nei, det har jeg ikke. Og vet ikke om jeg tør.

Hunterlady: Hvis du kunne levd livet om igjen, hva ville du gjort annerledes?

Wowsann. Det er mye det. Jeg ville nok hovedsakelig ventet litt lengre med å skaffe meg bad-boys som kjærester, og jeg ville uten tvil styrt LANGT unna rusmiljøer.

Jeg ville også behandlet mine foreldre bedre, og jeg ville ha startet med aktiv fysisk trening i tidlig alder.

Norwegian. Men SAS ligger ikke langt bak. Udugelige greier disse norske flyselskapene.

Kråkefjas: Når gråt du sist? Og hvorfor?

Cuddlegirl:Hvor bor du og hvor gammel er du?

Yes2yes: Har du kjæreste?

Rofl:Er du redd for edderkopper og krypdyr?

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Noz: Hvis du skulle vært moderator, hvilket underforum ville du helst hatt ansvar for?

etter det jeg har forstått, så kan ikke moderatorer delta i tråder hvor det har blitt ryddet ( :klo: ? ), og dessuten så har jeg såpass lite ønske om å bli moderatorer, fordi jeg har en følelse av at de ikke får lov til å være så ærlige og direkte i diskusjonene her, så jeg tror nesten jeg må svare Forbruker og Økonomi- rommet jeg, for der er det sikkert ikke så mye å passe på og rydde opp i...

Yvonne: Jeg har lagt merke til at du ikke stiller noen spørsmål etter at du har besvart spørsmålene som er til deg i denne tråden. Glemmer du det, eller er du en regel-bryter med vilje? :sjenert:

Endret av NozMonster
Skrevet

Yvonne: Jeg har lagt merke til at du ikke stiller noen spørsmål etter at du har besvart spørsmålene som er til deg i denne tråden. Glemmer du det, eller er du en regel-bryter med vilje? :sjenert:

Har jo gjort det flere ganger jeg? Men det er ikke alltid jeg kommer opp med spørsmål, og noen ganger så tenker jeg ikke noe over det. ;)

NozMonster: Hva er ditt favorittblad?

Skrevet

Rofl: Hvilke tre bøker har du likt best?

Hmm, det var da et fryktelig vanskelig spørsmål du skulle stille meg. Tror ikke jeg kan nevne 3 stk men vet 2 stk som jeg har lest for ikke så lenge siden som var meget bra.

Ready Player One - Ernest Cline

Shadow of the Wind - Carlos Ruiz Zafón

Men hvilken bøker jeg har likt best vet jeg ikke for det er jo så mange gode bøker :bond:

Rofl:Er du redd for edderkopper og krypdyr?

Ikke redd de men ikke glad i de heller. Er heldivgis ikke noe stort problem siden jeg har en katt som er veldig glad i de. Sett en edderkopp (som var ganske stor så jeg kvapp) i leiligheten de 2.5 årene jeg har bodd der.

HL: Hva legger du i badboys?

Nozze: Hva er det skumleste du har gjort som involverte noe form for bevegelse?

Karpuzi: Det galneste pusen din har gjort?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...