Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

BM2: Har du grønne fingre?

:skratte: Å nei, nei det har jeg ikke! Jeg har klart å drepe en kaktus på under to uker...

For å si det enkelt, alt som krever et visst lag med hendene er jeg totalt ubrukelig til. I ungdommen fikk jeg ikke lov å hjelpe til i hagen, male, henge opp bilder eller gjøre annet arbeid som krevde et visst snev av håndtverksevner. Rett go slett fordi jeg suger ræv på sånne ting.

Yme: Hvor lang er en strikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bud: Hvem fikk du sist tekstmelding fra?

Et bilde av kjæresten :rodmer:

Bændit: Hva lengter smaksløkene dine desidert mest etter per pronte?

Gjest Bandit
Skrevet

Et bilde av kjæresten :rodmer:

Bændit: Hva lengter smaksløkene dine desidert mest etter per pronte?

Dæng! Det visste jeg ikke! At du hadde vedheng! Veldig nylig?

Og svaret på spørsmålet ditt må nok bli: kvinne! :lur:

Karpuzi: Fineste sted i Norge, og hvorfor?

Skrevet

Jeg har ikke noe særlig valg, da det er poden som står for valg av saft. Da blir det Lerums orginale husholdningssaft. Det er en blanding av flere smaker.

Yme: Hvilken potet er den beste?

Så du er hans saft-bitch, med andre ord? Men det er akseptabelt, så lenge det ikke er så kjip, gul fun light. Æsj!

Mandelpoteter er best, uten konkurranse, så kommer nypoteter på nummer to... Jeg har tenkt til å avla fram mandelpoteter som er så store at man kan lagde bakt potet med dem. Det kommer til å bli sensasjonelt!

Yme: Hvor lang er en strikk?

Strikker kan ikke måles på vanlig måte, pga den sirkulære formen, og elastisiteten... Det er mye i verden man ikke kan forstå, og ikke kan forklare med ord, men som man like vell kan observere og bevise ved hjelp av mattematiske ligninger.

Svaret mitt er derfor:

2 sin(x p3) = 1sin(x p3) =12x p3=p6+ 2pn, 0, 2p] blir n = 0, siden x 2 [0, 2p] blir n = 0 og vi har løsningene x = p2og x = 7p6.

Alva: Hvorfor panter du aldri tomflaskene dine?

Skrevet (endret)

Hmm kanskje Telemark! Jeg syns de har veldig fin natur der. Blir alltid litt betatt når jeg har tatt toget sørover.

Må jeg spørre noen andre nå?

Rofl Fjell eller hav?

Endret av Karpuzi
Skrevet

FruN: Jeg likte blad-spørsmålet ditt, og lurer derfor hvilket/ hvilke blader du liker best/ pleier å lese?

Interiørblader!! Abonnerer på rom123, men liker Bolig+ og Maison godt og :nigo:

Tanta mi har faktisk vært med i Maison!

Nozze: Hva er den sprøeste fargen du har hatt i håret?

Skrevet

Minya: Hva legger du helst på grillen?

Marinert mørbradbiff, maiskolber og grillskiver. Servert med en god dose potetsalat.

Minya (i fet skrift): hva er du misfornøyd med i din tilværelse?

Jeg kunne tenkt meg litt fler og mer stabile vakter på jobben. Og så har jeg innsett at jeg burde begynne å trene fast igjen. :sjenert:

Ellers er jeg egentlig relativt fornøyd med tilværelsen. :klo:

Hadde vært kjekt med noen millioner kroner i overskudd så vi kunne sette en haug med arbeidskarer til å fikse huset da :fnise:

FruN: Hva er din største frykt?

Skrevet

Rofl Fjell eller hav?

Begge deler men føler en spesiell ro når jeg er på eller ved havet. Drømmehuset er ved sjøen hvor det er litt vær :)

Mynona: Hva er det du savner mest som singel?

Nozze: Hva er det du savner mest som singel?

HL: Hva er det du savner mest som singel?

Karpuzi: Hva er det du savner mest som singel?

Gjest Bobler
Skrevet

HedvigR: Hva er det tristeste du har opplevd?

Bobler: Hva er ditt favorittpotetgull?

Uglefot: Hvor gammel er du? Har du en hobby?

Bamse-potetgull

987296-9-1296243038410.jpg

Xaphan: Hvis du kunne bo hvor som helst i hele verden, hvor ville det vært?

Noz: Hva er det kvalmeste du har spist?

Rofl: Ler du mye? (mtp nicket)

Yme: Har du noen dyr? Hvilke?

Skrevet

Begge deler men føler en spesiell ro når jeg er på eller ved havet. Drømmehuset er ved sjøen hvor det er litt vær :)

Mynona: Hva er det du savner mest som singel?

Nærhet. En arm og sånn.

Rofl: Hva savner du mest som singel?

Skrevet

Rofl: Ler du mye? (mtp nicket)

Er en ganske smilende og glad person ja :) Bruker ikke det nicket som jeg vanligvis har da det er så lett gjenkjennelig :sjenert:

Nærhet. En arm og sånn.

Rofl: Hva savner du mest som singel?

Nærheten som man bare kan få av en kjæreste. En som man kan dele hverdagen med.

Mynona: Din beste kjøretur?

Tonje: Ditt hyggeligste minne som har med dyr å gjøre?

Skrevet

Mynona: Din beste kjøretur?

Jeg og 3 venner skulle kjøre fra Oslo til Bergen. Brukte rundt 13 timer, for vi stoppet så mye. Kjørte mot avkjøringen til Hadeland og fant ut at der hadde vi ikke vært før, så da måtte vi innom, og sånn noen andre steder. Måtte ut av bilen å måle etter en heftig "krangel" om hvor lange de gule stripene i veien er. Latterkrampe i hvertfall halvparten av turen. Veddemål om antall tunneller osv.. Vi var ganske overtrøtte, så vi lo egentlig av alt :)

Bobler: Hvorfor valgte du nicket ditt?

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Nozze: Hva er den sprøeste fargen du har hatt i håret?

vanskelig å si du... for jeg har har trossalt hatt absolutt ALLE hårfarger.. rød, orange, lilla, rosa, svart, hvitt, blondt, turkis, blå. grønn.... you name it!

men alle farger har vært stilige da- ikke sånn hjemmesnekra stygt og grusomt! har frisør-(nestenferdig) utdannelse og har vært modell i diverse mesterskap både hår og fullfashion.

Silvermist: hvor har du blitt aaaaaaav?? :lete:

Endret av NozMonster
Gjest NozMonster
Skrevet

Nozze: Hva er det du savner mest som singel?

en å dra på langhelgturer til for.eks riga, london, praha og sånne steder med! sånne koselige bare du-og-jeg-turer hvor man føler seg nyforelsket igjen!

hunter: hadde du beholdt barnet eller tatt abort om du ble gravid nå med en one night stand som du ikke kommer til å se igjen? begrunn svaret

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Hva er det kvalmeste du har spist?

har ikke spist mye ekkelt,eller uvanlig jeg! er svært lite glad i kjøtt (derav aldri smakt verken hund, hamster, kanin eller elg eller noe annet enn ku, gris og kylling). må nok svare en pizza xen og jeg delte i tunisia- en helt vanlig pizzza med skinke og ost- men denne smakte skikkelig tran!! dumme som vi var spiste vi opp pizzaen, og endte opp sengeliggende en uke etter det!! dette var heldigvis kvelden før vi skulle dra,og jeg ble faktisk utrolig dårlig idet jeg kom inn døra hjemme!det var flaks i uflaksen sin det!

gjesten: hvor og når gikk sist ferie du var på?

Skrevet

Dæng! Det visste jeg ikke! At du hadde vedheng! Veldig nylig?

Og svaret på spørsmålet ditt må nok bli: kvinne! :lur:

Har nyss fått ja :)

Ei kjempeflott, sprek, smart og høflig blondine med landets kuleste dialekt :)

Bændit: Lenge siden du har hatt kvinnfolk i hus?

Gjest Bandit
Skrevet

Har nyss fått ja :)

Ei kjempeflott, sprek, smart og høflig blondine med landets kuleste dialekt :)

Bændit: Lenge siden du har hatt kvinnfolk i hus?

Grattis, så utrolig moro! :5:

Her er det altfor lenge siden, ja. Men vi får se i løpet av neste måned. Kanskje noe dukker opp da...? :lur:

Yme: Om du kunne gitt 100.000 til en av brukerne her inne, hvem ville du valgt?

• Liker 1
Skrevet (endret)

FruN: Hva er din største frykt?

Min største fobi er for slanger! :vimse::blink::cry3: :omg: :sinnatagg::overrasket::haar::hakeslepp::grine::sjokkert::bond: :bond: :bond: :bond: :bond: :bond:

Bare folk snakker for mye om de krypene, kjennes det ut som øregangene vriiir seg! Bokstavelig talt!

Min største frykt, er at alt jeg følte som barn/tenåring blir sant. At jeg er rar, kjedelig, stygg og grunnet dette, vil ingen ha noe med meg å gjøre og forlater meg.

Ooo, spørsmål!

Rofl: Hvor mange ganger har du flyttet?

Endret av FruN
Skrevet

Grattis, så utrolig moro! :5:

Her er det altfor lenge siden, ja. Men vi får se i løpet av neste måned. Kanskje noe dukker opp da...? :lur:

Yme: Om du kunne gitt 100.000 til en av brukerne her inne, hvem ville du valgt?

Takk!

Du har noe på gang skjønner jeg?, det er deg vel unt!

Har ingen fler gode spørsmål, vil bare melde meg frivillig som mottaker for pengene til YMEn.

Daddy need a new 510 SMR!

Beklager regelbruddet...

Gjest HunterLady
Skrevet

HL: Hva er det du savner mest som singel?

Noen å snakke med. Noen som kan støtte meg når jeg har det tungt, og noen som rett og slett bryr seg om meg mitt ve og vel. Jeg har i grunnen savnet dette i forhold også, så kanskje det er like greit å være alene.

hunter: hadde du beholdt barnet eller tatt abort om du ble gravid nå med en one night stand som du ikke kommer til å se igjen? begrunn svaret

Jeg hadde tatt abort. Fordi jeg ønsker at barnet skal ha pappaen i livet sitt, og fordi jeg ønsker videre barn med en jeg skal leve sammen med i tykt og tynt.

Arabella: Har du søvnproblemer? Og hvis du har, hva gjør du for å prøve å bli bedre?

Mynona:Har du kjæreste? hvis ja, hva er det beste med han og hva er det du misliker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...