Gjest Bud Skrevet 29. juni 2012 #602 Skrevet 29. juni 2012 Bingo Haha, er du en slik en som åpner flaska med en "kærrkæppnærr"?
Gjest Fasting Drue Skrevet 29. juni 2012 #603 Skrevet 29. juni 2012 (endret) Fysikeren og Arabella (og Bud): Jeg må minne dere på retningslinjene her. Dette er ingen "chat". Badabing: hva slags shampoo bruker du? Endret 29. juni 2012 av Fasting Drue 6
Mynona Skrevet 29. juni 2012 #604 Skrevet 29. juni 2012 Cornfalke Ser du på deg selv som smart? Badabing Hvilket fag var du best i på vgs? Fysikern Hva var den første CDen/kassetten du kjøpte? Noz Hva lekte du mest med som barn (før skolealder)?
Gjest Eurodice Skrevet 29. juni 2012 #605 Skrevet 29. juni 2012 Fysikeren og Arabella (og Bud): Jeg må minne dere på retningslinjene her. Dette er ingen "chat". Jeg bøyer meg i støvet . Hikken: Har du hatt et annet nick før? Stikkord: Tatovering og healing.
Gjest Bud Skrevet 29. juni 2012 #606 Skrevet 29. juni 2012 Fysikeren: Bruker du "kærrkæppnærr" for å åpne flasker? 1
Cuddlegirl Skrevet 29. juni 2012 #607 Skrevet 29. juni 2012 Cuddlegirl. Hva er det det siste og det første du tenker når du står opp om morgenen? Det første jeg tenker må nok være "Hva er klokka?" eller "Hvor er nesesprayen min?" Uten om det så er det nok en spesiell person som tar opp en stor del av plassen. NyMona-83: Øl, vin eller sprit?
Fysikeren Skrevet 29. juni 2012 #608 Skrevet 29. juni 2012 (endret) Fysikern Hva var den første CDen/kassetten du kjøpte? Hmm, godt spørsmål! Tror det var en med Kaptein Sabeltann-historier på eller noe Fysikeren: Bruker du "kærrkæppnærr" for å åpne flasker? Sånn en? Klart jeg gjør det, er så blodharry at jeg har det på nøkkelknipet mitt. Vi kaller det "kørkåpner" forresten Bud: Favoritt øl? Endret 29. juni 2012 av Fysikeren
cornflake_girl Skrevet 29. juni 2012 #609 Skrevet 29. juni 2012 (endret) Cornflake_girl: Blir du seksuelt opphisset av Sheldon Cooper? Haha nei! Men han er ganske kul, da. Cornfalke Ser du på deg selv som smart? På noen områder gjør jeg det, har f.eks. alltid fått godt over middels karakterer på skolen. På andre områder overhodet ikke! Jeg f.eks. ekstremt naiv og surrete. Ups, glemte spørsmål: Bud: Om du måtte flytte permanent til enten Myanmar eller Russland, hva ville du valgt? Endret 29. juni 2012 av cornflake_girl
Gjest Bud Skrevet 29. juni 2012 #610 Skrevet 29. juni 2012 Bud: Favoritt øl? Drikker lite/ikke lenger, men det har gått med noen Corona i ungdommen Bud: Om du måtte flytte permanent til enten Myanmar eller Russland, hva ville du valgt? Hadde nok holdt meg hjemme AnonymBruker: Plager det deg at du ikke får svart her? 1
Gjest NozMonster Skrevet 29. juni 2012 #611 Skrevet 29. juni 2012 Noz Hva lekte du mest med som barn (før skolealder)? Det tror jeg nesten var ballspill..Stort sett fotball sammen med storebror og vennene hans. Lekte vel en del i sandkassen også! Jeg var aldri noen jente-jente i barnealder.. Mynona: Hvilken pøbelstreker gjorde du i russetiden? og- fikk du kongla?
Gjest Fasting Drue Skrevet 29. juni 2012 #612 Skrevet 29. juni 2012 (endret) Drue - hvor lenge har du lengst vært uten mat og hvorfor? Håhå, du spør vanskelig. Jeg blir fryktelig vanskelig å ha med å gjøre hvis jeg ikke får mat. Jeg tror ikke det har gått mer enn 16-17 timer. Fasting Drue: Hvorfor er det ikke bra å spise scampi? Vet du foresten at Shio selges i sverige? Utrydding av skog, koraller, og fiskeressurser, samt barnearbeid og lang fraktavstand. Les mer her: http://www.gronnhverdag.no/nor/Mat-drikke/Scampi/Scampi-Tidenes-daarligste-menyvalg2 Shio i Sverige? Jeg er prinsipielt i mot harrytur, men kanskje jeg skal forandre det? :gjeiper: Bud: Hva er din favoritt-tv-serie, og hvorfor? Endret 29. juni 2012 av Fasting Drue
SemperFi Skrevet 29. juni 2012 #613 Skrevet 29. juni 2012 (endret) SemperFi - Hvis du kunne bytte plass med en annen bruker her på KG, hven hadde det vært? Vanskelig spørsmål. Av mennene må det bli Bandit og av kvinnene må det bli Mynona-83. Arabella. Hva er din største frykt? cornflake_girl. Om du kunne møtt annet intelligent liv i universet ville du møtt de mot at du aldri kunne vendt hjem igjen? Endret 29. juni 2012 av SemperFi
Gjest Bud Skrevet 29. juni 2012 #614 Skrevet 29. juni 2012 Bud: Hva er din favoritt-tv-serie, og hvorfor? Ser ytterst sjelden på tv, men Big Bang Theory og Gullgraverne står høyt i kurs hvis jeg først skrur på kassa Bændit: Åssen går det?
cornflake_girl Skrevet 29. juni 2012 #615 Skrevet 29. juni 2012 cornflake_girl. Om du kunne møtt annet intelligent liv i universet ville du møtt de mot at du aldri kunne vendt hjem igjen? Definitivt ikke!!!! Synes det er litt skummelt å tenke på evt annet intelligent liv i universet, jeg semper: Hvorfor er f´(x) = e^x det samme som f(x) = e^x? yme: Du er konge i Sverige i en uke, hva gjør du? noz: Hvilken er den viktigste riksveien i Norge? Arabella: Hvilken avis ville du helst lagt ned om du måtte legge ned en?
Gjest NozMonster Skrevet 29. juni 2012 #616 Skrevet 29. juni 2012 (endret) noz: Hvilken er den viktigste riksveien i Norge? E 18! Marihøna: Hvordan går det med deg? (ang graviditeten) Cuddlegirl: Hva var den siste gaven du kjøpe til en venninne? Endret 29. juni 2012 av NozMonster
Cuddlegirl Skrevet 30. juni 2012 #617 Skrevet 30. juni 2012 Cuddlegirl: Hva var den siste gaven du kjøpe til en venninne? Et hjertesmykke. Noz: Hvor lenge varte det siste forholdet ditt? Fasting Drue: Når pleier du å legge deg på en hverdag?
Gjest Fasting Drue Skrevet 30. juni 2012 #618 Skrevet 30. juni 2012 Ser ytterst sjelden på tv, men Big Bang Theory og Gullgraverne står høyt i kurs hvis jeg først skrur på kassa Det er jo veldig vanlig å kjøpe seriebokser nå da. Jeg ser aldri på film lenger. Bare på serier. Eller mener du at du aldri ser på selve tv'en? Fasting Drue: Når pleier du å legge deg på en hverdag? Mellom tolv og ett NozMonster: Når var sist du klina, og hvordan var det? :gjeiper:
Gjest Badabing Skrevet 30. juni 2012 #619 Skrevet 30. juni 2012 Badabing - Favorittboken/bøkene i ungdomstiden? Alt av Tolkien, Tove Nilsen, David Eddings og Ingvar Ambjørnsen, Poplene på St. Hanshaugen, Tom Sawyer og Huckleberry Finn, Onkel Toms hytte, Kabalmysteriet og Sofies Verden. Slavenes Bok av Elin Brodin. Tipper den har lagt grunnlag for at jeg er veggis i dag. Og bøkene om Tove av Evi Bøgenæs. De gjorde nok sitt for at jeg tok førstegangstjenesten. :D Badabing: Hvor i landet er du fra/bor du? Jeg er fra et sted i Bærum med bandylag. Men nå bor jeg en time fra Oslo i retning Bergen. Bond: Hvilken triviallitteraturforfatter er din guilty pleasure?
Mynona Skrevet 30. juni 2012 #620 Skrevet 30. juni 2012 NyMona-83: Øl, vin eller sprit? Vin. Liker ikke øl. Men blir jo noen drinker og da (spørsmål kommer i neste post-dette er en slags multisitering fra mobil)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå