Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Gjest hogwash

...

Og, takk for at du bryr deg :)

Det skulle bare mangle, er sånt som setter ens egne trivielle problemer i perspektiv.

Og takk for utfyllende svar :)

...

Hogwash: Skal du på noen ferie i år, i såfall hvor?

Ja, ble veldig fristet til å ta en impulstur til Bergen i dag faktisk, men logistikken passet dårlig. Ellers er det mange steder som frister, men det må samkjøres med andre mennesker, så både hvor og når er veldig uklart enda! (Hjelper ikke at jeg er litt for glad i å prokrastinere)

Mynona-83: Hva er du mest fornøyd med med deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

HunterLady. Sole seg på stranda eller spille beachvollyball?

Først og fremst sole seg på stranda, fordi jeg slapper sjeldent av. Når jeg først har muligheten, så ligger jeg altså paddeflat og slikker sol.

Men beachvolley er kjempegøy altså. Jeg hadde bare valgt avslappende soling først. :)

NozMonster:Hva spiser du sånn ca i løpet av en vanlig dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å slutte med min diffuse og irriterende babling, så ja - det er fremgang!! Litt med saken, og tydelig med personen. Og det er flottere enn noe jeg har opplevd noen gang i hele mitt liv, og større enn ord. Og kjempeskummelt. Masse på en gang.

:klemmer:

Ville bare si fra at hvis du vil være diffus, så må du gjøre om innlegget litt. Det var lett å finne artikkelen det var snakk om. Jeg blir nysgjerrig av diffuse ting. Trist å lese, men godt at det er fremgang :)

Mynona-83: Hva er du mest fornøyd med med deg selv?

Det varierer fra dag til dag egentlig. Noen ganger er det at jeg er en god lytter for vennene mine, andre dager er det midjen min :gjeiper: Kommer an på humøret. I dag går jeg for det første!

Hog: Hvordan er en perfekt dag for deg?

Kaffemor: Hva jobber du med? (svar vagt hvis du ikke vil svare helt)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffemor: Hva jobber du med? (svar vagt hvis du ikke vil svare helt)

Jeg studerer, men har ekstrajobb i klesbutikk :)

Gunvald: Er du glad i å bade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunvald: Er du glad i å bade?

Jeg er ikke akkurat noe strandløve, og det er sjeldent du finner meg ved noe basseng når jeg en sjelden gang skulle snike meg på ferie.

Men jeg elsker å dykke, om det teller. Tok naturlig nok alt av opplæring og sertifisering via jobb, og trives godt under vann.

kaffemor: hvis du skal på ferie hvor hovedmålet er å bli brun, hen går turen? og, delspørsmål; trives du best med strandferie eller opplevelsesferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke akkurat noe strandløve, og det er sjeldent du finner meg ved noe basseng når jeg en sjelden gang skulle snike meg på ferie.

Men jeg elsker å dykke, om det teller. Tok naturlig nok alt av opplæring og sertifisering via jobb, og trives godt under vann.

kaffemor: hvis du skal på ferie hvor hovedmålet er å bli brun, hen går turen? og, delspørsmål; trives du best med strandferie eller opplevelsesferie?

Da hadde jeg nok dratt til Thailand.

Hm, jeg trives med begge deler! Hvis jeg måtte velge å kun holde meg til en type ferie resten av livet ville jeg helt klart valgt opplevelsesferie. En kombinasjon er veldig fint!

Karpuzi: Hva liker du best å gjøre på fritiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BM2: Når gråt du sist og hvorfor?

Da jeg som 10-åring brakk beinet.

Hogwash: Hvilken versjon av Gravitas?

Endret av BM2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det :klo: Ikke sikker på hva du mener, utdyp gjerne!

Er det noen spesielle selvlagde regler du lever litt etter, eller ordtak/setninger som kan oppsummere litt hvordan du velger å leve? Synes det er er dritvanskelig spørsmål å svare på selv :fnise: Men akkurat der og da kom jeg ikke på noe mer interessant å spørre om :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Er det noen spesielle selvlagde regler du lever litt etter, eller ordtak/setninger som kan oppsummere litt hvordan du velger å leve? Synes det er er dritvanskelig spørsmål å svare på selv :fnise: Men akkurat der og da kom jeg ikke på noe mer interessant å spørre om :sjenert:

Sånn å forstå ja. Jeg prøver i hvertfall å leve opp til: Smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor mange venner du får.

Litt barne-skole. Men jeg ønsker ikke å leve ved å være sur og bitter, irritert og muggen. Smil smitter. Jeg elsker å få andre til å smile og jeg liker å gjøre andre glade. Om det så er et smil til en på gata, en røyk til en uteligger eller en kommentar om en flott kjole en forbipasserende har på seg.

Jeg ønsker å være glad. Og jeg ønsker å gjøre andre glade.

(Håper det var et fornuftig svar på spørsmålet ditt, litt trøtt idag!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

...

Hog: Hvordan er en perfekt dag for deg?

...

Hmm, variasjon er jo bra, men akkurat nå hadde den bestått av en god bok, tekopp, vinglass og sigaretter i finværet på en veranda med hyggelig selskap :)

...

Hogwash: Hvilken versjon av Gravitas?

Hvis jeg tolker spørsmålet riktig tror jeg jeg må svare verdighet.

HedvigR: Beste junkfood i Trondheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

NozMonster:Hva spiser du sånn ca i løpet av en vanlig dag?

hmm.. nei, du det er ikke så mye å skryte av- Det er ganske ensformig!

Det kommer egentlig veldig ann på hva jeg gjør- de dagene som ikke krever så mye energi går det vel i noen knekkebrød og nøtter(er ikke noe flink til å lage meg middagsmat til bare meg selv), men så hender det jo at jeg spiser ute da :) Trenger faktisk ikke så mye jeg- blir jeg sulten men ikke har mulighet til å spise akkuratt da, så fungerer jeg fint en stund til om jeg får en kaffe, en halv litago eller liknene :)

Yme: bruker du jenteklærne dine ute? eller er det bare noe du tar på for å ta bilder? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Håper det var et fornuftig svar på spørsmålet ditt, litt trøtt idag!)

Kjempefint svar, og merker jeg er veldig enig i alt du sier :)

HedvigR: Beste junkfood i Trondheim?

Jeg har faktisk ikke peiling :gjeiper: Jeg er ikke så glad i mye av maten de serverer på sånne steder, selv om jeg er ganske usunn ellers. Men vet jo at burgeren på Sesam er kjempegod da, så får svare Sesam :D

Kaffemor: Hva er den beste ferien du har vært på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefint svar, og merker jeg er veldig enig i alt du sier :)

Jeg har faktisk ikke peiling :gjeiper: Jeg er ikke så glad i mye av maten de serverer på sånne steder, selv om jeg er ganske usunn ellers. Men vet jo at burgeren på Sesam er kjempegod da, så får svare Sesam :D

Kaffemor: Hva er den beste ferien du har vært på?

Den aller beste tror jeg var da jeg og mamma var på tur sammen i Portugal. Vi hadde det så utrolig koselig og jeg savner den tiden veldig.

Noz: Hvem var du på ungdomskolen/vgs? (Den nerdete, kule, pene, klassensklovn osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg tolker spørsmålet riktig tror jeg jeg må svare verdighet.

Egentlig ikke, men det er fordi jeg nok missforsto det du skrev her http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=656611&st=80&p=10959929&#entry10959929. Da tolket jeg det slik at du er geolog. Min feil!

NozMonster: Er dette ditt favorittfly? (Detaljene her er viktige).

http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/6/7/1/2073176.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koala Lompa

HedvigR; Har du noen gang spist på Pair a dice? Sånn apropos (ååhhh, jeg fikk lyst til å skrive aprikos isteden men tviler på at folk hadde sett humoren) mat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yme: Jeg var vurdert å bytte brukernavn til NozFeratu, siden det faktisk er det Noz står for.. Synes du det er en bra plan, eller skrev du NozFeratu bare for gøy?

Du kan jo ikke bytte nå, PLUSS at han heter Nosferatu med ESS! Han er så kjekk :rodmer:

I see! Det burde jeg kanskje gjettet meg litt til. Jeg er nok ikke like ille som deg, men jeg blir nesten aldri forelsket jeg heller. Sist jeg var sånn skikkelig, hodestups forelsket var nok da jeg gikk i 9. klasse. Omtrent 10 år siden, med andre ord.

Jeg tror egentlig at du visste det fra før, men jeg er glad i deg selvom ;)

Yme: bruker du jenteklærne dine ute? eller er det bare noe du tar på for å ta bilder? :)

Jeg bytter på, sånn at jeg er gutt og jente annen hver dag. Jeg har dessverre ikke den sexy latexkjolen mer :cry:

Hogwash: Kan du huske at man før i tiden, kunne finne klumper med kritt i veikanten og sånt? Jeg lurer så fælt på hvorfor man aldri finner det mer :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

...

Hogwash: Kan du huske at man før i tiden, kunne finne klumper med kritt i veikanten og sånt? Jeg lurer så fælt på hvorfor man aldri finner det mer :klo:

Ehm.. Nei? :klo:

Så klumper som høres ut som det du beskriver ved fotballbaner o.l. da..

Gunvald: Hva blir ditt neste bilkjøp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Noz: Hvem var du på ungdomskolen/vgs? (Den nerdete, kule, pene, klassensklovn osv)

med fare for å virke ekkel og kjepphøy, så må jeg utrolig nok faktisk innrømme at jeg bestandig har vært "en av de populære" på skolen. var vel også klassens kløne og den hyperaktive som var overalt til alle mulige tider.

NozMonster: Er dette ditt favorittfly? (Detaljene her er viktige).

http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/6/7/1/2073176.jpg

trenger jeg å forklare mer enn --> http://www.google.no/imgres?q=giraffe+in+norwegian+airplanes&um=1&hl=no&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbnid=vr8mMbQgadhEdM:&imgrefurl=http://www.yourpetsbestfriend.com/we_are_five/lodging/&docid=zYuU45VmFLbZuM&imgurl=http://www.yourpetsbestfriend.com/.a/6a00d8341bfe0853ef015391381895970b-320wi&w=320&h=240&ei=sWbrT7WkEMnbtAa-kNHLBQ&zoom=1&iact=hc&vpx=324&vpy=172&dur=187&hovh=135&hovw=166&tx=164&ty=91&sig=106058896861059033461&page=3&tbnh=135&tbnw=166&start=45&ndsp=27&ved=1t:429,r:1,s:45,i:216 ..hehe... og når man sitter inne i flyet og ser ut, så dukker det stadig opp sjiraffer når du minst venter det! bare se her ---> http://www.google.no/imgres?imgurl=http://i46.photobucket.com/albums/f149/auspiciousjinx/GiraffeAirplaneWindow.jpg&imgrefurl=http://www.myspace.com/giraffelover1&h=375&w=281&sz=11&tbnid=4d0JXsSQo6WOtM:&tbnh=90&tbnw=67&prev=/search%3Fq%3Dgiraffe%2Bairplane%2Bwindow%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=giraffe+airplane+window&usg=__wapFl09U0d8AfbcsdS0QkTIPXZA=&docid=kxGxmgZ91FjxrM&sa=X&ei=qGfrT6z1IsjssgaZ1uCUBg&ved=0CGMQ9QEwAg&dur=551 er det rart jeg elsker dette flyet eller? :vetikke:

Vanemagi: Asl? (hehe...)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...