TheHairyToothfairy Skrevet 26. juni 2012 #481 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Gunvald: Det stemmer at du har barn, sant? Hvor gammelt er barnet ditt? Verdens nydeligste jente fyller 5 år om noen få måneder. kaffemor: livet ditt blir tv-serie. hvilken skuespiller får hovedrollen som deg, hvem spiller din mor og hvem passer til å skildre din siste/nåværende flamme? Endret 26. juni 2012 av Gunvald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. juni 2012 #482 Del Skrevet 26. juni 2012 Noz: Hvis livet ditt var en sang - hvilken hadde det vært? Foo Fighters- all my life Hunterlady: hva er helgenplanene for denne kommende helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. juni 2012 #483 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) For å være litt vag; jeg jobber med økonomi. Evilposelos: Hvordan uttaler du egentlig nicket? Og hva betyr det? Noz: Hvis livet ditt var en sang - hvilken hadde det vært? Kaffemor: Driver du med noen idrett? Uttales: Evil poselos Betyr ond puselus Mynona-83 : Hvis du måtte velge mellom å bo i et krigsherjet by hvor det ble bombet minst en gang om dagen, eller sitte i fengsel hele livet. Hva hadde du valgt da? Oh når jeg tenker meg om var det enkelt valg. Og i fengselet blir du banket opp annenhver dag. Endret 26. juni 2012 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. juni 2012 #484 Del Skrevet 26. juni 2012 Uttales: Evil poselos Betyr ond puselus Mynona-83 : Hvis du måtte velge mellom å bo i et krigsherjet by hvor det ble bombet minst en gang om dagen, eller sitte i fengsel hele livet. Hva hadde du valgt da? Oi.. velge å leve i frykt eller kjedsomhet/ensomhet. Vanskelig. Men tror jeg hadde valgt den krigsherjede byen i håp om at krigen snart var over. Bandit: Hva er det beste som skjedde deg forrige uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 26. juni 2012 #485 Del Skrevet 26. juni 2012 Jupp, liker te veldig godt. Hva med deg, kaffe eller te? Eller begge deler? Kun te. Kaffe konsumeres bare i kaker, is, sjokolade o.l. Gunvald: Brann, Fyllingen eller Fana? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. juni 2012 #486 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Gunvald: Brann, Fyllingen eller Fana? Samma søren, de løper etter en ball hele gjengen. Sport skal ha fire hjul og motor før jeg har peiling eller engasjement. Dog, jeg kan vel si, etter å ha jobbet en del på fotballpuben i Bergen, så klarer jeg meg veldig bra uten brann-sanger og bataljonen. BM2: kinamat, hva bestiller du? Nei, du kan ikke få pølse eller kjøttkaker. Endret 27. juni 2012 av Gunvald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 26. juni 2012 #487 Del Skrevet 26. juni 2012 BM2: kinamat, hva bestiller du? Nei, du kan ikke få pølse eller kjøttkaker. Stekt ris med kylling, UTEN reker! Cosett: chilli eller piri piri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 26. juni 2012 #488 Del Skrevet 26. juni 2012 FruN: Hva bakte du sist? Tekola: Har du mye ferie i sommer, eller er det mest reising med tog? Rofl: Hva er den beste boka du noen gang har lest? Gunvald: Hvilke(n) hund(er) er favorittrasen(e), bortsett fra gordon setter? Surrehodet: Er du fornøyd med tilværelsen om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 26. juni 2012 #489 Del Skrevet 26. juni 2012 Hunterlady: hva er helgenplanene for denne kommende helgen? Jeg skal ut å drikke meg full!!! :D Neida, men jeg skal ut på byen med to venninner, og mest sannsynlig møte han jeg er interessert i for tiden. Dine planer da, Noz? fasting Drue: Har du barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. juni 2012 #490 Del Skrevet 26. juni 2012 Gunvald: Hvilke(n) hund(er) er favorittrasen(e), bortsett fra gordon setter? Engelsk Setter? Hehe, neida. Jeg har stor sans for Schäfer, flotte dyr. Ikke minst er de svært intelligente og lette å trene. Men noe jakthund er de ikke, derfor blir det Gordon til høsten, igjen. Tekola: Båten vår synker! Vi er nødt til å bo værfast på en stillehavs-øy med skiftende vær, i tre-fire uker. Hvilke fem ting berger du med deg fra båten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 26. juni 2012 #491 Del Skrevet 26. juni 2012 Bandit: Hva er det beste som skjedde deg forrige uke? En kjempeglad gutt som kastet seg rundt halsen min etter siste skoledag, og bedyret hvor fantastisk ferie vi skulle få. Og etter å igjen ha opplyst ham om at vi ikke kommer til å reise stort i sommer, så smiler han enda mer, og forteller meg at da får vi bare mer tid til å spille fotball sammen. Cuddlegirl: Hva er den beste konserten du har vært på? kaffemor: Hva gjør deg mest sliten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 26. juni 2012 #492 Del Skrevet 26. juni 2012 Tonje: har du noen flere sommerferieplaner? Ja, noen småplaner. Blir en hyttetur til med en venninne, kanskje en tur til Bergen med en venninne, kanskje en tur til Vinstra for å besøke familie - også har jeg lyst til å ta en tur på Tusenfryd i sommer! Yme: Når var du sist skikkelig forelsket? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 26. juni 2012 #493 Del Skrevet 26. juni 2012 Nerdmedsverd: Driver du med laiv? Nei. BM2: Når gråt du sist og hvorfor? NozMonster: Hvilke rusmidler har du brukt? Tonje: Hvor skulle vi gått på date? Fasting Drue: Mener å ha lest at du har peil på jazz. Kan du anbefale meg noe? Jeg hørte nettopp Bohren & der Club of Gore - Black Earth. Har du hørt albumet og hva synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 26. juni 2012 #494 Del Skrevet 26. juni 2012 Nerd med sverd:Ville du ha gått på date med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 26. juni 2012 #495 Del Skrevet 26. juni 2012 NerdMedSverd: Hvilke(t) sverd har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 26. juni 2012 #496 Del Skrevet 26. juni 2012 Nerd med sverd:Ville du ha gått på date med meg? Kanskje, spørs litt. Jeg er smått sjenert og "seriøse" dates med middag etc driver jeg ikke med. Kunne muligens møttes for en pils eller kaffe :--D NerdMedSverd: Hvilke(t) sverd har du? Hemmelig HunterLady: Hva er dine guilty pleasures? Gunvald: Hadde du valgt å få 10 millioner kroner om du mistet retten til å kjøre kjøretøy? Dvs at du aldri kan kjøre bil, fly, buss osv mer, men er ti mill rikere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 26. juni 2012 #497 Del Skrevet 26. juni 2012 Cuddlegirl: Hva er den beste konserten du har vært på? Har bare vært på en konsert i hele mitt liv, og det var en heavy metal-konsert. Var ingenting for meg, og jeg vet ikke hvorfor jeg takka ja til den daten en gang. Men det er en konsert jeg alltid har hatt lyst å få med meg, og det er Sensation White. Det har bare aldri blitt. Hogwash: Hva er din yndlingsfilm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 26. juni 2012 #498 Del Skrevet 26. juni 2012 Kanskje, spørs litt. Jeg er smått sjenert og "seriøse" dates med middag etc driver jeg ikke med. Kunne muligens møttes for en pils eller kaffe :--D HunterLady: Hva er dine guilty pleasures? Men jeg liker heller ikke slike dates. Hater kaféer og middager. Fuck it. Vil heller drikke vin/pils eller dra på en kjøretur der vi kan stoppe med et vann for å bade. :D Guilty pleasures må bli Avril Lavigne, Top Model og Britney Spears. Sistnevnte er jo bare awesome. Gunvald: Hva angrer du mest på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. juni 2012 #499 Del Skrevet 26. juni 2012 Gunvald: Hadde du valgt å få 10 millioner kroner om du mistet retten til å kjøre kjøretøy? Dvs at du aldri kan kjøre bil, fly, buss osv mer, men er ti mill rikere. Aldri i vide verden. Hva er pointet med penger om jeg ikke kan bruke dem på noen av mine største lidenskaper; fly og bil? NerdMedSabel: tror du på en ekte kjærlighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 26. juni 2012 #500 Del Skrevet 26. juni 2012 ... Hogwash: Hva er din yndlingsfilm? Ai, vanskelig spørsmål, kommer helt ann på humøret.. Tror nesten jeg må svare Trainspotting. Hoppetaujenta: Hva er din favorittis? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå