Nonickname Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Etter at jeg startet på p-pillen Cerazette har jeg slitt veldig med uren hud. Jeg får kviser på steder hvor jeg aldri har hatt kviser før, og de er veldig store og ømme. Jeg visste at dette var en av bivirkningene, men legen min sa at denne p-pillen passet meg best da jeg ikke kunne gå på Yasmin lenger. Er det noen med erfaring som vet om noe som kan hjelpe? Eventuelt noen som vet om en minipille/annen prevensjon som ikke gir kviser?
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Etter at jeg startet på p-pillen Cerazette har jeg slitt veldig med uren hud. Jeg får kviser på steder hvor jeg aldri har hatt kviser før, og de er veldig store og ømme. Jeg visste at dette var en av bivirkningene, men legen min sa at denne p-pillen passet meg best da jeg ikke kunne gå på Yasmin lenger. Er det noen med erfaring som vet om noe som kan hjelpe? Eventuelt noen som vet om en minipille/annen prevensjon som ikke gir kviser? Jeg fikk kviser måneden etter jeg startet, men nå etter et halvt år, har jeg renere hud en noensinne! Anonym poster: 8de516b9e04838ca3d7810c16fad0116
Nonickname Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2012 Jeg fikk kviser måneden etter jeg startet, men nå etter et halvt år, har jeg renere hud en noensinne! Anonym poster: 8de516b9e04838ca3d7810c16fad0116 så bra! Dessverre har jeg nå gått på den i over 9mnd. og det blir bare verre og verre:(
Gjest avocadoen Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 så bra! Dessverre har jeg nå gått på den i over 9mnd. og det blir bare verre og verre:( Hmm.. jeg går på microgynon jeg da. Du kan jo spørre på apoteket. De kan sikkert hjelpe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå