Gjest Nenya82 Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Ja,som tittelen sier så er jeg på jakt etter nettsider/blogger som kan gi meg litt inspirasjon til smykkelaging Noen som har noen tips til meg?
lilleGrethe Skrevet 26. juni 2012 #2 Skrevet 26. juni 2012 Her er det linker til en hel del nybegynner-teknikker. http://www.enioken.com/jewelry/beginnerslinks.html Kan du de grunnleggende teknikkene, er det som oftest bare fantasien som setter grenser. Til inspirasjon bruker jeg ofte Googles bildesøk - forskjellige søkeord gir ofte nye bilder, og ulike farger, materialer og teknikker kan gi nye resultater. Jeg søker stort sett på engelsk, da det gir flere resultater, og legger som regel til "hand made" for å styre unna det som ikke er mulig å lage for hånd. Jeg kopierer ikke andres produkter, men det er alltid fint med litt inspirasjon hvis man er tom for idéer.
celujo Skrevet 1. august 2012 #3 Skrevet 1. august 2012 Ser det er en liten stund siden denne tråden ble laget, men vil bare tipse om å bruke youtube! Da jeg skulle lære meg å lage smykker (eller hva som helst) søkte jeg bare etter tutorials. Mye lettere å følge ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå