Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Camelia
Skrevet

Noen som har tips til hva som kan gi mitt relativt tynne halvlange hår (typisk nordisk blond) fiine partykrøller? Ruller, vel? Tang-ting? Må ikke være for komplisert... Hva heter og hvor kjøpe?

:smilejenta:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hva disse heter, men det er en slags avlange tynne ruller av noe skumgummilignende. Kjøpte det for lenge siden da KappAhl het Adelsten. De er mye enklere enn slike ekle stikkende ruller, du kan faktisk lett sove med dem på, og håret blir skikkelig stilig med korketrekker krøller (hvis du har lite hår på rullen) eller litt mykere krøller (hvis du har mer hår på).

Gjest Étoile
Skrevet
Jeg aner ikke hva disse heter' date= men det er en slags avlange tynne ruller av noe skumgummilignende. Kjøpte det for lenge siden da KappAhl het Adelsten. De er mye enklere enn slike ekle stikkende ruller, du kan faktisk lett sove med dem på, og håret blir skikkelig stilig med korketrekker krøller (hvis du har lite hår på rullen) eller litt mykere krøller (hvis du har mer hår på).

De heter papillotter.

Skrevet

Evt kan du kjøpe en krølltang (tar mye kortere tid)

Skrevet

jeg sliter med å lage bra krøller av krølltanga mi.. noen tips?

Skrevet

Er veldig vanskelig å krølle hele håret med krølltang. Risikerer å ødelegge håret ved at det biir svidd. Er mye bedre å bruke elektriske ruller som blir varma opp først. Før du setter dem i håret :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...