Gjest Camelia Skrevet 6. februar 2004 #1 Skrevet 6. februar 2004 Noen som har tips til hva som kan gi mitt relativt tynne halvlange hår (typisk nordisk blond) fiine partykrøller? Ruller, vel? Tang-ting? Må ikke være for komplisert... Hva heter og hvor kjøpe? :smilejenta:
Arkana Skrevet 6. februar 2004 #2 Skrevet 6. februar 2004 Jeg aner ikke hva disse heter, men det er en slags avlange tynne ruller av noe skumgummilignende. Kjøpte det for lenge siden da KappAhl het Adelsten. De er mye enklere enn slike ekle stikkende ruller, du kan faktisk lett sove med dem på, og håret blir skikkelig stilig med korketrekker krøller (hvis du har lite hår på rullen) eller litt mykere krøller (hvis du har mer hår på).
Gjest Étoile Skrevet 6. februar 2004 #3 Skrevet 6. februar 2004 Jeg aner ikke hva disse heter' date= men det er en slags avlange tynne ruller av noe skumgummilignende. Kjøpte det for lenge siden da KappAhl het Adelsten. De er mye enklere enn slike ekle stikkende ruller, du kan faktisk lett sove med dem på, og håret blir skikkelig stilig med korketrekker krøller (hvis du har lite hår på rullen) eller litt mykere krøller (hvis du har mer hår på). De heter papillotter.
Pusebaby Skrevet 7. februar 2004 #5 Skrevet 7. februar 2004 Evt kan du kjøpe en krølltang (tar mye kortere tid)
jente|20 Skrevet 7. februar 2004 #6 Skrevet 7. februar 2004 jeg sliter med å lage bra krøller av krølltanga mi.. noen tips?
Ireth Carnesir Skrevet 7. februar 2004 #7 Skrevet 7. februar 2004 Er veldig vanskelig å krølle hele håret med krølltang. Risikerer å ødelegge håret ved at det biir svidd. Er mye bedre å bruke elektriske ruller som blir varma opp først. Før du setter dem i håret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå