AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #21 Del Skrevet 17. juni 2012 Enkelt og greit. For å få tak i et kort må du på bystasjonen. Mulig at de har et utsalgssted på Straume, men vet ikke. http://www.skyss.no/nn-NO/skysskortet-og-prisar/Utsalsstader/ Så... Du får ikke tak i et busskort i dag. Du kan alltids spørre på bussen, men det var ikke sånn sist jeg spurte. Også kommer det an på hvilken strekning du skal ta buss. Tar du buss ut til Sotra fra Bergen (eller omvendt) må du betale med en gang du kommer over kommunegrensen fra Bergen så da må du ha flere soner i kortet eller betale for den strekningen som kortet ikke dekker. Anonym poster: fa947144426d63aa7583c178a209f5c0 Ja det er klart, jo fler soner jo mer penger ut. Men jeg skal ikke over kommune-grensen. Jeg får bare spørre bussjåføren hvor jeg kjøper busskort, og om jeg ikke får idag, så får det bare være. Er 100kr ekstra utgift på meg, men det er vel greit nok. Da vet jeg hvertfall til neste gang at busskortet må bestilles i forkant : Takk for hjepen ts Anonym poster: 9ff7f5008921d5f561d7b0260f9320b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå