Gå til innhold

De fleste sier jeg er nydelig / søt og smart

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen,

Som det står i tittelen får jeg mange komplimenter fra menn. Men de eneste som virkelig prøver seg er drittunger (er rundt 30, men ser flere år yngre enn det) eller desperate menn som kommer og tror de kan ta friheten til å klemme meg etter 10 sekunders prat, og lar deres hånd gå nedre og nedre i ryggen min.

De som jeg kan kalle for "normale" gir meg kompliment og går sin vei, prater litt og så rømmer eller ser ikke engang på meg.

Så jeg får ikke engang tid til å vite om de interesser meg eller ikke.

Jeg vet ikke jeg er stygg, har sjarm og karisme, men jeg er heller ikke kjempepenn.

Har noen en forklaring på dette? Noen vil kanskje svare at jeg kanskje skremmer dem bort, men jeg tror ikke det kan stemme.

Blir så deppa nå!

For min eks, som påstod at han ikke følte seg trygg med meg fordi han var sikker at jeg ville forlate ham en dag, sluttet jeg å omgås med andre, jeg lot ham sjkekke mobilen min, godtok at han ikke lot meg gjøre det samme osv, gjorde alt for å gi ham den trygghet han trengte forid han var "den rette" for meg.

Etter flere år oppdaget jeg at han egentlig gjorde det for å ha bedre kontroll på meg og sikre seg på at jeg ikke ville oppdage at han hadde en annen. Så når han dro til jobben, dro han egentlig hos henne!!

Det førte til at jeg nå har store vanskeligheter med å bli kjent med folk, uansett om det gjelder vennskap eller flørt, og det gjør så vondt!!!!!

Så det at ingen menn interesser seg nok i meg til å ville bli bedre kjent, sårer meg enda mer.

Anonym poster: 89f258a3ca5adf99baa82c38b824e49c

Videoannonse
Annonse
Gjest .-L-.
Skrevet

De som jeg kan kalle for "normale" gir meg kompliment og går sin vei, prater litt og så rømmer eller ser ikke engang på meg.

Vel, jeg går der i fra dersom jeg ikke føler noe kjemi. Det skjer dersom damen har et negativt kroppspråk og ser lukket ut. Dersom hun ikke bidrar med noe i samtalen stopper det opp og det blir kjedelig for meg, da går jeg.

Ellers vil jo disse tingene skje når hun ikke vil snakke med meg :gjeiper:, da går man jo også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for savert ditt .-L-.,

Egentlig stemmer det ikke. Jeg snakker om dem som kommer til meg, sier noe pent, og mens de snakker er de allerede forberedt på å gå sin vei, jeg ser i øynene deres at de er sjarmert, jeg har positivt kroppspråk og smiler. Vi får ikke tid engang til å ha en samtale.

De andre som jeg har en samtale med, kan je gsi at den er interessant både for dem og meg, jeg ser det i kroppspråket deres også...

Derfor skjønner jeg ikke

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er redd for å stole på menn kan det nok hende du virker ganske lukket. Da tror de du ikke er interessert, eller tenker at det blir for krevende prosjekt, kanskje?

Jeg har også litt dårlig selvtillit etter et forhold, selv om det var en helt annen erfaring enn din. Eksen var så ofte negativ til ting jeg foreslo vi kunne gjøre, og selv om han ville jeg skulle ta initiativ til sex avviste han meg oftest når det ikke var han som kom å ba om noe (det ble sånn etter hvert, i hvert fall), så ikke at jeg pyntet meg osv. Så når jeg møter nye menn nå, blir jeg veldig usikker på om de kan være interessert i meg. Vet at jeg er ganske lett å like som en bekjent/venn, men aner ikke hvor pen eller sexy jeg er :ler: Eksen min ser dessuten rart på meg når jeg sier jeg er morsom og vil ha en mann med humor, for vi lo ikke så mye av hverandre - men jeg har både venner og dater jeg kan få latterkrampe med stadig vekk...

Vel, så til "løsningen": Jeg har funnet ut at de også blir usikre på meg, fordi jeg gir få signaler - så nå prøver jeg å bli flinkere til å ta initiativ selv. Da hender det faktisk at de blir riktig så ivrige :) Husk at det uansett er lurt om du velger litt aktivt selv, om du skal få en som er rett for deg.

Anonym poster: 10ef6cfd9cabbb30840b28ff7797cd80

AnonymBruker
Skrevet

Takk for å ha delt din erfaring og for dine råd :)

Jeg skal prøve å gi flere signaler da, så får jeg se om det er en forskjell eller ikke...

Hvis du er redd for å stole på menn kan det nok hende du virker ganske lukket. Da tror de du ikke er interessert, eller tenker at det blir for krevende prosjekt, kanskje?

Jeg har også litt dårlig selvtillit etter et forhold, selv om det var en helt annen erfaring enn din. Eksen var så ofte negativ til ting jeg foreslo vi kunne gjøre, og selv om han ville jeg skulle ta initiativ til sex avviste han meg oftest når det ikke var han som kom å ba om noe (det ble sånn etter hvert, i hvert fall), så ikke at jeg pyntet meg osv. Så når jeg møter nye menn nå, blir jeg veldig usikker på om de kan være interessert i meg. Vet at jeg er ganske lett å like som en bekjent/venn, men aner ikke hvor pen eller sexy jeg er :ler: Eksen min ser dessuten rart på meg når jeg sier jeg er morsom og vil ha en mann med humor, for vi lo ikke så mye av hverandre - men jeg har både venner og dater jeg kan få latterkrampe med stadig vekk...

Vel, så til "løsningen": Jeg har funnet ut at de også blir usikre på meg, fordi jeg gir få signaler - så nå prøver jeg å bli flinkere til å ta initiativ selv. Da hender det faktisk at de blir riktig så ivrige :) Husk at det uansett er lurt om du velger litt aktivt selv, om du skal få en som er rett for deg.

Anonym poster: 10ef6cfd9cabbb30840b28ff7797cd80

AnonymBruker
Skrevet

Glemte å si : jeg tror ikke jeg er redd for å stole på menn, selv om jeg likevel erlitt forsiktig. Jeg vet jo ikke aller er like, og det finnesalle slags menn og kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Tak Herr Heftig, tror nok jeg trenger lykke :)

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Da vet jeg ikke, jeg hadde ikke gått hvis jeg hadde møtt deg.

Vanskelig å si hva det kan være, men siden de går burde du prøve å endre framgangsmåte. For det du gjør no funker tydeligvis ikke på de normale.

Kan du på gøy :gjeiper:, prøve å negge en normal en, å se hva som skjer.

Kan jo hende at du er for snill?

Kan jo være at du har vært uheldig? og at de faktisk skulle møte andre.

Når folk ser vekk og ikke er tilstede i samtalen så er jo de i helt andre tanker. Hva de tenker da er vanskelig å si :gjeiper:

Har det skjedd ofte eller bare et par ganger?

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

"alikevel vil ingen ha meg" - nå overdriver du. Det er mange menn som vil ha deg, det skriver du selv. Mange menn som vil i buksa på deg, mange som vil ha deg i et forhold uten interesse for noe annet enn litt sex og menn som er redde for å være single. Men der er i alle fall de som vil ha deg.

Det handler altså mer om at du er kresen. Som du skriver selv, "Så jeg får ikke engang tid til å vite om de interesser meg eller ikke".

Det handler mer om deg og dine forhåpninger enn om menn som er interessert/ikke interessert i deg. Det hjelper vel ikke om 100.000 interesserte menn møtte opp på din dørstokk dersom du ikke er interessert i en eneste en av dem? Du er kresen. Det er deg selv du må jobbe med, ikke andre.

Anonym poster: 31991799bb9abda5c0117cbf99ae7390

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk .-L-. :)

Ja, det er kanskje det også.

Jeg har bare vært ute et par ganger, og første gang snakket jeg kanske lenge med en, det gikk kjempebra i et par timer, og da han følte seg sikker nok, ble han plutselig litt for kåt. Vi danset og han begynte å ha hendene sine der han ikke skulle. Så jeg gikk min vie, men da var allerrede kvelden over.

Så engentlig skjedde det bare i går kveld, og det skjedde også med noen få jeg har chattet med...

Jeg vet at blant dem var det én som ikke ville såre meg med hans useriøse forhåpninger.

Jeg forventer ikke nødvendigvis å treffe den rette (selv om det ville være kjempebra), men en jeg kan flørte med, så de kan ikke bli skremt av forventingene mine i hvertfall.

Ellers når det gjelder de få jeg har hatt en samtale med, er det ikke slik at de så vekk mens de snakket med meg, nei de så rett inn i øynene mine eller nedre, jeg hadde all oppmerksomhet fra dem.

Kanskje var det bare uflaks, som du nevnte. Også må jeg innrømme at det føltes litt ubehagelig å gå ut med håpe på å treffe noen, jeg følte meg litt mindreverdig pga det. Det skjyldes at jeg pleide (før jeg traff min eks) å gå ut for å ha det morro, og trefffe noen var en pluss.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje burde jeg presisere at selv om jeg undervurder meg litt ifølge mine nære, er jeg veldig flink til å skjule det. Det er noe jeg vet kan få folk til å gå sin vei også.

Og uansett lider jeg ikke av en stor mindreverdighetskompleks, sånne tanker er jeg ferdig med.

Jeg er en svært positiv person(bortsett fra akkurat nå), jeg er ikke desperat etter å finne noen, jeg tar meg ikke høytidelig, jeg er ikke mannlig.

Så jeg ser ikke noe spesielt som kunne skremme dem bort.

Kanskje må jeg finne en mann som er villig til å ha en slags "testdate" og forteller meg om jeg gjør, sier eller viser noe galt? :biggrin:

Skrevet (endret)

Hei alle sammen,

Som det står i tittelen får jeg mange komplimenter fra menn. Men de eneste som virkelig prøver seg er drittunger (er rundt 30, men ser flere år yngre enn det) eller desperate menn som kommer og tror de kan ta friheten til å klemme meg etter 10 sekunders prat, og lar deres hånd gå nedre og nedre i ryggen min.

Useriøse folk som sier hva som helst for å få seg litt, ja.

Ingen grunn til å tro på ett ord av dette.

Dette høres imidlertid merkelig ut. Kan du detaljere hva som egentlig skjer?

Er dette "normale" mannfolk som du treffer på fylla ute på byen?

Endret av Steinar40
Gjest .-L-.
Skrevet

Kanskje var det bare uflaks, som du nevnte. Også må jeg innrømme at det føltes litt ubehagelig å gå ut med håpe på å treffe noen, jeg følte meg litt mindreverdig pga det. Det skjyldes at jeg pleide (før jeg traff min eks) å gå ut for å ha det morro, og trefffe noen var en pluss.

Em, ok, jeg tror du har det slik som de fleste egentlig :)

Det å finne en partner på byn er ikke lett. Mange menn er jo noen kåte griser og på byn er det mange som bare vil ha sex. De er jo ikke interessert i finne en de kan ha et forhold til når de er der.

Tror du har litt for høye forventninger når det kommer til å treffe drømmemannen på byn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev "prater litt", men det var feilbruk av ordet.

Skal gi 3 konkrete eksempler :

Lørdags kveld i en bar med mange fulle folk : Flere menn(kanskje 6 stykker) sitter ved et bord ikke så langt fra vårt, og 3 av dem ser på meg noen ganger. Jeg smiler, de smiler tilbake uansett om jeg er interesert eller ikke, pleier jeg å smile, men selvfølgelig ser smilet mitt annerledes ut om jeg er interessert.

Og øynene mine snakker altfor mye for meg.

Ikke noe annet skjer i løpet av et par timer eller litt mer. I mellom tid kom to kjedelige karer ved vårt bord, jeg snakket litt med den ene som var morsom til å begynne med, men uten å sjarmere ham.

Så reiser de 6 stykkene fra deres bord, en mann gir meg et kjempefint smile, men går sin vei. En annen kommer bort til meg, setter hendene sine på skuldrene mine, og sier på en veldig sjarmerende måte "Jeg måte bare si deg det, du er kjempenydelig". Jeg ble sjarmert av det, av hans stemme, mens han ikke ville ha vekket min interesse om han ikke hadde sagt det. Så jeg takker ham på en veldig femini og åpen måte, han ser ganske fornøyd ut, gir meg sitt peneste smil, og går han sin vei.

Samme sted, samme kveld : Jeg går og snakker med én bare for å be om en opplysning (jeg er ikke så kjent der jeg er, og min vennine og jeg ville se om det var flere interessante steder), han er høflig og smilende, men det er han med alle. Jeg var ikke interessert i ham til å begynne med, men etter å ha snakket litt med ham, kunne jeg kanskje ha tenkt meg mer. Jeg er smilende, uten særlig å prøve å sjarmere ham. Etter det treffer jeg ham flere ganger, og hver gang hans blikk treffer mitt, snur han seg så fort at han nesten kan miste hodet. Om jeg hadde vært litt pågående, ville jeg tenke at jeg skremte ham og han er ikke interessert, men det gjorde jeg ikke.

Chat : han tar kontakt med meg, vi snakker og har det hyggelig, han vil vite mer om meg, det er gjensidig, vi finner ting til felles, alt går bra. Vet ikke ennå det kan utvikle seg til en flørt, men i hvertfall kunne vi være kjempegode kompiser. Han vil veksle bilder, som alle som chatter. Vi gjør det, jeg liker godt hans bilde, han liker godt mitt, sier at jeg er nydelig.

Vi snakker litt videre, alt går bra. Hittil har det gått noen få dager.

I går kveld fikk jeg en melding av ham. Plutselig var han redd for å såre meg, så det var bedre at vi ble venner. Har ikke noe imot det, tvert imot, men det bekrefter at DET ER NOE GALT DA.

AnonymBruker
Skrevet

Em, ok, jeg tror du har det slik som de fleste egentlig :)

Det å finne en partner på byn er ikke lett. Mange menn er jo noen kåte griser og på byn er det mange som bare vil ha sex. De er jo ikke interessert i finne en de kan ha et forhold til når de er der.

Tror du har litt for høye forventninger når det kommer til å treffe drømmemannen på byn.

Men egentlig forventer jeg ikke å treffe drømmemannen nå. Vil gjerne ha en flørt. Det er viktig for meg at vi respekterer hverandre, men om det bare er for å tilbringe litt tid sammen nå og da eller å ha sex, er jeg ok.

Tror ikke jeg ville falle for en som sier at han vil ha et seriøst forhold med meg. Tror bare dette kan komme etterhvert.

Gjest .-L-.
Skrevet

Men egentlig forventer jeg ikke å treffe drømmemannen nå. Vil gjerne ha en flørt. Det er viktig for meg at vi respekterer hverandre, men om det bare er for å tilbringe litt tid sammen nå og da eller å ha sex, er jeg ok.

Tror ikke jeg ville falle for en som sier at han vil ha et seriøst forhold med meg. Tror bare dette kan komme etterhvert.

Hvorfor aviser du de som blir kåt på deg da?

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Men TS, selv om man synes at folk er søte, smarte og hyggelige, så blir ikke det, det samme som at man har en enestående kjemi og vil date dem.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skrev "prater litt", men det var feilbruk av ordet.

Skal gi 3 konkrete eksempler :

Lørdags kveld i en bar med mange fulle folk : Flere menn(kanskje 6 stykker) sitter ved et bord ikke så langt fra vårt, og 3 av dem ser på meg noen ganger. Jeg smiler, de smiler tilbake uansett om jeg er interesert eller ikke, pleier jeg å smile, men selvfølgelig ser smilet mitt annerledes ut om jeg er interessert.

Og øynene mine snakker altfor mye for meg.

Ikke noe annet skjer i løpet av et par timer eller litt mer. I mellom tid kom to kjedelige karer ved vårt bord, jeg snakket litt med den ene som var morsom til å begynne med, men uten å sjarmere ham.

Så reiser de 6 stykkene fra deres bord, en mann gir meg et kjempefint smile, men går sin vei. En annen kommer bort til meg, setter hendene sine på skuldrene mine, og sier på en veldig sjarmerende måte "Jeg måte bare si deg det, du er kjempenydelig". Jeg ble sjarmert av det, av hans stemme, mens han ikke ville ha vekket min interesse om han ikke hadde sagt det. Så jeg takker ham på en veldig femini og åpen måte, han ser ganske fornøyd ut, gir meg sitt peneste smil, og går han sin vei.

Samme sted, samme kveld : Jeg går og snakker med én bare for å be om en opplysning (jeg er ikke så kjent der jeg er, og min vennine og jeg ville se om det var flere interessante steder), han er høflig og smilende, men det er han med alle. Jeg var ikke interessert i ham til å begynne med, men etter å ha snakket litt med ham, kunne jeg kanskje ha tenkt meg mer. Jeg er smilende, uten særlig å prøve å sjarmere ham. Etter det treffer jeg ham flere ganger, og hver gang hans blikk treffer mitt, snur han seg så fort at han nesten kan miste hodet. Om jeg hadde vært litt pågående, ville jeg tenke at jeg skremte ham og han er ikke interessert, men det gjorde jeg ikke.

Chat : han tar kontakt med meg, vi snakker og har det hyggelig, han vil vite mer om meg, det er gjensidig, vi finner ting til felles, alt går bra. Vet ikke ennå det kan utvikle seg til en flørt, men i hvertfall kunne vi være kjempegode kompiser. Han vil veksle bilder, som alle som chatter. Vi gjør det, jeg liker godt hans bilde, han liker godt mitt, sier at jeg er nydelig.

Vi snakker litt videre, alt går bra. Hittil har det gått noen få dager.

I går kveld fikk jeg en melding av ham. Plutselig var han redd for å såre meg, så det var bedre at vi ble venner. Har ikke noe imot det, tvert imot, men det bekrefter at DET ER NOE GALT DA.

Du er klar over at mange menn som frekventerer byen er opptatt?

Det samme gjelder en del som ikke har vett på at de ikke skal chatte når de er opptatt.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi uansett om jeg bare vil ha sex, vil jeg at han vil meg, ikke at han trenger å tømme ballene hans.

Før han prøver å ha sex, må han prøve å kysse meg, ikke å gå direkte til brystene mine. Det kunne han ikke

Og det viktigste : at han tar hensyn til lysten min. Det gjorde han ikke. Fikk ikke lyst på ham i det hele tatt...

Og for å være helt ærlig, liker jeg ikke så godt ONS. Jeg vil helst ha en sexkompis enn å ligge med en som vil kaste seg over den første åpent kvinne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...