Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #1 Del Skrevet 27. mai 2002 Er det noen av dere her inne som kan tipse meg om noen gode huskataloger? Har lyst til å se på noen hus som er litt uten om det vanlige. Byggesyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 27. mai 2002 #2 Del Skrevet 27. mai 2002 Detta är förvisso en svensk sida, men du kanske kan hitta idéer till ett hus här. http://www.constellator.se/dir/priv/hus.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #3 Del Skrevet 28. mai 2002 Søk på nettet etter "ferdighus" eller lign. og du får fram mye. Selv er vi for tiden på utkikk etter tomt og drømmer mye. Har halve bokhyllen full av huskataloger og blir bare mer og mer forvirret.... ha, ha. Noen forslag; Block Watne, Murgaard Hus, Horten Hus, Anebyhus, Vestlandshus, Mesterhus, Nordbohus, Norgeshus. Firmaet a-vista forhandler hustegninger av arkitekttegnede hus og har mye spesielt har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #4 Del Skrevet 28. mai 2002 Hei! Søk på nettet etter ferdighus, da får du opp mange! Viktig, om ikke viktigst er å få referanser på det firmaet man velger til å bygge, og helst flere referanser. Snakk med folk dere kjenner, om de har hørt noe. Vi har en dyrekjøpt erfaring bak oss, som vi gjerne skulle vært foruten! Husbygger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #5 Del Skrevet 28. mai 2002 Jeg anbefaler HortenHus! Hvis det var ferdighus dere var ute etter da!? Har vært innom MANGE slike firmaer, fikk meg mage overraskelser, men ble utrolig førnøyd med service, utvalg og kvalitet hos dette firmaet. De har både billige, enkle hus og dyrere, mer spesielle hus. http://www.hortenhus.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå