Gå til innhold

18 år og bil

Anbefalte innlegg

Gjest kristin
Skrevet

Har en gutt på snart 17 (september) som har en kompis som nylig er blitt 18 og fikk lappen for 3-4 uker siden. I går var datteren min på 14 i selskap en liten mil unna og gutten min sa at de kunne hente jenta mi + et par venninner og kjøre de hjem..jeg sa først at det var greitt, men ombestemte meg litt senere og sa at jeg ville hente selv.. hadde jo ansvaret for de andre jentene også, og er veldig utrygg på unge, uerfarne sjåfører.. føler det er nok at min sønn ragger rundt, kan liksom ikke nekte ham det selv om jeg har lyst :/.. er jeg for pysete?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at dersom det var kun din datter de skulle hente, hadde det vært greit. Men siden det var flere av dem, og det var DU som hadde ansvaret for dem, hadde jeg ikke latt dem.

Anonym poster: d9313ab41258190c0ca020369f01bc62

• Liker 3
Gjest Wei Wei
Skrevet

Det at man får et førerkort betyr bare at man er god nok til å fortsette opplæring på egen hånd. Siden vennen fikk lappen for bare noen uker siden, så har du god grunn til å ikke stole helt på hans kjøreevner.

• Liker 1
Skrevet

Dette avhenger da veldig av hva slags person sjåføren er, hva slags personer jentene er og ikke minst hva slags veier kjøres det på og hva er sikkerhetsstandarden på kjøretøyet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...