Gå til innhold

Trange conversesko

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Endelig fått tak i knall grønn conversesko, men etter å ha gått med dem en dag så kjenner jeg at de er for trang over tåen. Noen so har tips til hvordan jeg kan utvide litt så jeg unngår gnagsår?

Anonym poster: 4871d076ed00bc6c285f06ffab605cf0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lån dem til ei venninne med en skostørrelse mindre enn deg og la henne gå med dem en ukes tid.

Anonym poster: 64aec37534d979e863d3020831036e75

Skrevet

Jeg har brukt conversesko året rundt, i snart åtte år. Samtlige par jeg har vært er litt trange i starten, men etter et par uker så har de utvidet seg til å sitte perfekt:) Bare å bite det i seg, har jeg erfart :)

Skrevet

Jeg fikk gnagsår og vannblemmer på lilletærne mine i starten, så jeg plastra og plastra og holdt ut. Nå er de helt fantastiske å gå i.

Gjest Eurodice
Skrevet

Endelig fått tak i knall grønn conversesko, men etter å ha gått med dem en dag så kjenner jeg at de er for trang over tåen. Noen so har tips til hvordan jeg kan utvide litt så jeg unngår gnagsår?

I skobutikker får du kjøpt spray til å utvide for trange sko. Jeg har en som heter Collonil stretch colloped. På boksen står en grei bruksanvisning.

Skrevet (endret)

Ha på deg et ekstra par sokker og føn skoene:P Noen som sverger på at det funker, men har ikke prøvd selv. Kanskje det hjelper bedre om skoa er fuktige når du gjør det?

edit=typo

Endret av Zakuro
Skrevet

hiv de i tørketrommelen ett par minutter og ta de på med èn gang etterpå.. da kan du "gå dem ut" litt :)

Skrevet

Ligg små plastikkposer i dem, fyll med vann. Sleng dem i fryseren.

Skrevet

Stapp en trekloss eller lignende neddi og la det stå sånn i 1-2 dager.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg må alltid bruke blemmeplaster (Compeed) når jeg går inn nye Converse. :-) Har lyst på nye! Lyserosa :-)

Skrevet

Er bare å begynne å bruke de litt og litt hver dag, plutselig så sitter de. Du kan ta de med til en skobutikk og få de til å blokke de til deg evt, så gå med de en hel dag. Det er ikke noe vits i å spraye de i hvert fall da det er gummi i tåa.

• Liker 1
Skrevet

Har du ikke skoblokker, kan det være greit å investere i en. De koster ikke mange kronene på e-bay etc.

Er de bare for trange over tåen, kan du lage en ball av avispapir, og dytte fram. Lag den bredere enn foten din. Du kan også ta en gipsavstøpning av fremdelen av foten, mens du har en plastpose på deg, og spriker lett med tærne. Støp en blokk og bruk denne når du får deg nye sko. En spikket trefot gjør også nytten, bare den er rett størrelse.

Skriv wooden shoe stretcher women inn i søkefeltet.

Skrevet

jeg bare går med sko inne, når jeg sitter å ser tv osv... med ullsokker i!

Det går til det meste.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar allesammen! Da plastrer jeg bedre fremover, og forsøker blokkere og tykke sokker i håp om at det hjelper :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...