AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har trent kanskje 4-5 ganger de siste 4-5 årene, og nå har jeg startet igjen. Målet er ned 3-4 kilo, og få litt mer markerte muskler! Jeg er en av de som kan "spise hva jeg vil uten at jeg legger på meg", kroppen min er nok ikke så glad for det, men kanskje det er vanskeligere for meg å nå målet mitt også da? De 4-5 overflødige kiloene har alltid vært der, så håper på å få de vekk! Vil bare vise alle hvor stolt jeg faktisk er over meg selv akkurat nå. Har også spist bakevarer grovt istede for fint, selv om jeg pleier det uansett. Drikker nesten bare vann, samt at jeg skal prøve få i meg mer frukt og grønt! Sist uke: Onsdag - Jogget 10 min ca (fy slitsomt, men en start) Torsdag - Syklet 3-4 kilometer og tilbake, blir vel 7-8 km Fredag - Syklet, aner ikke hvor langt, men tipper på det samme som torsdag. Denne uken: Tirsdag - Styrke 15 min og syklet 40 min Onsdag - Da gikk jeg rundt på et senter i flere timer, så tar det som trening. Torsdag - Oppvarming + styrke 15 min Fredag - Jogget 13 minutter Lørdag - Styrke i 25 min(regnet med når jeg har drikkepause, som er ca 1 minutt) Er litt forbedringer, ikke sant? Vil vite om dere der ute har noen treningsmål, og kanskje kan dele noen tips? Satser på mage og rumpe selv! Anonym poster: 662a61c5d7f739cfeaeaf8d2669cf6f1 2
Gjest bamsemumsa Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Prøv couch to 5k! Det er et joggeprogram som man kan laste ned som podcast på iPhone. En dame som forteller deg når du skal jogge og når du skal gå. Fengende musikk også;-) foregår over 9 uker a tre ganger uka. Til slutt skal du klare å jogge fem km på tretti minutter. Verdt å sjekke ut :-) 2
Meg80 Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Prøv couch to 5k! Det er et joggeprogram som man kan laste ned som podcast på iPhone. En dame som forteller deg når du skal jogge og når du skal gå. Fengende musikk også;-) foregår over 9 uker a tre ganger uka. Til slutt skal du klare å jogge fem km på tretti minutter. Verdt å sjekke ut :-) Vet du om man kan kjøre Spotify samtidig? Ser det står at man kan bruke iTunes, men det bruker jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har ikke iPhone, har dessverre android telefon :/ Anonym poster: dd04c957708a8fe48937db64c7b79e5d
Gjest Nanne70 Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Jeg har ikke iPhone, har dessverre android telefon :/ Anonym poster: dd04c957708a8fe48937db64c7b79e5d Det finnes en app til android også - her. Kan forøvrig anbefale C25K på det varmeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå