Gå til innhold

Gutta på sukker..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle virker like hyggelige, alle har samme interesser, alle er så fantastiske at jeg virkelig ikke vet hvordan jeg går fram? har lagt ut bildene mine nå i ca en uke, får drøssevis av meldinger, hjerter og ja.. men det er så... vet ikke ,, virker bare så feil?? likte en skikkelig der, men så sa han at eksen hans ble han kjent med via sukker, så ble det litt sån turn-off stemning hehe.. vet ikke helt.. hva synes dere andre jenter om denne siden?? for å være helt ærlig så tror jeg ikke at jeg kommer til å få noe bra av denne sia... Tror jeg må bare slette brukeren..

Anonym poster: 0b4efb95db079049ab292b120cb91bf6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

har god erfaring jeg.

Anonym poster: 65838cf481f98bdb6b83283b95124877

Gjest Purelove
Skrevet

Var medlem der for en stund tilbake. Alle var interessert i skog og mark.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ikke brukerne det er noe feil med op sukker.no , det er systemet, stemningen og miljøet der som gjør at du føler deg utnyttet etterhvert. Sukker er ute etter mest mulig penger fra flest mulig folk, og da er funksjonaliteten og systemet deres konstruert rundt dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker turer i skog og mark!

Anonym poster: 16a3a84a9243b4f460fa7a4868d6ae87

Skrevet

Litt som at alle kvinnene der "liker å reise" og søker etter en "økonomisk uavhengig" mann (med digert hus og landsted).

AnonymBruker
Skrevet

Synes virkelig synd på alle de desperate mannfolka som sender haugevis av meldinger uten å få svar, de betaler jo trossalt, men likevel så kan man ikke svare alle. pleier å si pent at ja, beklager osv, slik at de ikke sitter der med håp... Det verste er de "ferdilaga" tekstene som de kopierer og limer inn til alle, eller slike spm som " hva er favoritt.tv programmet" eller hva liker du å gjøre i fritiden, stakkars de prøver jo å skille seg og vet ikke hva de skal gjøre for å få svar, og dette fører til at de tar gale avgjørelser og virker som desperate og skikkelig frampå. Tror de fleste gutta hadde jeg svart in real life, men der blir det bare feil. Jaja, sukker er ikke noe for meg.

TS

Anonym poster: 0b4efb95db079049ab292b120cb91bf6

AnonymBruker
Skrevet

Mange som virker litt like, ja, tror egentlig mest folk er skikkelig dårlige på å beskrive seg selv på en mer personlig måte. Mangler de selvinnsikt, ord eller har de rett og slett ingen særtrekk? I følge mannfolk jeg har møtt gjelder samme problemet andre veien - de aller fleste jenter beskriver seg selv på en intetsigende måte (blide, kjempeblide.. med smilebilder) også. Kanskje en "hvem som helst" av de intetsigende mennene passer sammen med en hvem som helst ditto kvinne? He he. Kan ikke se noe mer meningsløst enn folk som knapt har bilde og tekst i profilen sin, som setter hjerte på min og er "innom" flere ganger i uka, men aldri skriver et ord.

Men det finnes absolutt unntak, og de får i hvert fall fort cred av meg. Kan svare på meldinger fra ganske anonyme profiler hvis det er noe som fenger, skrivemåte, bilder eller at de har sett noe ved meg jeg synes er treffende, men blir i utgangspunktet mest nysgjerrig på de som har en litt original og ærlig profil. Har møtt en "live" som har veldig morsomme bildetekster og mye forskjellige bilder (også av seg selv), det var nok den daten som svarte mest til forventningene (skal treffes igjen, om noen lurte) :) Jeg er i midten av 30-årene, vil vel tro at menn i min målgruppe kanskje har blitt litt mer bevisst på å beskrive seg selv skikkelig og ærlig, enn de som er tidlig i 20-årene. Ellers er nok de med best match med meg forholdsvis smarte/kloke - og ikke superkjekkaser som får seg ligg bare ved å ha et overkroppbilde i albumet...

Anonym poster: ccc534a97bdb8c2f1fa8982402b41c28

AnonymBruker
Skrevet

Kan legge til at jeg har gjort meg litt flid med profiltekst og album selv, så selv om jeg også får noen teite meldinger fra intetsigende saker, tiltrekker jeg meg visst også noen menn som tør å være ærlige. Enten de beskriver seg skikkelig i profilen, eller når de sender meg melding. Heller noen sånne kvalitetsfolk, enn masse "spam". Så et tips til ts er å beskrive seg selv på en god og ærlig måte, og håpe at noen legger merke til nettopp det, ikke bare hvordan du ser ut på bilder :)

AnonymBruker
Skrevet

nick på sukker?

Anonym poster: ecfa264a22730a2f1b3ef49a31dbcf2e

AnonymBruker
Skrevet

Sukker er ute etter mest mulig penger fra flest mulig folk, og da er funksjonaliteten og systemet deres konstruert rundt dette.

Og mest mulig penger tjener man ved å tilby brukerne et bedre alternativ enn konkurrentene.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet. Du synes det er en del bra menn som skriver til deg, men vil ikke svare fordi nettdating er så "feil" for deg. Nei, stakkars frøken Fjong da. :fnise:

For meg er det motsatt. Men jeg er dame på nærmere 40, og mannfolkene i min aldersgruppe der inne er ikke så kjekke/fantastiske som de kanskje er i din aldersgruppe (20+?). Så det er grunnen til at jeg ikke gidder nettsjekking.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker sukker også. Tror de fleste bruker mest tid på å skravle i forumet enn å bruke tid på å finne "den rette". Veldig mange menn/tildels kvinner som søker elskerinne/elsker. Mange useriøse med fake profil og minst pyskopater som liker å få all slags oppmerksomhet.

AnonymBruker
Skrevet

De FLESTE driver vel ikke bare og henger i forumet? Men jeg tror mange av de som er veldig aktive der er mindre på utkikk etter kjæreste... synes det er morsomt å lese tråder der, men skjønner ikke at folk skriver så mye rart med åpen profil, til og med at de skal på/har vært på date, hvordan det gikk osv. Alle brukere kan jo lese der.

Jeg har ikke møtt noen psykopater live ennå, heldigvis (selv om jeg definitivt har fått meldinger fra de fleste stereotype nettpsykovarianter, fra den bitre jomfru til han som åpner med å snakke om kuken sin), og synes ikke det er så vanskelig å finne noen interessante profiler.

Skrevet

Og mest mulig penger tjener man ved å tilby brukerne et bedre alternativ enn konkurrentene.

Er samme slitte kvinnfolka alle steder...

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet. Du synes det er en del bra menn som skriver til deg, men vil ikke svare fordi nettdating er så "feil" for deg. Nei, stakkars frøken Fjong da. :fnise:

For meg er det motsatt. Men jeg er dame på nærmere 40, og mannfolkene i min aldersgruppe der inne er ikke så kjekke/fantastiske som de kanskje er i din aldersgruppe (20+?). Så det er grunnen til at jeg ikke gidder nettsjekking.

Som jeg har nevt i en annen tråd. Kjerringer på 40 og over er såpass vrange å ha med å gjøre at de blir single inn i evigheten. Som mann må en ha to hus, et landsted, tre biler, se ut som en hunk og ha voksne unger for å bli vurdert verdig til å bli vurdert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fælt så bitter da BM2

Anonym poster: 71bf692b57d9869a8fd94e4a10da811b

Skrevet

Fælt så bitter da BM2

Anonym poster: 71bf692b57d9869a8fd94e4a10da811b

Erfaren realist.

• Liker 2
Gjest Tidssone
Skrevet

Som jeg har nevt i en annen tråd. Kjerringer på 40 og over er såpass vrange å ha med å gjøre at de blir single inn i evigheten.

*host*

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...