Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bikkjen trakket på macbooken som lå i sofaen i går. Jeg lurer på om noen har erfaring med om man kan få dette dekket av innbo/reiseforsikring? Evt regner de reduksjon i verdien pga den er 1 år gammel? Skjermen er knust og den er søppel. Jeg har reiseforsikring best i DNB...

Anonym poster: 94f1239efcbe09c36b5587a220aa238f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reiseforsikringen betyr ingenting når skaden skjedde hjemme hos deg selv.

Hvis du har innboforsikring i dnb så kan du jo bare ringe dem og høre?

04800 er nummeret til dnb. De har åpent døgnet rundt.

• Liker 1
Skrevet

Blir for dumt om en skal få noe igjen på forsikringen når en lar loppesirkuset hoppe runndt i sofaen samtidig som en ikke har vett til å legge knusbare gjenstander utenfor loppesirkuset sin rekkevidde. Herregud for en puterunderarmene-nasjon vi lever i.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Egenandelen på en slik skade vil være så stor at dersom du får innvilget forsikringsutbetaling, vil den være så bitteliten at det neppe vil være verdt jobben.

Anonym poster: 19d63bcac0ee171a536c40fddb93b403

• Liker 1
Skrevet

Bytt skjermen selv, mye billigere enn å ta det på forsikringen.

Skrevet

Blir for dumt om en skal få noe igjen på forsikringen når en lar loppesirkuset hoppe runndt i sofaen samtidig som en ikke har vett til å legge knusbare gjenstander utenfor loppesirkuset sin rekkevidde. Herregud for en puterunderarmene-nasjon vi lever i.

Noen av oss kjøper superforsikring nettopp for å dekke sånt. Eller idiotforsikring som jeg liker å kalle det. Fremdeles ganske høy egenandel, men innboforsikringen kan da dekke et slikt uhell. Totalt viser regnestykket at egenandelen likevel blir lavere enn om vi skulle kjøpt separat forsikring på alle tingene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...