Samine89 Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 (endret) Hei! Helt ny på forumet og har et litt teit spm. Jeg er en jente som ler og skøyer mye, er veldig åpen og sosial, ikke redd for å drite meg ut eller si hva jeg mener. Så er det slik at når jeg møter en ny gutt faller for, så blir jeg automatisk (som mange av oss) litt tilbakeholden og prøver kanskje å "oppføre" seg og virke ordentlig for å skape et godt inntrykk av meg selv. Sjeldent har de jeg har falt for, falt for meg. Så har jeg møtt gutter, som jeg tenkter at disse for meg, bare er "kompismateriale". Disse guttene er jeg meg selv 100 % meg selv fra starten av, hvor jeg både tuller, raper og er sammen med uten å ha ordnet meg og er komfortabel sammen med de. Og (ikke for å skryte) samtlige av mine vennskap med mine "nye" kompiser, blir ødelagt fordi de faller for meg. Vet det er et luksusproblem, men jeg syns at det vanskelig å tørre å bli kjent med gutter, som jeg ikke er interessert i på den måten, fordi dette problemet har oppstått så mange ganger. Vil gjerne ha litt kommentarer på hva skal gjøre? Syns det er en utrolig lei situasjon :/ føler meg skikkelig dust.. Endret 16. juni 2012 av Samine89 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #2 Skrevet 16. juni 2012 Easy peasy: Vær deg selv, men ikke rap og fis på første date. Er du utadvent, ler og skøyer vil det skape en veldig avslappet atmosfære på date, noe som er bra for dere begge. Anonym poster: 02932227cb3d3bfb15bf3e01690a3bee
Samine89 Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2012 Men hvordan få seg gode kompiser uten at de faller for meg... ? (herregud jeg høres ut som den sjølgo'e kjerringa)
Steinar40 Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 Men hvordan få seg gode kompiser uten at de faller for meg... ? (herregud jeg høres ut som den sjølgo'e kjerringa) Kvinner og menn skal ikke være kompiser. Så glem det.
Gjest .-L-. Skrevet 17. juni 2012 #5 Skrevet 17. juni 2012 Synes ikke du skal endre deg fordi de forelsker seg. Det er ikke ditt problem :gjeiper: Du burde heller prøve å bli litt hardere/kaldere så det at de blir forelsket ikke går inn på deg og gir deg dårlig samvitighet.
LamaLover Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 Synes ikke du skal endre deg fordi de forelsker seg. Det er ikke ditt problem :gjeiper: Du burde heller prøve å bli litt hardere/kaldere så det at de blir forelsket ikke går inn på deg og gir deg dårlig samvitighet. Enig. Du trenger ikke miste dem selv om de blir forelska. Hvis de blir betatt av måten du er på - når du er deg selv 100%, som du sier - så skal du ikke endre deg selv til å bli mindre sjarmerende! (; Men dersom det kommer opp at de vil noe mer så må du bare gjøre det klart at du bare ser på de som en venn. Hvis de ikke vil henge med deg etter det så var de ikke noe å samle på i utgangspunktet. Jeg har selv flere guttevenner som har fortalt at de er forelsket i meg, men vi kan fortsatt være veldig gode venner. Det et bare å oppføre seg som om alt er "normalt". Så får de tenke på meg på den måten de vil, så lenge de ikke prøver seg. Og i mellomtiden får man bare håpe at de finner seg noen andre:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå