AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 Hei, flytter snart tilbake til Bergen igjen, men har ikke vært medlem på senter der før. Er medlem her jeg bor nå og har trent styrke nesten hver dag i et år, det er en stor del av hverdagen min, så vil gjerne ha et senter jeg trives på. Det er positivt om det er tv/skjerm der med møllene, ok de gangene jeg skal ha kondisjonstrening og ikke løper ute. Og veldig greit med ordentlige vekter og godt styrkeutstyr også. Håper noen kan anbefale meg noen, og legge ved: Pris: Skjerm/ikke skjerm ved mølle: Bra styrkeavd: Ligger hvor: Fornøyd?: Håper noen vil gi meg noen svar... på forhånd takk! Anonym poster: 6bca0c2bb25dd0953a4117d74df37f83
Supraspinatus Skrevet 16. juni 2012 #2 Skrevet 16. juni 2012 Hei, flytter snart tilbake til Bergen igjen, men har ikke vært medlem på senter der før. Er medlem her jeg bor nå og har trent styrke nesten hver dag i et år, det er en stor del av hverdagen min, så vil gjerne ha et senter jeg trives på. Det er positivt om det er tv/skjerm der med møllene, ok de gangene jeg skal ha kondisjonstrening og ikke løper ute. Og veldig greit med ordentlige vekter og godt styrkeutstyr også. Håper noen kan anbefale meg noen, og legge ved: Pris: Skjerm/ikke skjerm ved mølle: Bra styrkeavd: Ligger hvor: Fornøyd?: Håper noen vil gi meg noen svar... på forhånd takk! Anonym poster: 6bca0c2bb25dd0953a4117d74df37f83 Crossfit Bergen Pris 800 per mnd. Ikke billig, men veldig bra miljø for både nybegynnere og de mer erfarne. Grupppetimene er crossfit-klasser, men det er gode muligheter for egentrening. Helt nytt gym fra 1,juli. Vanvittig bra utstyr. Ligger i fabrikkgaten. Trener ikke der selv, men alle jeg kjenner som trener der nå (foreløpig i den gamle garasjen) er kjempefornøyd.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #3 Skrevet 16. juni 2012 800 er desverre alt for mye... betaler 330 her jeg er nå! Anonym poster: 665ce4602fbc8768887310fa45025aee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå