AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 Jeg driver på med en fyr, og i går etter altfor mange glass vin sa jeg til han at jeg likte han veldig godt, og at jeg kunne ta meg selv i å bli sjalu i noen tilfeller. Begynte til og med å grine. Men nå i dag sittr jeg tenker å tenker over det. Var det virkelig så lurt å si dette? Liker gutter egentlig at man sier det vi mener, eller burde jeg holde litt tilbake om hva jeg føler? Kanskje jeg skal begynne å bli litt kaldere? Anonym poster: dd3a57ae141535489fe69c72bb79c061
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #2 Skrevet 16. juni 2012 Uten å generalisere, men sånn som jeg tenker, så er det NOEN ting man helst ikke vil høre om. For eksempel at noen har mer seriøse følelser enn de har selv, eller om litt potensielt psyko ting som sjalusi og grining. Du bør ikke prøve å bli kaldere, men kanskje mer avbalansert? Og så er det jo forsåvidt greit å si fra om at man begynner å få mer følelser enn det som var opplegget. Selv om det kan føre til at det er slutt på moroa. Anonym poster: e60c21f75ba0037f3263f79fa8a36a73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå