Gjest Normalfordeling Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 Var en oppdatering på mobilversjonen av FB. Nå vibrerer den forbaska telefonen hver gang det er ting som varsles. Det gjorde den ikke før. Jeg har skrudd av det jeg fant som gikk på vibrerende varsling. Hjelper ingenting. Jeg blir skikkelig irritert av dette. Jeg tror jo at det er en melding og ikke bare et FBvarsel. Mobilen er automatisk koblet opp på det trådløse nettverket mitt hjemme og sånn skal det være. Tenkte jeg kunne logge meg helt ut av FB på mobilen, men finner søren meg ikke ut hvordan jeg gjør det heller. Bruker Task Killer på FB og noen andre programmer, men så fort jeg er på hjemmenettverket så kobles det på igjen med en gang. Noen som kan hjelpe? På den ene eller den andre måten?
@Maja Skrevet 16. juni 2012 #2 Skrevet 16. juni 2012 Du finner "logg av" under brukerinnstillinger i den menyen du får opp hed å trykke på den "stripete" knappen oppe til venstre i fb. Heer finner du også applikasjonsinstillinger, der du kan skru av varslene.
Gjest X-1 Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Trykk på den knappen heilt til høgre på selve telefonen (den med streker over) når du er på FB med den, då kommer det opp slik at du kan logge av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå