Gå til innhold

Mat har nesten tatt over livet mitt :-(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg føler at mat har tatt over livet mitt, og det er helt utrolig.

På en vanlig hverdag så spiser jeg ca 1500 kcal, men det er heller ingen problem når helga kommer. :forvirret:

Da kan jeg sove til langt utpå dag sånn at jeg slipper å spise frokost/lunsj. Middagen er feks på 700 kcal(siden jeg skal kose meg), så kan jeg spise godteri til rundt 400 kcal, også 2 knekkebrød til kvelds. Det samme skjer på søndag også, og jeg føler at jeg sliter meg helt ut. Har en bmi på 19,7, så jeg er jo allerede slank, så skjønner ikke hvorfor jeg holder på sånn. Det hadde heller ikke gjort noe om jeg la på meg litt. Om jeg spiser noe med mye kcal, så må jeg rekne ut hvordan jeg kan unngå å overstige 1500 kcal grensa. Nei, jeg trener aldri heller.

I hverdagene så kan det hende at jeg har lyst på en sjokolade, men da hopper jeg heller over kveldsen sånn at jeg kan spise den sjokoladen. Er forresten 20 år. Jeg føler aldri at jeg kan unne meg 3 store pannekaker til frokost, for da blir alt ødelagt, og jeg får dårlig samvittighet hele dagen.

Kan noen prøve å hjelpe meg? FORTELL meg hvordan jeg kan slutte med dette her, jeg blir helt utslitt. 1000 kcal i overskudd en helg har vel INGENTING å si!? Så hvorfor i helvete er dette blitt et så stort problem? Faen. FORBANNA MAT! :frown: :klaske:

Anonym poster: a9afd098779067c9f8e141c3c6667d23

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil anbefale deg å kutte helt ut tellingen av kalorier. Hvis du har holdt på med det en stund nå så vet du sånn ca hvor mye du bør spise av diverse matvarer. Og så tror jeg du bare må tvinge deg selv til å ikke være helt nazi på om du skeier ut en dag.

Anonym poster: 32e25bf1e1c45d05ec01ea4534e67723

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...