Gå til innhold

Mistet hunden min for bare noen dager siden..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tirsdag denne uka måtte min kjære hund som jeg har hatt i nesten åtte år forlate denne verden.. Ho blei syk,og det var ikke mer veterinæren kunne gjøre for henne. Det er så ufattelig tungt og trist.. Har bare gode minner om ho,men akkurat nå er sorgen så stor at det føles uoverkommelig :( Måtte bare "få det ut".. Snufs.. ;(

Anonym poster: d10ad364d62a727e6e4b51a15aaf8307

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klemmer:

Dakkar du, er vondt å miste kjæledyra sine:( Du har mine kondolanser.

Skrevet

Klem til deg. Det er helt grusomt! Tok sin tid før jeg kom over tapet av hunden min som jeg hadde i 13 år, men plutselig en dag sitter man der og ler av minnene, ikke gråter. :)

Skrevet

Kondolerer. Det er ufattelig vondt å miste en hund. Jeg har gått gjennom det før, samme når hesten ble gammel og måtte få slippe en dag. Man blir jo like knyttet til et dyr som til sin beste vennnne f.eks. Jeg savner hunden jeg måtte følge til det siste i høst, men jeg har valgt å tenke at når man er så dum at man tar omsorg for et dyr, selv om man vet at man vil miste de en dag... Men det er viktig å bevare alle de gode minnene, og huske på at dette ikke er rettferdig, men når man må følge sin beste venn til det siste er det en del av å være en ansvarlig dyreier.

Men det er aldri lett. Jeg gråt i sorg for bare noen dager siden, selv om bikkja døde i høst og jeg burde kommet over det nå.

Men jeg gjorde det rette når jeg fulge han tl veterinæren. Han kunne overlevd, men med hundre prosent sjanse for at han snart ville få hjertesvikt igjen. Jeg er takknemlig for at veterinæren ga han narkose, slik at han sovnt stille og rolig.

Men klart jeg savner han, men han har gitt meg mange fine minner som jeg smiler av. :)

Gjest Peaches
Skrevet

:klemmer:

kondolerer.det er så utrolig trist!

AnonymBruker
Skrevet

Huff kondolerer. Blir bare trist av tanken på at jeg en gang i fremtiden skal minste mine to små "babyer". Føler med deg... Klem

Anonym poster: 7bccac739d082a5a67bb4810c93290e2

Skrevet

Føler veldig med deg. Måtte avlive hunden min etter 15 gode år nå nylig selv. Det er tungt. :(

Skrevet

uff det er vondt. :klemmer:

Skrevet

Føler virkelig med deg! Det er klart det er vondt, det er jo tapet av noen som sto deg veldig nær! Da familiehunden vår døde for åtte år siden hjalp det å snakke mye om ham. Se på bilder, snakke om de gode minnene. Det gjorde sorgen lettere å bære.

Skrevet

Føler med deg :klemmer: Har mistet så mange dyr gjennom årene selv og det er like vondt hver gang, det er jo som og miste et familiemedlem, for det er jo nettopp det det er , et familiemedlem, men det vil bli noe lettere med tiden , og man vil huske det gode :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...