AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 Vel, jeg begynte å date for noen mnd sider. I det siste har jeg truffet en person jeg begynte å like, men selvfølgelig var han som alle andre jeg hadde datet. Kun ute etter en ting.. For noen dager siden var jeg med broren min, og da møtte jeg en som så helt perfekt ut, etter mine krav. Satt bare å drømte meg vekk da jeg så ham, men så traff det meg at han der hadde jeg aldri sjans på å han hadde sikkert dame. Å i går tok han kontakt med meg. Han fortalte at han ikke hadde tenkt på noe annet etter han så meg. Og at han ville bli bedre kjent med meg, og jeg vil jo det. Så skal treffes mandag. Men så fortalte han meg at han hadde barn og ventet ett til om noen mnd. Han har akkurat komt ut fra et forhold, og han vil ikke rushe inn i noe. Det ønsker ikke jeg heller. Men er ganske usikker. Vil han gjøre det helt slutt med hun han venter barn med, og har barn med fra før av? (vet selvfølgelig at han alltid kommer til å ha kontakt med henne pga barna) Eller bare tuller han med meg? Jeg har ikke fått inntrykk av at han kun vill feie over meg.. Jeg trenger råd.. Anonym poster: 43dfb25bed21091b208c2f34737d74fe
drosophilia Skrevet 16. juni 2012 #2 Skrevet 16. juni 2012 Rebound + crazy ex som har barn og er gravid? Ja for all del, dette høres ut som en ypperlig ide. 1
Ellevill Skrevet 16. juni 2012 #3 Skrevet 16. juni 2012 Her lyser alle varsellamper, men det er jo umulig for meg å uttale meg om hva han tenker eller er, etter det lille jeg har hørt. Men det virker ikke spesielt sympatisk å ta kontakt med deg mens han fortsatt er i et forhold. Barnet som er på vei, er det med samme dame som er mor til hans eldre barn? 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #4 Skrevet 16. juni 2012 Her lyser alle varsellamper, men det er jo umulig for meg å uttale meg om hva han tenker eller er, etter det lille jeg har hørt. Men det virker ikke spesielt sympatisk å ta kontakt med deg mens han fortsatt er i et forhold. Barnet som er på vei, er det med samme dame som er mor til hans eldre barn? TS her. Han er ikke i et forhold med henne. Har vert mye problemer med dem den siste tiden. Men hun er mor til hans eldre barn også.. Men vil gi han en sjanse å bli bedre kjent, men utover det så har jeg ikke tenkt noe lenger. Det er en rar situasjon, han snart bli pappa igjen liksom.. Anonym poster: 43dfb25bed21091b208c2f34737d74fe
Steinar40 Skrevet 16. juni 2012 #5 Skrevet 16. juni 2012 TS her. Han er ikke i et forhold med henne. Har vert mye problemer med dem den siste tiden. Men hun er mor til hans eldre barn også.. Men vil gi han en sjanse å bli bedre kjent, men utover det så har jeg ikke tenkt noe lenger. Det er en rar situasjon, han snart bli pappa igjen liksom.. Anonym poster: 43dfb25bed21091b208c2f34737d74fe Hadde jeg vært deg så hadde jeg droppet han der før du lager problemer for deg selv. Og at dette er en rar situasjon er faktisk bare fornavnet.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #6 Skrevet 16. juni 2012 Det finnes mange menn som virker attraktive og interessante og som vi innbiller oss er drømmemannen, men noen ganger er det bare feil likevel. Det vil jo være lettere for ham å komme seg ut av forholdet om han har deg å ty til, men hvor bra er det egentlig? Anonym poster: f9f974939cab0f2fc5551246283402c3
Herr Langbein Skrevet 20. juni 2012 #7 Skrevet 20. juni 2012 [...]og da møtte jeg en som så helt perfekt ut, etter mine krav. 1. Du synes han er tiltrekkende Å i går tok han kontakt med meg. Han fortalte at han ikke hadde tenkt på noe annet etter han så meg. 2. Han synes du er tiltrekkende 3. Han tar initiativet Og at han ville bli bedre kjent med meg, og jeg vil jo det. 4. Han vil bli bedre kjent med deg 5. Du vil bli bedre kjent med ham så fortalte han meg at han hadde barn og ventet ett til om noen mnd. 6. Han er ærlig om noe han lett kunne skjult til du "var på kroken" Han har akkurat komt ut fra et forhold, og han vil ikke rushe inn i noe. 7. Han er tydelig på sine intensjoner, og rammene rundt I sum: Ha det gøy, men vokt deg litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå