AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 Jeg har vært singel i 4 år, og plutselig står drømmenmannen min der, helt ut av det blå og helt perfekt i mine øyne Vi har flørtet en del over sms og på fb, fortalt hva vi føler for hverandre, og i dag ble vi enige om å møtes i full fart, siden begge jobber. DET ble så flaut og rart, og begge to ble som knisende tenåringer igjen (er 29 år begge to). Vi bare sto å rødmet, kremtet og jeg viste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av hendene Før jeg skulle dra, ble det liksom sånn trykka stemning, vi så ned i gulvet-på hverandre-ned i gulvet igjen, klem, litt kræsjing osv... Jeg gikk derfra rødmende, smilende og veldig usikker på hva som egentlig skjedde MEN han inviterte meg med på en ordentlig date i morgen for da har begge fri. Når går den trykkende, flaue stemningen egentlig over? Vet vi er HELT i startfasen på noe nytt, men jeg er så sjenert og jeg hater virkelig å dumme meg ut foran han jeg liker så godt... Anonym poster: 1b82705e3088ebbf564429db378528a2 5
Tropic Skrevet 16. juni 2012 #3 Skrevet 16. juni 2012 Etter første daten er den over, iallefall for min del. Den første daten med min nåværende kjæreste var forferdig! Han trodde jeg var totalt uinteressert, men jeg var bare sjenert og flau, og ja, alt. Date 2 gikk MYE bedre, da var flauheten borte.
lashara Skrevet 17. juni 2012 #5 Skrevet 17. juni 2012 stemmer for å inkludere litt vin på daten :-) 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #6 Skrevet 18. juni 2012 det går nok bra. har opplevd noe MYE flauere og vi var sammen en god stund og ble samboere.. så tror nok dere kan overleve dette;p Anonym poster: 9b1afce2ddfe8668eb999c49953867b1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #7 Skrevet 20. juni 2012 Jeg har hatt så flaue dater at jeg har blandet sprit i brusbegret på kino for å dempe det.. Så alkohol er tingen for å få praten gående.. Jeg har vært singel i 4 år, og plutselig står drømmenmannen min der, helt ut av det blå og helt perfekt i mine øyne Vi har flørtet en del over sms og på fb, fortalt hva vi føler for hverandre, og i dag ble vi enige om å møtes i full fart, siden begge jobber. DET ble så flaut og rart, og begge to ble som knisende tenåringer igjen (er 29 år begge to). Vi bare sto å rødmet, kremtet og jeg viste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av hendene Før jeg skulle dra, ble det liksom sånn trykka stemning, vi så ned i gulvet-på hverandre-ned i gulvet igjen, klem, litt kræsjing osv... Jeg gikk derfra rødmende, smilende og veldig usikker på hva som egentlig skjedde MEN han inviterte meg med på en ordentlig date i morgen for da har begge fri. Når går den trykkende, flaue stemningen egentlig over? Vet vi er HELT i startfasen på noe nytt, men jeg er så sjenert og jeg hater virkelig å dumme meg ut foran han jeg liker så godt... Anonym poster: 1b82705e3088ebbf564429db378528a2 Anonym poster: b250324f4af21597cdf3d6aafb9a5d23
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #8 Skrevet 20. juni 2012 Vi har vært sammen nå hver dag, og det går sakte men sikkert bedre. Fremdeles blir jeg nervøs sammen med han, og syns visse ting er så flaut og rart Men mest av alt er jeg bare nyforelska og det er en helt fantastisk følelse. Særlig når han føler det samme for meg Anonym poster: c329cb826d364fc1f23269b1f4dfd902
Gjest Anna.S Skrevet 22. juni 2012 #9 Skrevet 22. juni 2012 Så koselig lesing!! Nyyt det! :D Og hold oss oppdatert da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå