AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 Nå er sommeren her snart! (Forhåpentligvis)..Sikkert mange som snart skal til syden, og lurer på hva dere gjør for å føle dere vel/se bra ut på stranden? Hva bruker dere evt av sminke? Noe annet dere gjør med håret/kroppen før dere skal på stranden? Har dere noen tips til hvordan være på sitt beste på stranden? Anonym poster: 0b61336b51279f6bfe3d323a6fa04d10
FantasDick Skrevet 16. juni 2012 #2 Skrevet 16. juni 2012 Var nettopp en uke i Hellas, og jeg pynta meg ikke så mye for å ligge stranda, må jeg innrømme. Jeg ordna håret hver morgen, valgte ut antrekk og accessories som så ok ut, markerte øyenbrynene og la på mascara. Gjorde ikke noe annet med kroppen - etter et par dager fikk jeg en fin brunfarge og da synes jeg man ser mye bedre ut med engang. På kvelden brukte jeg mer pyntede antrekk, men sminka meg ikke noe mer.
apekatt Skrevet 16. juni 2012 #3 Skrevet 16. juni 2012 Bruker ingenting, tar på meg bikinien og smører meg med solkrem så gir jeg faen i resten av stranda og soler meg Alt blir ødelagt når du først begynner å bade uansett, er ikke vits engang.. 2
HedvigR Skrevet 16. juni 2012 #4 Skrevet 16. juni 2012 (endret) Setter opp håret i hestehale, smører ansiktet mitt godt med en krem, og eventuelt bittelitt concealer hvis jeg skulle ha en kvise. Og leppepomade :D Også skrubber jeg huden ganske ofte på sommeren/i ferien, fordi den blir mye tørrere og litt flassete i sola. Endret 16. juni 2012 av HedvigR
Lilje:) Skrevet 16. juni 2012 #5 Skrevet 16. juni 2012 (endret) Jeg farger vipper og bryn før jeg reiser, shaver stedene som bør shaves. Før jeg går på stranden vipper jeg øyenvippene med vippetang og napper brynene fint, legger på fransk manikyr på tærne og en fresh neglelakk på fingrene, også tar jeg på meg en solkrem med lett shimmer i. Synes det er så fint! Dette er jo ikke ting jeg trenger å gjøre hver dag før stranden akkurat.. Legger på neglelakk og napper bryn før jeg reiser Ellers lager jeg en litt fin flette eller tilfeldig "tufs" på hodet, tar på meg en bikini jeg føler meg vel i og så er jeg ready to go! Edit: Glemte lipgloss med solfaktor! Det er jo så fint på stranden å glinse i solen! Gjerne en som ser naturlig ut, lys fersken eller naturlig rosa. Sånn at man ikke ser så sminket ut Endret 16. juni 2012 av Lilje:)
Antlers Skrevet 16. juni 2012 #8 Skrevet 16. juni 2012 Bruker solkrem og litt concealer under øynene, og en leppepomade med litt farge (og solfaktor). Synes det holder i massevis til en dag på stranda
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #9 Skrevet 16. juni 2012 Jeg har en tendens til å føle meg veldig mann uten sminke. Jeg har store pupper så det er jo ingen tvil om at jeg er ei dame sånn sett, men jeg har epleform på kroppen og syns jeg ser ut som en traktorlesbe uten sminke.. Så jeg må bruke vippetang på vippene og ta på mascara. Da føler jeg meg mye mer kvinnelig med en gang. Jeg var i syden en gang med ei venninne som var skikkelig avhengig av å sminke seg, og hun ble i dritdårlig humør når alt bare svettet av. Så hun tok på seg litt kajal rundt øynene. Da gjorde jeg også det, og det syntes jeg ble ganske ok. Følte meg mer kvinnelig med en gang med litt pyntede øyner. Å sminke seg på huden når man skal på stranden synes jeg bare er tull, men man kan jo ta på litt neglelakk på neglene Anonym poster: f7a08bee405d0a35335ae9ac16861d1d
Jade Skrevet 16. juni 2012 #10 Skrevet 16. juni 2012 Solkrem og fibermascara (drysser den, så kan den lett tørkes vekk med fingrene i motsetning til "vannfast" som ikke er vannfast før den har drysset ned under øynene. DA sitter den som støpt!) Passer på å pøse på med masse bodylotion jevnlig, så huden ikke er tørr og fæl. Og selvsagt fjerne hår på legger osv.
challenger Skrevet 16. juni 2012 #11 Skrevet 16. juni 2012 Bruker en ting på stranden; solkrem! Alt annet er unødvendig, da det forsvinner så fort man dukker under vann.. Håret settes opp i en dott, eller i ei flette:) 1
Lilje:) Skrevet 16. juni 2012 #12 Skrevet 16. juni 2012 Neglelakk forsvinner ikke Farge på vipper og bryn forsvinner ikke, lipglossen blir på hvis den er litt tykk i konsistensen
Gjest Bella90 Skrevet 16. juni 2012 #13 Skrevet 16. juni 2012 Jeg skrubber kroppen ofte på sommeren. Det eneste jeg gjør når jeg skal på stranden er å ta på litt concealer og markerer øyenbrynene mine. Også bruker jeg masse solkrem og EOS lipsylen med solfaktor (den gule). Kan til nøds bruke litt vannfast maskara, men det er ikke ofte. Håret pleier jeg enten å ha i hestehale eller en liten dott.
Veslevoksen#1 Skrevet 17. juni 2012 #14 Skrevet 17. juni 2012 Jeg pleier å sette håret opp i en dott, ta på vannfast mascara og smøre leppene inn i lipbalm med solfaktor.
belle_ Skrevet 17. juni 2012 #15 Skrevet 17. juni 2012 Skjønner ikke at dere orker å ha på maskara og lipgloss o.l. Takler ikke ha sminke på stranda, synes det ser merkelig ut også. Er ikke på stranda for å pynte meg for noen. Eneste jeg har på før jeg skal på stranda er solkrem. Håret setter jeg opp i en dott. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #16 Skrevet 17. juni 2012 Solkrem. Anonym poster: a320d3d03107176c6752e2a21c15f71f
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #17 Skrevet 17. juni 2012 Bruker å feste på vippe-extensions før syden, så da har jeg fine vipper på stranda også. Men utenom det bruker jeg ingen type sminke på stranda. Lilje:) : Hvor finner man solkrem med shimmer i? Det hørtes fint ut. Anonym poster: b33c2c0c50d20c8707a883a513f848b6
LukaFrost Skrevet 17. juni 2012 #18 Skrevet 17. juni 2012 På stranda er det bare solkrem og minst mulig klær som gjelder. 1
Lilje:) Skrevet 17. juni 2012 #19 Skrevet 17. juni 2012 Bruker å feste på vippe-extensions før syden, så da har jeg fine vipper på stranda også. Men utenom det bruker jeg ingen type sminke på stranda. Lilje:) : Hvor finner man solkrem med shimmer i? Det hørtes fint ut. Anonym poster: b33c2c0c50d20c8707a883a513f848b6 Hawaiian tropic har i hvert fall! Link Ellers er det jo superfint med aftersun med shimmer i! Det er det flere merker som har. Bl.a Boots (Har ikke prøvd den, men tenkte å sjekke den ut før jeg reiser til syden
MiamiNice Skrevet 18. juni 2012 #20 Skrevet 18. juni 2012 Har ikke sminke på meg på stranda, kun solkrem. Nå har jeg litt farger fra naturens side også. Men neglelakk på tærne er et must om sommeren for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå