AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 Jeg er i begynnerfasen på masteroppgaven. Innlevering er ikke før til neste vår, men jeg ønsker å komme så godt i gang som mulig på et tidlig tidspunkt. Kort sagt så er jeg ikke den mest strukturerte studenten. Jeg har greie karakterer og liker studiet, jobber mye, men jeg er elendig på planlegging/struktur. Er ofte litt på etterskudd, og det vil jeg ikke være i dette prosjektet. Etterlyser de viktigste tipsene i arbeidet med masteroppgaven. Hvordan planla dere? Hvordan jobba dere, og hva er de beste do and don't-tipsene? På forhånd tusen takk! (Jeg skriver i humaniora, så samf/humaniora-studenter er særs velkomne i denne tråden!) Anonym poster: cb8aec03afe80af6b035c8d7aff7e7e6
muttra Skrevet 16. juni 2012 #2 Skrevet 16. juni 2012 (endret) jeg ikke student, men jeg vet hvor lett det er å skyve foran seg det som en syns en har god tid på så mitt tips er at fristen din er i januar da skal den vere ferdig da har du litt tid på deg til å gå igjennom og rette trykkleifer og sånt småpirk glemte å si lykke til med god arbeid Endret 16. juni 2012 av muttra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå