AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 Jeg har nå vært på sukker en stund. Har nå i en periode snakket med en fyr som jeg synes virker veldig ålreit. Vi har ikke utvekslet veldig mange brev, men har snakket litt løst og fast i litt over en mnd nå. Han har nå sagt at han gjerne vil møte meg, og har kastet ballen over til meg, ved at jeg skal si ifra neste gang jeg er i byen han bor i. Problemet mitt er at nå vet jeg ikke om jeg tørr! Han virker som en bra fyr, og jeg har lyst til å møte han, men er så redd for at han blir skuffet over meg! Utseendet mitt osv. Vi er venner på fb og jeg regner med at han har sett igjennom mine både flatterende og uflatterende bilder, så han ville vel ikke foreslått et møte om han syntes jeg var stygg?? Uansett, jeg er en veldig sjenert person egentlig, og er redd for at jeg ikke skal klare å få fram et ord, og bare ødelegge møtet helt! Er også skummelt at det er jeg som sitter med ballen og må ta neste hint til møte. Noen som har noen tanker rundt dette? Noen råd til meg? Isåfall: tusen tusen takk! Anonym poster: b2b941f2220057949305d5b5acfaa137 Anonym poster: 7cf47379934c58cfe0317822ef047c62 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #2 Skrevet 16. juni 2012 Haha, sånn er det Trøst deg med at du overanalyserer det til det verst, og da kan ikke bli verre, bare bedre :) Det går så bra så Ta deg sammen, se for deg at du skal møte en skikkelig ekkel fyr som du absolutt ikke liker. Ja, alt går bra Oooooog, vi trenger oppdatering =) Anonym poster: 1a8b9cfcad7cb55bdefa2788e5dd915d 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #4 Skrevet 16. juni 2012 Og du, bai d vei, sjekk denne tråden: Psyko-fase Der er riktig plass til å skrive dine bekymringer =) =) =) Anonym poster: 1a8b9cfcad7cb55bdefa2788e5dd915d 1
Gjest Anna.S Skrevet 16. juni 2012 #5 Skrevet 16. juni 2012 Jeg kan love deg at han ikke ville møtt deg hvis han fant noe han ikke likte på Facebook profilen din Dette må du bare hive deg uti. Hvis det ikke skulle klaffe med dere betyr ikke det at det er noe galt med deg, dere var bare ikke rett for hverandre.. Og tenkt hvis du ikke liker han?? 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #6 Skrevet 16. juni 2012 Jeg kan love deg at han ikke ville møtt deg hvis han fant noe han ikke likte på Facebook profilen din Dette må du bare hive deg uti. Hvis det ikke skulle klaffe med dere betyr ikke det at det er noe galt med deg, dere var bare ikke rett for hverandre.. Og tenkt hvis du ikke liker han?? Nettopp =) =) av og til er du superteit, men nå er jeg enig med deg =) Anonym poster: 1a8b9cfcad7cb55bdefa2788e5dd915d 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #7 Skrevet 16. juni 2012 Det er ikke skummelt å møte noen på denne måten Jeg måtte over en terskel før jeg gikk fra å bare skrive, til å faktisk møte folk fra sukker. Og da fant jeg fort ut at det bare er hyggelig - greit, kjemien kan være en stor overraskelse, noen ganger klaffer det ikke i det hele tatt. Andre ganger er det bedre enn forventet. Og det er nesten alltid mulig å føre en ok samtale. Prøv å ikke ha noe særlig forventninger til møtet, bare still med en litt åpen og positiv holdning om at ting går som de går. Anonym poster: 21aadba99b08fc7f6a3a3a318a98a09e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå