Gå til innhold

Solhatt - virker det?

Fremhevede innlegg

Gjest Tristessa
Skrevet

Er blitt litt sår i halsen/drøvelområdet (beklager detaljene), og jeg skal på konsert i morgen som jeg har gledet meg til i flere måneder. Ikke har jeg feber, ikke gjør det vondt å røyke (pleier å være mitt ultimate faresignal...), men er litt slapp. Hjelper solhatt? Har prøvd en støyt nå, eneste jeg merket var at det smakte blæh.

Så til spørsmålet - fungerer dette i det hele tatt? I så fall, vil en sjokkdose nå kunne få meg litt piggere til i morgen, forutsatt at jeg slapper helt av i kveld og gjør nada + sover godt i natt? Vil være mitt vanlige meg i morgen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er gjort undersøkelser som tyder på at det kan mildne symptomene, men er effektløs om man starter når man allerede har blitt syk...

Tror ikke du skal prøve med en "sjokk-dose" nei... Vil ikke anbefale det...

Det er jo heller ikke sikkert det utvikler seg slik at du ikke kommer på konsert i morgen...

Sett deg ned i sofaen med en varm kopp drikke (solbærtoddy :blunke: ) og gå tidlig i seng :blunke:

Gjest Tristessa
Skrevet

Nåja. Føler meg litt mer oppegående nå, i det minste. Måtte jo prøve dette også. Sengen schnart!

Skrevet

I Norge vurderer men å gjøre Rød Solhatt resepsbelagt og anbefaler nå kun 60 mg daglig i 3 uker

Hilsen Trille

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...