AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 I dag har jeg spist 3 grove skiver med peanøttsmør (ja jeg vet det er usunt ) , en mango, en nektarin, 3 spiseskjeer gresk fettfri yoghurt med honning og kruskakli og noen skiver kålrabi. Nå er jeg sulten IGJEN. Jeg prøver å spise sunnere, men det er så vanskelig! Kjenner sulten gnage og har lyst til å spise igjen! Motivasjon? Anonym poster: c5a858b4f13472878318d2b48c4aa909
Gjest Miranda2011 Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 ikke mye det på en dag, ingen middag?
- Rosemary Skrevet 15. juni 2012 #3 Skrevet 15. juni 2012 Du har ikke spist så mye i dag som du tror, og kan med fordel spise mer. Men hvis du prøver å spise lite, så anbefaler jeg å spise mer fiber og drikke mye vann og te/suppe. Jeg blir ihvertfall sulten mye senere hvis jeg spiser f.eks. havregrøt og masse grønnsaker som gulrøtter, stangselleri og kikkerter . Ved å drikke så fyller du opp magesekken slik at du vil føle deg MIDLERTIDIG mett. Det virker ikke så lenge av gangen, men hvis du ikke vil spise før du legger deg holder det lenge nok til at du sovner. Ellers vil en gåtur etterhvert få deg på andre tanker. Vet dette var mer tips en motivasjon, men det er bare du som kan motivere deg selv når det kommer til å spise mindre. Spis heller mer enn det du har gjort i dag, men spis regelmessig. Selv om du spiser mindre, spiser du ikke nødvendigvis sunnere.
HedvigR Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 Det er jo ikke noe rart du er sulten når du ikke har spist noe skikkelig mettende måltid i hele dag!! Få i dag en ordentlig middag, du har jo bare spist minimale mellommåltider!!
Glynis Skrevet 15. juni 2012 #5 Skrevet 15. juni 2012 Du har jo spist ett måltid. Ikke rart du er sulten. Hva er det du skal ha motivasjon til, å fortsette å spise ett måltid? Det får du ikke av meg, iallfall. 1
Gjest Bond Skrevet 16. juni 2012 #6 Skrevet 16. juni 2012 Når du begynner å måle måltider i spiseskjeer, da er noe grundig galt. Problemet ditt er ikke for mye mat, men for lite mat - og du kommer jo bare å ødelegge kroppen ved å ikke spise nok. Du spiser jo ca ingen proteiner - vil du at hele kroppen og alle muskler brytes ned? Miste alt som får kroppen til å se fin og fast ut? Ved å sulte deg på denne måten er akkurat det som kommer til å skje - du blir ikke fin og slank, du blir tynn og dvask samtidig.
pinar Skrevet 16. juni 2012 #7 Skrevet 16. juni 2012 Du er sulten fordi du har spist for lite. Alt for lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå