sologsommer Skrevet 17. juni 2012 #21 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) mario party mario kart bomberman yoshi story diddy kong racing donkey kong Endret 17. juni 2012 av sologsommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cakenommy Skrevet 17. juni 2012 #22 Del Skrevet 17. juni 2012 Liker Nintendo 64, NES og SNES bedre enn alle de nye spillmaskinene som har kommet de siste årene. Old school ftw! Utenom bilspill (F-Zero X)så er det vel; - Mario Kart 64 - Mario Party - Legend of Zelda: Ocarina of Time - Banjo Kazooie - Diddy Kong Racing - James Bond: Golden Eye - Pokêmon Stadium - Super Smash Bros - Mario Tennis - Star Wars - Super Mario Kommer ikke på flere i farta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 17. juni 2012 #23 Del Skrevet 17. juni 2012 Hadde de ikke Mega Man til Supernes'en også? Eller var det bare til den første 8-bits Nintendoen? Uansett ett av favorittspillene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 18. juni 2012 #24 Del Skrevet 18. juni 2012 Det klassiske mario spillet. Husker ikke navnet, men det spillet hvor han skal fange stjerner. Åhh savner det spillet. Også Yoshi. De er jo så søte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 18. juni 2012 #25 Del Skrevet 18. juni 2012 Mine favoritter til N64: - Mario Kart 64 - 1080° Snowboarding - Super Smash Bros. - Banjo-Kazooie - Super Mario 64 - Yoshi's Story - TLoZ: Ocarina of Time - TLoZ: Majora's Mask - Donkey Kong 64 - Diddy Kong Racing - Paper Mario Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shades Skrevet 18. juni 2012 #26 Del Skrevet 18. juni 2012 Til Retrogamere: Det finnes emulatorer for alle maskiner der man kan spille de gamle spillene, spilt gjennom mye klassikere der. Chrono Trigger vil altid ha en spesiell plass i hjertet mitt :-D Kommer og endel retro spill til x-box 360 og PS3. Som Mega Man 9, Scott Pilgrim vs The World (God gammel beat`em`up, med pixelgrafikk), final fantasy 6 og 7, Sonic Generations og Sonic 4, Earthworm Jim, og på PC har vi Ctulhu saves the world, To The Moon. Sånn bare for og nevne noen, og unnskyld til TS om jeg kuppet tråden litt. Men prøvd Paper Mario til nintendo 64? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cakenommy Skrevet 18. juni 2012 #27 Del Skrevet 18. juni 2012 Til Retrogamere: Det finnes emulatorer for alle maskiner der man kan spille de gamle spillene, spilt gjennom mye klassikere der. Chrono Trigger vil altid ha en spesiell plass i hjertet mitt :-D Kommer og endel retro spill til x-box 360 og PS3. Som Mega Man 9, Scott Pilgrim vs The World (God gammel beat`em`up, med pixelgrafikk), final fantasy 6 og 7, Sonic Generations og Sonic 4, Earthworm Jim, og på PC har vi Ctulhu saves the world, To The Moon. Sånn bare for og nevne noen, og unnskyld til TS om jeg kuppet tråden litt. Men prøvd Paper Mario til nintendo 64? Å spille på emulator gir meg ikke den samme spillopplevelsen som å spille på originalmaskinen. Det er noe med det å bruke de gamle spakene til orginialmaskinene, grafikken osv. Nostalgi! På den andre siden er det en fin vri for å gi andre Oldschool fans en del av spillopplevelsen, som ikke har originalmaskinene selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #28 Del Skrevet 18. juni 2012 Spilte bare Super Mario. Tok alle stjernene Anonym poster: 91a3d4d6338e08a7e37ad8cf4bafea81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shades Skrevet 18. juni 2012 #29 Del Skrevet 18. juni 2012 Cakenommy: Du har helt rett. Eneste gode med og spille emulator er høyere oppløsning, men er ikke alltid det ser bedre ut. Jeg er selv Sega Mann, så har alle spillene mine der jeg mimrer på, så desverre har snes spillene blitt på emulator. Og da går det kun i rollespill, mer action er tilnærmet umulig med tastatur. Chrono Trigger fikk jeg aldri spilt originalt, og det plager med den dag idag :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 18. juni 2012 #30 Del Skrevet 18. juni 2012 Jet Force Gemini! Merkelig at ingen andre har nevnt det... Et av de aller kuleste spillene på N64. Når jeg tenker over det nå, blei jeg aldri ferdig med det. På tide å blåse støv av den gamle konsollen og se om jeg ikke får fullført. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #31 Del Skrevet 18. juni 2012 Banjo Kazooie var bare BEST!!! Anonym poster: 5edf4229c5a6b3cebf2a0e565a294403 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catie' Skrevet 18. juni 2012 #32 Del Skrevet 18. juni 2012 Mario Kart!! og så likte jeg veldig godt F-Zero X og Yoshi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remix Skrevet 18. juni 2012 #33 Del Skrevet 18. juni 2012 Zelda!!!!! Ocraina of time!!!!!! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ITjenta Skrevet 19. juni 2012 #34 Del Skrevet 19. juni 2012 Zelda Ocarina of time, ingen over eller vedsiden av. Anonym poster: 20b95608675b4c22773b4b40d2d46336 Det er heeeelt riktig. Zelda Ocarina of time er tidenes beste spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 19. juni 2012 #35 Del Skrevet 19. juni 2012 Det er heeeelt riktig. Zelda Ocarina of time er tidenes beste spill. Lasta det ned til mobilen. Veldig gøy! Er majoras mask en direkte oppfølger, eller er det bare et nytt spill i serien, som de andre Zelda-spillene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 19. juni 2012 #36 Del Skrevet 19. juni 2012 Zelda: Ocarina of time Quake Pokemon stadium Rayman II Diddy Kong Racing Tony Hawks Pro skating Castlevania Duke Nukem: Zero Hour Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ITjenta Skrevet 19. juni 2012 #37 Del Skrevet 19. juni 2012 Det var vel en slags oppføler der de hadde fikset litt på grafikken og slik, dette spillet er også veldig bra men det er som sagt ingenting som topper Ocarina of Time. Her finner man oversikt over alle Zelda spillene, i tillegg til guider og nyheter. Zelda Mekka :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dobby Skrevet 19. juni 2012 #38 Del Skrevet 19. juni 2012 Lasta det ned til mobilen. Veldig gøy! Er majoras mask en direkte oppfølger, eller er det bare et nytt spill i serien, som de andre Zelda-spillene? Ocarina of Time! Det er spelet sitt det. Majoras Mask kan spelast uavhengig av Ocarina of Time, men det er litt annleis enn dei andre mest kjende Zelda-spela. Meir som ei diger samling små-oppdrag enn ein "lineær" veg mot ein stor fiende. For meg, som elskar alle dei små tinge i Zelda-spela, er dette ypperleg. Om ein har Wii, kan ein kjøpe mange av dei gamle spela for ein billeg penge på Wii Store, og spele dei på Wii'en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 22. juni 2012 #39 Del Skrevet 22. juni 2012 Super Mario 64 og Mario Kart <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aomah Skrevet 4. juli 2012 #40 Del Skrevet 4. juli 2012 Goldeneye var den store favoritten! Mario Kart, Lylat Wars, Mario 64 og Ocarina of Time var også favoritter:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå