Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett "Bare Bea"? Så den i går, og ble positivt overraska :D Synes norsk film er inne i en god steam nå! Kjempegode skuespillere, helt grei story, masse kul filming og tøff musikk. Anbefales, med andre ord!

Skrevet

Så den for snart to uker siden, og den var vel verd billetten, ja!

Skrevet

Syntes den var kjempebra! Ekstra morsomt når jeg kjenner to av skuespillerne.

Skønner virkelig ikke hvordan filmasvisen kunne gi den terningkast 1..

Skrevet

Ble egentlig ganske skuffet over den filmen jeg... Den var liksom så forutsigbar. Minnet om en sånn "etter barne-tv serie" på NRK. Frida med hjertet i hånden, liksom...

Men terningkast 1 fortjente den ikke! En 3'er, kanskje...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg og kameraten min lo og lo gjennom hele filmen.

Det var kanskje ikke en 6'er, men en god 4.

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Jeg likte den ikke i det hele tatt. Den var kjempeforutsigbar, som noen har nevnt ovenfor, og totalt urealistisk. Et par av skuespillerne var flinke, og musikken bra, men ellers var jeg skuffa.

Gjest Primula
Skrevet

Jeg så den i går og synes den var bra jeg. Morsom, og til tider pinlig fordi man føler med personenen og kanskje kjenner seg litt igjen... :oops: Var deilig å se en norsk film med nye skuespillere, og ikke de samme gamle...

Skrevet

Den var kjempebra!

Lo meg gjennom mesteparten - av ren skjær gjenkjennelse.

Tok med meg datter'n min på 12 på den og vi hadde det moro begge to - samtidig som det var en fin anledning til å snakke sammen om seksuell debutalder :wink:

Skrevet

Ville ta med meg søstern min på 13 jeg, men mamma sa nei.. Hehe.. Mammaer altså!

Skrevet
Ville ta med meg søstern min på 13 jeg' date=' men mamma sa nei.. Hehe.. Mammaer altså![/quote']

Jøss! Tipper hun ville likt den jeg og nyttig kunne den være også :wink:

Skrevet

Bare Bea gjør at en får lyst å være 16 år igjen (ikke at jeg er så utrolig voksen da..), man får lyst å ha sommer året rundt, sitte på kafe og spise kake og ikke minst ; være forelsket.

Jeg synes Bare Bea er en bra norsk film. Norks film er i skuddet for tiden. Håper bare det fortsetter slik.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg likte den ikke i det hele tatt. Den var kjempeforutsigbar' date=' som noen har nevnt ovenfor, og totalt urealistisk. Et par av skuespillerne var flinke, og musikken bra, men ellers var jeg skuffa.[/quote']

Urealistisk?

Skrevet

Urealistisk?

Har du aldri vært 16 du????? :o

Skrevet
Den var kjempebra!

Lo meg gjennom mesteparten - av ren skjær gjenkjennelse.  

Tok med meg datter'n min på 12 på den og vi hadde det moro begge to - samtidig som det var en fin anledning til å snakke sammen om seksuell debutalder :wink:

Du er en kul mor!

Tror det blir Bare Bea på meg i helgen også. Takk for tips.

Annonse
Skrevet

Du er en kul mor!

Tror det blir Bare Bea på meg i helgen også. Takk for tips.

Takk - jeg får jo lov til å ta henne med på kino - enn så lenge... Får bare nyte det før jeg er helt håpløs i hennes øyne :ler:

Skrevet

Synes absolutt ikke den var urealistisk! Kjente meg godt igjen i den filmen der jeg :roll::P

Og Suzy: du virker som en utrolig kul mor! 8)

• 10 måneder senere...
Skrevet

Nå har jeg akkurat sett "Bare Bea" også, og jeg synes filmen var utrolig morsom. Lo godt både samboeren min og jeg gjennom hele filmen. Den var bare sååå gjenkjennende, og jeg kjente igjen nesten alt fra jeg var 16 selv. Sånn rent bortsett fra at da jeg var 16 så holdt vi ikke på med prøveknull.. Tror jeg?! :ler:

Gir den en sterk 4'er, jeg, iallfall!

Skrevet

Jeg synes Bare Bea var kjempebra, og vekket liksom en liten spire i meg da jeg så den. :-)

Skrevet

Stod med denne filmen i hånda her en dag og lurte på om jeg skulle kjøpe den. Var på tilbud til bare 99 kroner. Etter å ha lest denne tråden har jeg bestemt meg for å kjøpe den imorgen :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...