Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hoved_367_jpg_468231b.jpg

Pollen_382_jpg_468723b.jpg

sminken skal vistnok fjerne poser under øynene. Men til gjengjeld ser jeg:

Skjolder i sminken

Mascara i øyekroken

Dårlig påført mascara

Dårlig påført øyeskygge

Dryss fra Mascara under øyet

Ujevn eyeliner

Og det er ekstremt tydelig at øynene er stapp full av foundation og pudder.

Anonym poster: ec0b5e4f9fde55bd827a47aae94069a1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

okey? skjønte ikke helt hva greia med dette var..? noen som har sminket deg sånn også er du ikke fornøyd eller hva? :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er kvinneguiden som har skrevet en sminke-artikkel ;) Så da spør jeg dere. ref; overskriften

Anonym poster: ec0b5e4f9fde55bd827a47aae94069a1

Skrevet

hehe leste nettopp den artikkelen og tenkte at det var utrolig dårlig utført. Katastrofalt, faktisk!

• Liker 2
Skrevet

åja hehe.. gikk rett inn på forumet jeg;)

Skrevet

ALT er feil :P Jeg ville hatt tynnere eyeliner oppe, duset ut eyelineren nede, brukt vippetang, nappet brynene og fjernet maskara rundt øynene. Minst :P

• Liker 1
Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?
Skrevet

Slik pleier jeg å se ut hvis jeg har sovnet med sminken på, men nå har jeg heldigvis lært at jeg ikke skal dusje for å få det vekk. Cluet er selvsagt å beholde denne dagen derpå-looken med artige detaljer (mascarasøl, utgnidd eyeliner og litt pudder her og der, alt ettersom hvor hardt jeg har gnikket ansiktet ned i puta) som trekker oppmerksomheten vekk fra posene. Genialt!

• Liker 4
Skrevet

Jeg foretrekker å være ute i offentlighet med de mørke posene under øynene enn å gå med det der.

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som sminken har vært på i 2-3 dager.

Anonym poster: 8fa0dc78a8992a4ebf5e1e0cb59ee4a2

• Liker 1
Skrevet

Av respekt for makeup- artist yrket, så håper jeg virkelig ikke det er en utdannet som har lagt denne sminken. Det kan bare ikke være mulig.

Det er så mye grunnleggende feil, og sminken på nederste øyet får det til å se skjevt ut..

AnonymBruker
Skrevet

Slik sminke kunne jeg legge på som fjortis.. Litt trist om det er en utdannet som har gjort dette ja.

Anonym poster: 058b451429a2fa4bf6dc8d644685d48b

• Liker 1
Skrevet

Meget uprofft resultat.. Her var det meste feil. sminket som en uerfaren tenåringsjente:) Når resultatet ser ut som man kommer rett fra nachspiel, ja, da har man feilet totalt.. Blir nesten overflødig å liste opp feilene. Nå er ikke jeg proff, men har da sminket folk til bryllup, og blir bedt om å holde make-up kurs av venner etc.. Slik hadde jeg aldri latt noen gå fra min sminkestol:)

Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

Men har dere sett den artikkelen over her "du trenger bare skifte farge på denne"

Scroll ned til de små bildene og ta en titt på det bildet de kaller "glamorøse øyne" :skratte: Kjempeglamorøse!!

Endret av Uanonymbruker
  • Liker 1
Gjest Peaches
Skrevet

dette var da ikke pent,men rett og slett er flaut.

jeg sminket bedre enn det til og med da jeg gikk på skolen for å lære det(er hudpleier). hadde aldri latt noen gå ut døra å se slik ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...