Gå til innhold

Hadde dere noe med til fotograferingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal fotograferes utendørs. Fotografen vår har ikke studio, så vi har igrunn ikke noe valg. Vi skal ha med paraply, men er det vanlig å ha noen andre rekvisita for å få bra/morsomme/romantiske bilder? Eller noe for å få litt originale bilder? Noen som har gjort noe slikt her?

Som i headeren her f.eks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann hadde stokk og flosshatt. Passet veldig godt da han hadde kjole og hvitt. Ga et gammeldags preg over bildene

Skrevet (endret)

*dobbelpost*

Endret av ablaze
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat som dere føler for selv!

Vil dere ha tradisjonelle bilder står eller sitter dere sammen :)

Vil dere ha utradisjonelle bilder eller bilder som gjenspeiler dere (hobbyer og interesser) så finner dere i tillegg på noe sprell ;) (Ta tradisjonelle bilder også! :jepp: )

Eksempler:

1:

Brud står på elvekanten med fiskestang, brudgom står i vadebukser uti elva med kroken festet i buksa og bruda er MEGET fornøyd over storfisken! (Han er laksefisker såklart ;) )

2:

Brudgom er bilinteressert/jobber med bil og bilen er med på bildet. Det kan vere lastebil, dumpers, traktor, racerbil, veteranbil eller bar en tøff bil. Bilder der bruda sitter lei i bilen og han under panseret er jo klassisk ;)

3:

Brudgommen er fotograf selv, står med kameraet og tar bilde av bruden mens de blir tatt bilde av ;) Evt med bruk av speil at de FAKTISK har tatt bildene helt alene ;) (Speil for å illustrere at de har gjort det alene, man TRENGER ikke det for man bruker selvutløser!)

4:

Har man ekstremsport som hobby ( som fallskjerm, rafting, rappelering osv) kan man kanskje bruke dette i bildene

5:

Er de golfspillere kan man ta bildene på golfbanen

6:

er en av dem baker eller kokk ville kanskje noen kjøkkenartikler som en bakebolle en visp og et kokkelue lage tøffe bilder ;)

Det er bare fantasien som setter grenser! :nigo:

Bare google bilder om: starwars, lego, ringenes herre og barbie + bryllup så skal du se mye rart! :fnise:

Anonym poster: b09aa7f0a2f58ad37242c443bd90d42f

• Liker 3
Skrevet

Vi hadde ikke med noen ting ekstra nei.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vi hadde ikke med noe ekstra. Vi tok også bildene utendørs med skjærgården som bakgrunn. Har allikevel en del tøffe bilder. Vi ønsket ikke et tradisjonelt album, selv om en del bilder selvfølgelig er det også. Er veldig fornøyd med bildene fotografen tok (selv en del år etter)

AnonymBruker
Skrevet

Blir som noen nevnte tidligere med hobbyer, så vi hadde med noe som gjennspeiler det. Mannen driver med pistolskyting, så vi hadde softgun med oss til fotografen (softgun var enklere med tanke på lagring av våpenet etterpå, slik at vi slapp å dra hjem for å få våpene innlåst i våpenskap)og det ser ut som et ekte våpen.

Vi hadde paraply som vi brukte på noen bilder ute.

Anonym poster: 1c26f7636bc1e5c429a1e55b3c3556a1

AnonymBruker
Skrevet

Stilig med en slik ramme da. :)

Jeg var "fotograf" i bryllupet til min veninne, og fikk dem til å posere litt morsomt, de stod ved et jorde, og så fikk jeg brudgommen til å "rømme" unna ved å stå halveis på gjerdet med bruden som "ropte" han tilbake "ikke røm fra meg!" :fnise: Det var mange som syntes dette bildet ble morsomt!

tipser dere om å gjøre noe som passer til deres personlighet. :) Om dere er lekne og tullete av dere ellers så passer det jo med et sånt lite sprell.

Prøv også å google :wedding photography

Anonym poster: 2de20e0eac0f8ed51e6b4ec92f6c6fe4

AnonymBruker
Skrevet

mye man kan gjøre uten og.

Anonym poster: f5068420d08dd31b357cf20164f97e9f

post-60672-0-99987600-1339847242_thumb.j

Skrevet

Vi hadde medfiskestang og fjellstøvler!:)

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ha med en del ting;

- stor ivory paraply

- To bannere hvor det står "Mr & Mrs" og "Thank you"

- Ekstra sko som er skikkelig stilige for det vanlige "løfte kjolen og se skoen til paret"- bildet

Anonym poster: eb501caf986b8a768ab492b366cca51f

• Liker 1
Skrevet (endret)
Her fant jeg en fotograf som har brukt Scrabble kreativt til å fotografere bryllupsringer, det syns jeg var stilig :) Endret av Anne Berit
Skrevet

Ja vi hadde med sigarer, kjærligheter, støvler og vinger. De forskjellige tingene ble brukt av oss og våre forlovere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...