rorodinbåt Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Hallo. Jeg har mista mitt mastercard og lurer på om noen vet hvor lang tid det tar før man får nytt kort?
Gjest Wolfmoon Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 Kommer helt an på hvilket selskap det er vil jeg tro. Da mitt ble stjålet tok det ca en uke. 1
rorodinbåt Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2012 Noen som har peiling på om det i mellom tiden går an å overføre penger fra mastercard til vanlig bankkonto?
Gjest Wolfmoon Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 Igjen er det avhengig av kortet. Jeg kan "betale regninger" i nettbanken på noen kort, andre ikke.
Sol79 Skrevet 15. juni 2012 #5 Skrevet 15. juni 2012 Noen som har peiling på om det i mellom tiden går an å overføre penger fra mastercard til vanlig bankkonto? Det gjør det, men har du meldt kortet tapt så er det også antagelig sperret.
Solbærsaft Skrevet 15. juni 2012 #6 Skrevet 15. juni 2012 Det gjør det, men har du meldt kortet tapt så er det også antagelig sperret. Kortet er sperret, men det kan hende man har tilgang til å bruke kreditten på kortet allikevel. Men det forutsetter at man har mastercard som man kan se i nettbanken sin. Det er jo bare å logge seg inn i nettbanken og prøve?
Sol79 Skrevet 15. juni 2012 #7 Skrevet 15. juni 2012 Kortet er sperret, men det kan hende man har tilgang til å bruke kreditten på kortet allikevel. Men det forutsetter at man har mastercard som man kan se i nettbanken sin. Det er jo bare å logge seg inn i nettbanken og prøve? Tviler jeg på. Virker velig ulogisk på meg.
zzn Skrevet 15. juni 2012 #8 Skrevet 15. juni 2012 Hvorfor skulle det være så merkelig? Er kortet som blir sperret, ikke kontoen. Jeg kunne ihvertfall bruke kreditten når mitt kort ble sperret.
Solbærsaft Skrevet 15. juni 2012 #9 Skrevet 15. juni 2012 Tviler jeg på. Virker velig ulogisk på meg. Hvorfor? KORTET er sperret. Det er ikke det samme som at kontoen er sperret.
rorodinbåt Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #10 Skrevet 16. juni 2012 Hallo ikke krangle i min tråd, har fått overført penger...selvom KORTET var sperra....punktum finale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå