Gjest Janus Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Før en kvinne forlater huset, enten det er for å tømme søppelet, hente posten, gå på butikken, gå tur med hunden, gå på trening, gå på cafebesøk med venninner eller ut på byen, så bruker hun flere timer på badet på tung "markedsføring". Hva er formålet med en hver form for markedsføring? At produktet blir lagt merke til og solgt. Så, neste gang du møter en kvinne du virkelig blir tiltrekt av og umiddelbart liker, tenk over hva du liker ved henne og hva slags tanker som går gjennom hodet ditt. Hva gjør henne spesiell? Hva er det du liker? Hva la du merke til? Gi henne litt tilbake for markedsføringen hennes og innsatsen hun har lagt ned for at du skal legge merke til henne blant alle andre. Gå rolig bort med en gang du ser henne før du rekker å bli nervøs. Ikke vent til neste øl eller neste gang du ser henne, da blir det bare verre. Ikke gi deg selv muligheten til å tenke eller nøle. Om du kjenner et sug i magen, så se på det som noe positivt. Seksuell spenning og en følelse av å være i live. Smil vennlig, nesten som til et barn og vis tydelig at du liker henne og at du liker det du ser. Bruk øynene dine, smilet og hele kroppen. Vær ærlig og direkte. Fortell tydelig at du liker henne og hva du la merke til. Noen forslag ut av det blå: 1) Du ser helt fantastisk ut i kveld! Jeg hadde elsket å bli bedre kjent med deg. 2) Wow! Du ser nydelig ut i kveld. 3) Du ser fantastisk ut. Jeg la merke til deg fra den andre siden av rommet og var bare nødt å komme bort å fortelle det til deg. 4) Du ser helt nydelig ut i den kjolen/antrekket. Bruk helst dine egne ord og la det du sier være ekte. Etter at du har tatt kontakt, vær stille og gi henne noen sekunder til å reagere og svare. Ballen er nå i hennes hender. Om hun blir satt ut og stum, så kan du introdusere deg selv. En annen variant som kan fungere nesten bedre, er å bare gå forbi og gi henne et kompliment og så går du videre uten å vente på reaksjonen hennes eller å snu deg tilbake. Om hun liker deg, er sannsynligheten stor for at hun kommer bort senere eller plutselig står veldig nær deg og smiler til deg. Eventuelt kan du si noe som dette i det du går forbi henne: "Jeg la merke til deg og ville bare fortelle deg at du er akkurat min type kvinne... jeg ser deg senere. Ha en fin kveld." Nøkkelen for at dette fungerer er at du gir det som en gave uten å forvente noe tilbake. Reaksjonen hennes er irrelevant og om hun "avviser deg", så kunne du ikke brydd deg mindre. Du så noe du likte og du var ikke redd for å vise det. Om hun ikke liker deg spiller ingen rolle, for du liker deg selv og du tar ikke livet så høytidelig. Om du får i gang en samtale, så ikke kjør noen taktikker eller ”game”. Vær ærlig og direkte og vær deg selv. Ikke prøv å imponere henne. La heller hun få muligheten til å imponere deg og bruk tid på å bli kjent med henne. Finn ut om hun kan være noe for deg. Spør om ting du faktisk bryr deg om og ikke kast vekk tiden på small talk. Hva hun synes om deg er hennes sak, så la hun få tenke for seg selv. Det eneste du skal tenke på er om du liker henne. Noen som tar utfordringen? Jeg har lang erfaring med å være direkte, men jeg har vært litt mer nøytral i mine kommunikasjoner den siste tiden om man ser bort i fra ordløse kyss. Jeg føler meg imidlertid litt inspirert i kveld, så jeg har tenkt å eksperimentere litt i helgen. 12
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 Poetisk. Men dette ble for kleint for min del. Anonym poster: ae0bbf6cde117ce0f612468ce5930282 3
Gjest Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 Jeg bruker ikke flere timer på badet for å gjøre noen av de tingene :gjeiper: Hvertfall ikke for å tømme søppelet, hente posten, gå på butikken, gå tur med hunden, gå på trening 3
Snøvott Skrevet 15. juni 2012 #5 Skrevet 15. juni 2012 Nå er jeg såpass lite jentete at jeg ikke sminker meg med annet enn mascara, så når "herregud, jeg har INGENTING å ha på meg, kan like godt bli hjemme resten av det bedritne livet mitt, jeg!" krisen er overstått, går det like fort som å plukke ut det første jeg finner av hofteholder, skjørt, bluse, og ta det på i en jævla fart ispedd en masse banning. Men du er jo litt søt, altså.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #6 Skrevet 15. juni 2012 Før en kvinne forlater huset, enten det er for å tømme søppelet, hente posten, gå på butikken, gå tur med hunden, gå på trening, gå på cafebesøk med venninner eller ut på byen, så bruker hun flere timer på badet på tung "markedsføring". Hva er formålet med en hver form for markedsføring? At produktet blir lagt merke til og solgt. Så, neste gang du møter en kvinne du virkelig blir tiltrekt av og umiddelbart liker, tenk over hva du liker ved henne og hva slags tanker som går gjennom hodet ditt. Hva gjør henne spesiell? Hva er det du liker? Hva la du merke til? Gi henne litt tilbake for markedsføringen hennes og innsatsen hun har lagt ned for at du skal legge merke til henne blant alle andre. Gå rolig bort med en gang du ser henne før du rekker å bli nervøs. Ikke vent til neste øl eller neste gang du ser henne, da blir det bare verre. Ikke gi deg selv muligheten til å tenke eller nøle. Om du kjenner et sug i magen, så se på det som noe positivt. Seksuell spenning og en følelse av å være i live. Smil vennlig, nesten som til et barn og vis tydelig at du liker henne og at du liker det du ser. Bruk øynene dine, smilet og hele kroppen. Vær ærlig og direkte. Fortell tydelig at du liker henne og hva du la merke til. Noen forslag ut av det blå: 1) Du ser helt fantastisk ut i kveld! Jeg hadde elsket å bli bedre kjent med deg. 2) Wow! Du ser nydelig ut i kveld. 3) Du ser fantastisk ut. Jeg la merke til deg fra den andre siden av rommet og var bare nødt å komme bort å fortelle det til deg. 4) Du ser helt nydelig ut i den kjolen/antrekket. Bruk helst dine egne ord og la det du sier være ekte. Etter at du har tatt kontakt, vær stille og gi henne noen sekunder til å reagere og svare. Ballen er nå i hennes hender. Om hun blir satt ut og stum, så kan du introdusere deg selv. En annen variant som kan fungere nesten bedre, er å bare gå forbi og gi henne et kompliment og så går du videre uten å vente på reaksjonen hennes eller å snu deg tilbake. Om hun liker deg, er sannsynligheten stor for at hun kommer bort senere eller plutselig står veldig nær deg og smiler til deg. Eventuelt kan du si noe som dette i det du går forbi henne: "Jeg la merke til deg og ville bare fortelle deg at du er akkurat min type kvinne... jeg ser deg senere. Ha en fin kveld." Nøkkelen for at dette fungerer er at du gir det som en gave uten å forvente noe tilbake. Reaksjonen hennes er irrelevant og om hun "avviser deg", så kunne du ikke brydd deg mindre. Du så noe du likte og du var ikke redd for å vise det. Om hun ikke liker deg spiller ingen rolle, for du liker deg selv og du tar ikke livet så høytidelig. Om du får i gang en samtale, så ikke kjør noen taktikker eller ”game”. Vær ærlig og direkte og vær deg selv. Ikke prøv å imponere henne. La heller hun få muligheten til å imponere deg og bruk tid på å bli kjent med henne. Finn ut om hun kan være noe for deg. Spør om ting du faktisk bryr deg om og ikke kast vekk tiden på small talk. Hva hun synes om deg er hennes sak, så la hun få tenke for seg selv. Det eneste du skal tenke på er om du liker henne. Noen som tar utfordringen? Jeg har lang erfaring med å være direkte, men jeg har vært litt mer nøytral i mine kommunikasjoner den siste tiden om man ser bort i fra ordløse kyss. Jeg føler meg imidlertid litt inspirert i kveld, så jeg har tenkt å eksperimentere litt i helgen. Men, VARER markedsføres og selges. Ikke kvinner. Jeg forstår at innlegget ditt er velmenende, men prøv å ikke objektisere kvinner på denne måten. Vi er ikke varer som skal selges til og konsumeres av menn. Når vi sminker oss er det fordi det penere vi er, det enklere blir hverdagen for oss for da "sklir" vi gjennom det sosiale landskapet enklere enn hvis vi var stygge. Kvinner konkurrerer dessuten også med hverandre, altså de sminker seg og pynter seg for andre kvinner. Du må gjerne komplimentere hvis du vil, men husk at "markedsføringen" ikke nødvendigvis er rettet mot deg. Anonym poster: c203d26c24fe110c6ef159c549f76037 5
Gjest Janus Skrevet 15. juni 2012 #7 Skrevet 15. juni 2012 Kom nettop hjem fra en tur på polet hvor jeg hentet to flasker Pinot Noir til helgen. Mye TUNG markedsføring ute i gatene. Fikk et par blikk på veien og to på polet. Jeg er inne i den maniske perioden av min bipolar light, så jeg svever på en rosa sky. Kanskje de ler av meg? Bare denne hodeverken gir seg snart, så kan dette bli en riktig så bra helg!
Gjest Janus Skrevet 15. juni 2012 #8 Skrevet 15. juni 2012 Analogien med markedsføring og to timer på badet for å tømme søppelet, KAN ha vært en humoristisk overdrivelse. 1
Snøvott Skrevet 15. juni 2012 #9 Skrevet 15. juni 2012 (endret) Dobbelpost. Endret 15. juni 2012 av Snøvott
Snøvott Skrevet 15. juni 2012 #10 Skrevet 15. juni 2012 Jeg er inne i den maniske perioden av min bipolar light, så jeg svever på en rosa sky. Kanskje de ler av meg? Bipolar "light" har ingen maniske perioder, kun lightversjonen av mani, i ekstra lett versjon. Hilsen lightbipper med mange ordentlige bipolare venner og familie.
Gjest .-L-. Skrevet 15. juni 2012 #11 Skrevet 15. juni 2012 (endret) Vet ikke, men jeg kommenterer aldri utseende først. Det funker sikkert, men det er ikke helt min greie. Synes damen godt kan vise noen gode sider av seg selv før hun får noen komplimenter Endret 15. juni 2012 av .-L-. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #12 Skrevet 15. juni 2012 Jeg bruker ikke flere timer på badet for å gjøre noen av de tingene :gjeiper: Hvertfall ikke for å tømme søppelet, hente posten, gå på butikken, gå tur med hunden, gå på trening Ikke jeg heller, og jeg tviler på at vi er de eneste som ikke tar bryet med å gjøre det. Anonym poster: 860138ff92bcfd371c386211a89d5d32
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #13 Skrevet 15. juni 2012 Jeg bruker rundt 1 time, og hadde likt de komplimentene ja. Anonym poster: a9f8a04c7af4c1bedbb3fb78d7a07246 2
Gjest Janus Skrevet 16. juni 2012 #14 Skrevet 16. juni 2012 Bipolar "light" har ingen maniske perioder, kun lightversjonen av mani, i ekstra lett versjon. Hilsen lightbipper med mange ordentlige bipolare venner og familie. Takk for den oppklaringen. Kanskje jeg må lese litt mer for å kunne gi meg selv en korrekt diagnose, da jeg faktisk mente det seriøst.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #15 Skrevet 16. juni 2012 Før en kvinne forlater huset, enten det er for å tømme søppelet, hente posten, gå på butikken, gå tur med hunden, gå på trening, gå på cafebesøk med venninner eller ut på byen, så bruker hun flere timer på badet på tung "markedsføring". Hva er formålet med en hver form for markedsføring? At produktet blir lagt merke til og solgt. Så, neste gang du møter en kvinne du virkelig blir tiltrekt av og umiddelbart liker, tenk over hva du liker ved henne og hva slags tanker som går gjennom hodet ditt. Hva gjør henne spesiell? Hva er det du liker? Hva la du merke til? Gi henne litt tilbake for markedsføringen hennes og innsatsen hun har lagt ned for at du skal legge merke til henne blant alle andre. Gå rolig bort med en gang du ser henne før du rekker å bli nervøs. Ikke vent til neste øl eller neste gang du ser henne, da blir det bare verre. Ikke gi deg selv muligheten til å tenke eller nøle. Om du kjenner et sug i magen, så se på det som noe positivt. Seksuell spenning og en følelse av å være i live. Smil vennlig, nesten som til et barn og vis tydelig at du liker henne og at du liker det du ser. Bruk øynene dine, smilet og hele kroppen. Vær ærlig og direkte. Fortell tydelig at du liker henne og hva du la merke til. Noen forslag ut av det blå: 1) Du ser helt fantastisk ut i kveld! Jeg hadde elsket å bli bedre kjent med deg. 2) Wow! Du ser nydelig ut i kveld. 3) Du ser fantastisk ut. Jeg la merke til deg fra den andre siden av rommet og var bare nødt å komme bort å fortelle det til deg. 4) Du ser helt nydelig ut i den kjolen/antrekket. Bruk helst dine egne ord og la det du sier være ekte. Etter at du har tatt kontakt, vær stille og gi henne noen sekunder til å reagere og svare. Ballen er nå i hennes hender. Om hun blir satt ut og stum, så kan du introdusere deg selv. En annen variant som kan fungere nesten bedre, er å bare gå forbi og gi henne et kompliment og så går du videre uten å vente på reaksjonen hennes eller å snu deg tilbake. Om hun liker deg, er sannsynligheten stor for at hun kommer bort senere eller plutselig står veldig nær deg og smiler til deg. Eventuelt kan du si noe som dette i det du går forbi henne: "Jeg la merke til deg og ville bare fortelle deg at du er akkurat min type kvinne... jeg ser deg senere. Ha en fin kveld." Nøkkelen for at dette fungerer er at du gir det som en gave uten å forvente noe tilbake. Reaksjonen hennes er irrelevant og om hun "avviser deg", så kunne du ikke brydd deg mindre. Du så noe du likte og du var ikke redd for å vise det. Om hun ikke liker deg spiller ingen rolle, for du liker deg selv og du tar ikke livet så høytidelig. Om du får i gang en samtale, så ikke kjør noen taktikker eller ”game”. Vær ærlig og direkte og vær deg selv. Ikke prøv å imponere henne. La heller hun få muligheten til å imponere deg og bruk tid på å bli kjent med henne. Finn ut om hun kan være noe for deg. Spør om ting du faktisk bryr deg om og ikke kast vekk tiden på small talk. Hva hun synes om deg er hennes sak, så la hun få tenke for seg selv. Det eneste du skal tenke på er om du liker henne. Noen som tar utfordringen? Jeg har lang erfaring med å være direkte, men jeg har vært litt mer nøytral i mine kommunikasjoner den siste tiden om man ser bort i fra ordløse kyss. Jeg føler meg imidlertid litt inspirert i kveld, så jeg har tenkt å eksperimentere litt i helgen. Har alle puah`ene forlat alle PUA forum og invadert kvinneguiden.... Anonym poster: fcecd480e82f942ea011a6be38bca434 1
Gjest juppsi Skrevet 16. juni 2012 #16 Skrevet 16. juni 2012 .... Noen forslag ut av det blå: 1) Du ser helt fantastisk ut i kveld! Jeg hadde elsket å bli bedre kjent med deg. 2) Wow! Du ser nydelig ut i kveld. 3) Du ser fantastisk ut. Jeg la merke til deg fra den andre siden av rommet og var bare nødt å komme bort å fortelle det til deg. 4) Du ser helt nydelig ut i den kjolen/antrekket. Det er kanskje noen kvinner som liker dette, men jeg hadde sett på det som om han overdriver. 2
Gjest .-L-. Skrevet 16. juni 2012 #17 Skrevet 16. juni 2012 Har alle puah`ene forlat alle PUA forum og invadert kvinneguiden.... Anonym poster: fcecd480e82f942ea011a6be38bca434 Det er jo her damene er..
Neket Skrevet 16. juni 2012 #18 Skrevet 16. juni 2012 Om en fyr sier til meg "du ser fantastisk ut i kveld" hadde han vel fått til svar om han vet åssen jeg ser ut de andre kveldene? Ville kuttet ut " i kveld " dersom jeg faktisk ikke har truffet personen tidligere, og et kompliment blir tatt bedre i mot dersom det går på noe helt konkret enn generelt svada man lirer av seg i håp om å komme i snakk med noen... 1
Gjest "gjest" Skrevet 16. juni 2012 #19 Skrevet 16. juni 2012 Vel, men hvis en fyr legger merke til at man har sminket øynene og liker det han ser, så er det jo trivelig at han gjør det.
Gjest *Maja* Skrevet 16. juni 2012 #20 Skrevet 16. juni 2012 Hmmm...alle de replikkene har blitt brukt på meg og de funker dårlig. Hvorfor skal alt være basert på utseende? Hadde nok respondert bedre på" Jeg la merke til smilet og latteren din og du virker som en blid og morsom jente!" Jeg liker å se bra ut på byen, men utseende alene vil ikke føre noen vei med noen om en ikke hae en bra personlighet. Når jeg skal på butikken eller på polet så er jeg uten sminke med caps og armybukse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå