Gå til innhold

"Folk som spiller spill liker jeg ikke"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble kjent med ei jente på nett, hun virka superkeen og "spiller ikke spill". Vi treffes noen dager senere, (jeg syntes)daten gikk kjempebra, jeg viser interesse, så slutter hun av kontakten.

Går det an å få noen interessert uten å spille? Alle gjør det, viser du interesse for tidlig er du ikke lenger interessant. Helt idiotisk hele greia. Hvorfor kan ikke bare to personer som liker hverandre vise det og si det uten at hele greia skal svinne henn?

Anonym poster: 6b803a566a12f5709946d56b5c80e84d

Videoannonse
Annonse
Gjest juppsi
Skrevet (endret)

Ble kjent med ei jente på nett, hun virka superkeen og "spiller ikke spill". Vi treffes noen dager senere, (jeg syntes)daten gikk kjempebra, jeg viser interesse, så slutter hun av kontakten.

Går det an å få noen interessert uten å spille? Alle gjør det, viser du interesse for tidlig er du ikke lenger interessant. Helt idiotisk hele greia. Hvorfor kan ikke bare to personer som liker hverandre vise det og si det uten at hele greia skal svinne henn?

Anonym poster: 6b803a566a12f5709946d56b5c80e84d

Kanskje hun følte spenningen forsvant. Er ikke alle som liker at en legger seg flat med en gang. Kan hende du var for intens for henne.

Endret av juppsi
Gjest Twinklefart
Skrevet

jeg ser ikke noe galt i å spille litt spill, det er en del av moroa med flørting og ny forelskelse. Men ikke dermed sagt at man ikke skal vise at man er interessert.

AnonymBruker
Skrevet

Sa bare at jeg ønsket å se henne igjen og at hun var søt og morsom, er det for mye etter en uke med chat/mobil og en date? Synes ikke det akkurat er overkill

Anonym poster: d1f18c2ab04e17538b1645480e525db4

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Sa bare at jeg ønsket å se henne igjen og at hun var søt og morsom, er det for mye etter en uke med chat/mobil og en date? Synes ikke det akkurat er overkill

Anonym poster: d1f18c2ab04e17538b1645480e525db4

Det kan jo være at hun rett og slett ikke føler det samme?

Ikke sikkert det er noe spill med i bilde av den grunn!? :klo:

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

jeg ser ikke noe galt i å spille litt spill, det er en del av moroa med flørting og ny forelskelse. Men ikke dermed sagt at man ikke skal vise at man er interessert.

Det er slettes ikke morsomt. Det er slike spills om fører til singel-psykofasetråden. Den følelsen av: Er han interessert, er han ikke?? Det er bare uutholdelig og langt fra morsomt.

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det kan jo være at hun rett og slett ikke føler det samme?

Ikke sikkert det er noe spill med i bilde av den grunn!? :klo:

Hva er greia med at folk som ikke er interessert ikke bare kan si det og heller bare lar folk gå å gruble?

• Liker 1
Skrevet

Når hun har kuttet av kontakten etter bare en date, følte hun nok ikke det samme som du tydeligvis ikke gjør. Dette er ikke spill, det er rett og slett mangel på interesse. Move on!

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Når hun har kuttet av kontakten etter bare en date, følte hun nok ikke det samme som du tydeligvis ikke gjør. Dette er ikke spill, det er rett og slett mangel på interesse. Move on!

Og mangel på folkeskikk. Er hun ikke interessert så kan hun si det.

Du er better off uten denne feige drittkjerringa ts

• Liker 2
Gjest juppsi
Skrevet

Ja, da er det som de andre sier. Ikke noe spill.. uansett dårlig gjort å ikke si ifra at hun ikke er interessert

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Hva er greia med at folk som ikke er interessert ikke bare kan si det og heller bare lar folk gå å gruble?

Kanskje de er som meg, tenker at hvis man ikke hører noe så er vedkommende ikke interessert, og jeg går videre!?

Kanskje det er uhøflig, men jeg føler faktisk ikke at jeg må "slå opp" etter en date og litt chatting. Er det ingenting der, så dør kontakten ut av seg selv i min verden.

• Liker 1
Skrevet

Og mangel på folkeskikk. Er hun ikke interessert så kan hun si det.

Du er better off uten denne feige drittkjerringa ts

Hvrofor det? Etter kun en date syns jeg ikke man har noe krav på seg til å si ifra om noe som helst. Si ifra om sånt er uansett ikke en trivelig oppgave, og skulle man gjort det etter alle dater man ikke føler gikk bra, tror jeg fort man hadde blitt rimelig motløs.

Har selv en kar som jeg var på EN date med som sendte mlder et par-tre ganger den påfølgende uka. Da jeg ikke svarte, regnet jeg med at han skulle ta hintet. Men neida, uka deretter fulgte han opp med å begynne å RINGE i steden. Synes det er både desperat og stalker-aktig, faktisk litt creepy.

Etter kun en date, og ingen svar på forsøk på kontakt, er det DET som er svaret.

Det er noe annet etter flere dater, da er jeg enig i at man burde si ifra på en real måte.

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Hvrofor det? Etter kun en date syns jeg ikke man har noe krav på seg til å si ifra om noe som helst. Si ifra om sånt er uansett ikke en trivelig oppgave, og skulle man gjort det etter alle dater man ikke føler gikk bra, tror jeg fort man hadde blitt rimelig motløs.

Har selv en kar som jeg var på EN date med som sendte mlder et par-tre ganger den påfølgende uka. Da jeg ikke svarte, regnet jeg med at han skulle ta hintet. Men neida, uka deretter fulgte han opp med å begynne å RINGE i steden. Synes det er både desperat og stalker-aktig, faktisk litt creepy.

Etter kun en date, og ingen svar på forsøk på kontakt, er det DET som er svaret.

Det er noe annet etter flere dater, da er jeg enig i at man burde si ifra på en real måte.

Herregud krav??? Det er normal høflighet. Om jeg har vært på en date og jeg føler det ikke klaffa: Så sier jeg beklager jeg er ikke interessert i flere dater.. eller noe lignende. Jeg gjør det av respekt for den andre ikke fordi at det er påkrevd at jeg gjør det. Jeg har bare forståelse for hvor kjipt det føles for den andre som kanskje vil treffes mer, og hvor skuffa man blir når man sender meldinger som : Du er søt jeg vil gjerne møtes igjen, for så å ikke få noen respons. Det føles ikke bra. Man føler seg dum rett og slett, og det unner jeg ingen.

MEDFØLELSE OG EMPATI er stikkordene.

Og er det ikke trivelig å si det til fjeset til personen så kan man sende det på sms.

ikke nok med det man unngår folk som maser og ikke tar hint.

Endret av BettyBoop
  • Liker 3
Gjest Janus
Skrevet

Interessant karaktertrekk.

Hva koster det deg å høflig si at du desverre ikke følte at kjemien var der og ønske han lykke til videre?

Hadde du satt pris på om en mann gjorde dette mot deg?

Merkelig oppførsel.

:tristbla:

• Liker 3
Skrevet

Herregud krav??? Det er normal høflighet. Om jeg har vært på en date og jeg føler det ikke klaffa: Så sier jeg beklager jeg er ikke interessert i flere dater.. eller noe lignende. Jeg gjør det av respekt for den andre ikke fordi at det er påkrevd at jeg gjør det. Jeg har bare forståelse for hvor kjipt det føles for den andre som kanskje vil treffes mer, og hvor skuffa man blir når man sender meldinger som : Du er søt jeg vil gjerne møtes igjen, for så å ikke få noen respons. Det føles ikke bra. Man føler seg dum rett og slett, og det unner jeg ingen.

MEDFØLELSE OG EMPATI er stikkordene.

Og er det ikke trivelig å si det til fjeset til personen så kan man sende det på sms.

ikke nok med det man unngår folk som maser og ikke tar hint.

Ja, det er merkelig at ikke folk skjønner at de bør informere den andre parten hvis man ikke er interessert og har vært på en eller flere dater.

Gjest Janus
Skrevet

Og det er grunnen til at jeg ikke er en stor tilhenger av nettdating. "Superkeen" på nett garanterer ikke kjemi i det virkelige liv.

For min del høres det ikke ut som om det er noe spill her. Sannsynligvis var dere desverre ikke en god match.

Next please.

:)

Skrevet

Hva koster det deg å høflig si at du desverre ikke følte at kjemien var der og ønske han lykke til videre?

Merkelig oppførsel.

De gjør da det.. menn og kvinner er akkurat like kyniske på det punktet der. Det går da så vitterlig ikke an å få så fryktelig mye følelser etter en eneste date uansett, man bør ikke gå helt i kjelleren pga dette.

Gjest Søgni
Skrevet

Jeg synes man burde si fra hvis man ikke er interessert, og ikke la den andre gå rundt i uvisshet. Det er ikke alle som "tar hint" like godt, det er ikke alle hint vi sender ut som er like tydelige som vi tror, og det er ikke alle situasjoner som blir tolket likt av to personer.

Og uansett om en person er så dårlig til å ta hint og lese siuasjoner at det virker "creepy", så synes jeg denne personen fortjener å høre sannheten like mye som hvem som helst.

Å la kontakten dø ut av seg selv kan sikkert være den mest behagelige måten, da man slipper konfrontasjoner, men det kan da ikke være særlig hyggelig å gå rundt og lure på hva man har gjort/sagt galt, heller. Jeg er glad jeg aldri har opplevd det.

Med tanke på hvor mange som tror man "spiller spill" når man ikke tar kontakt, så er det ikke rart at manglende interesse kan mistolkes heller.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Merkelig oppførsel.

Enig. Det tar to sekunder å sende en slik melding liksom. Og blir som oftest no hard feelings av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...