natasha Skrevet 9. februar 2004 #21 Skrevet 9. februar 2004 Det er bare synd det koster 6 kroner å sende brev nå, blir ikke like fint med ett ekstra merke til 50 øre. Håper det kommer noen nytt før juli jeg :D Da blir det ikke helt det samme nei - så rart at de ikke har oppdatert disse da. Fine var de iallefall.
Arwen Skrevet 9. februar 2004 #22 Skrevet 9. februar 2004 Har sendt mail og spurt om de skal oppdateres, hvis ikke skal jeg kjøpe inn valentines frimerker med en gang
9na Skrevet 9. februar 2004 #23 Skrevet 9. februar 2004 Da blir det ikke helt det samme nei - så rart at de ikke har oppdatert disse da. Fine var de iallefall. Stemmer det at man kan bruke disse gamle frimerkene hvis man sender invitasjonene som b-post? Hvor lang tid tar evt. det? Og får man da et stygt b-post stempel på invitasjonen?
natasha Skrevet 9. februar 2004 #24 Skrevet 9. februar 2004 Stemmer det at man kan bruke disse gamle frimerkene hvis man sender invitasjonene som b-post? Hvor lang tid tar evt. det? Og får man da et stygt b-post stempel på invitasjonen? Da får man et B-post stempel på ja...
Snurre Skrevet 9. februar 2004 #25 Skrevet 9. februar 2004 Kanskje jeg kan bruke Valentine frimerkene på takkekortene, hvor nye veier et takkekort tror dere ? Holder det med 6 kroners frimerke? :o
9na Skrevet 9. februar 2004 #26 Skrevet 9. februar 2004 Da får man et B-post stempel på ja... Det kan jeg nok leve med! Synes de frimerkene var veldig fine.
Gjest Tex Skrevet 9. februar 2004 #27 Skrevet 9. februar 2004 Hvis man skal sende B post setter de enten på et B stempel, eller skriver en B for hånd. Bryllupsmerkene, så vel som Valentinemerkene skal visstnok produseres i et begrenset opplag. Bryllupsmerkene skal ikke gå over til å bli seks kroners merker, i følge mail fra posten. Jeg vil tro at det holder med en seks kroners frimerke på takkekortene også....
Isiselin Skrevet 9. februar 2004 #28 Skrevet 9. februar 2004 Står det Valentins Dag eller noe lignende på disse frimerkene da? ...siden jeg ikke skal sende ut invitasjonene før om en måned...liksom...
Gjest Tex Skrevet 9. februar 2004 #29 Skrevet 9. februar 2004 Du kan se bilde av dem her Det står ingenting annet enn Noreg 6.00 på dem.
Gjest MrsL Skrevet 9. februar 2004 #30 Skrevet 9. februar 2004 De bryllupsfrimerkene var råfine, og er det ikke litt rart at om minsteporto er 6,00,- så skal disse frimerkene fremdeles være verd mindre enn minstetakst???
frosken Skrevet 9. februar 2004 #31 Skrevet 9. februar 2004 Du kan bruke dem til B-post, Ibe. Det kommer vi til å gjøre (skriver selv pent på en B på konvolutten)
zmurfette Skrevet 9. februar 2004 #33 Skrevet 9. februar 2004 Tar forsendelsen lengre tid da? Ja, men jeg vet ikke hvor lenge....
Gjest Tex Skrevet 9. februar 2004 #34 Skrevet 9. februar 2004 Men det kan jo ikke være mange dagene, og de fleste her sender vel ut med rimelig god margin..... Jeg skulle sende noen av våre til utlandet i dag, og da damen ville sette A-Prioriet merke på dem sa jeg nei.... Til Ungarn vil det derfor ta to ekstra dager i posten, uten at det da blir sendt med fly. Jeg tror det skal gå greit med de to ekstra dagene.....
Gjest MrsL Skrevet 9. februar 2004 #35 Skrevet 9. februar 2004 Ja noen ekstra dager i forsendelse er vel ikke all verden når gjestene i vårt tilfelle vil ha nesten to og en halv måned på seg på å svare
Søta Skrevet 20. februar 2005 #36 Skrevet 20. februar 2005 nå har de fortsatt valenteins frimerker på posten! Så vist folk er opptatt av det finnes det nå frimerker med hjertemotiv!! Løp å kjøp!
Annie78 Skrevet 20. februar 2005 #37 Skrevet 20. februar 2005 Vi brukte helt vanlig frimerker på invitasjonene våre, vi...Konvolutten blir jo kastet likevel... Vi kunne sendt dem som B-post og spart 50 øre pr. brev, men da hadde vi ikke fått dem selvklebende...og tunga mi var ru nok fra før, etter å ha limt alle konvoluttene... Men hjertefrimerker høres jo veldig fint ut, da! Håper dere får tak i nok, alle sammen!
Edie Skrevet 20. februar 2005 #38 Skrevet 20. februar 2005 Invitasjonene våre veide for mye til 6-kroners frimerke. Så vi hadde en fiin rødrosa blekksprut på våre.. Ikke at det gjør meg noen verdens ting. Bare noe å tenke på for dere som vil ha slike frimerker - pass på at invitasjonene ikke veier over 20 gram.
Arwen Skrevet 20. februar 2005 #39 Skrevet 20. februar 2005 Invitasjonene våre veide for mye til 6-kroners frimerke. Så vi hadde en fiin rødrosa blekksprut på våre.. Ikke at det gjør meg noen verdens ting. Bare noe å tenke på for dere som vil ha slike frimerker - pass på at invitasjonene ikke veier over 20 gram. Og vi hadde steinbitt våre veide også godt over grensa så da orket vi ikke tenke på det.
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2005 #40 Skrevet 20. februar 2005 Kjøpte valentines-frimerker forrige uke jeg da...ikke at det betyr så mye, men de var veeeldig fine! K
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå