Gå til innhold

De nye frimerkene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var og skulle ha de nye frimerkene i dag og det var letter sagt enn gjort. Så et godt råd til alle de som har tenkt å bruke dem i forbindelse med bryllup og ergo ha litt flere enn seks stykker, bør egentlig kjøpe dem kjapt, for det er begrenset hvor mange de har

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, Tex!

Iler til postkontoret etter jobben...

Skrevet

Våre invitasjoner var for tunge de............ :cry: hadde blitt pes og måtte putte på ett ekstra 50 øre frimerke på så mange konvollutter...........

Skrevet
Jeg var og skulle ha de nye frimerkene i dag og det var letter sagt enn gjort. Så et godt råd til alle de som har tenkt å bruke dem i forbindelse med bryllup og ergo ha litt flere enn seks stykker' date=' bør egentlig kjøpe dem kjapt, for det er begrenset hvor mange de har[/quote']

Var du på posten på metro?? Hadde de dem ikke der??

Skrevet

:forvirra: Nye frimerker til invitasjoner? :forvirra: Eller hva?

Nå skjønte jeg ingenting utenom at de ikke hadde noen frimerker som noen ville ha... Sikkert bare jeg som er treg...

:roll:

Skrevet

Jo til slutt. De hadde innsamlig, så jeg fikk de siste..... :sjarmor:

Skrevet

Hmmd amå jeg få sendt ryddehjelpa på jobben i morra på postkontoret

Skrevet

Nettopp vært på strømmen...hadde mange igjen der...

Jeg fikk iallefall det jeg skulle ha :D

Skrevet

Takk Arwen, de så fine ut, men jeg har egentlig ikke tenkt på at frimerkene skal være "spesielle." Det finnes vel mange fine frimerker utenom disse man kan bruke, gjør det ikke?

Skrevet

Jeg bestilte det antallet jeg trenger på nett jeg...gikk veldig greit det også :) Veldig fine de Valentines frimerkene da...Hvor har dere fått ideen fra? Jeg fikk ideen fra hun super-bridezillaen på TV :ler:

Skrevet

Her er det super-bridezilla Tex som skal ha full konrtoll på alle små detaljer....

Startet med temamerker på forhåndsvarslene våre vi sendte ut i september :blunke:

Skrevet

Jeg syns det er fantastisk å være så "bridezilla" jeg...I tillegg så har jeg en venninne som gifter seg i august som ikke er noe bridezilla i det hele tatt så jeg kan være det for henne også...Ååå, som jeg koser meg :ler:

Skrevet
Posten har også disse i anledning forlovelse/bryllup:

https://www.eposten.no/frimerker/frimerker_privat.jsp

(Bla nesten nederst på siden - til overskriften "Frimerker i småark" - og klikk inn på "15 anledninsmerker á kr 5,50" - Forlovelse/Bryllup).

Det er bare synd det koster 6 kroner å sende brev nå, blir ikke like fint med ett ekstra merke til 50 øre. Håper det kommer noen nytt før juli jeg :D

Skrevet

Valentinesfrimerkene er jo på 6 kroner og de er jo fine de da...

Skrevet

Jada, de er fine, var abre en kometar til bryllupsfrimerkene egentlig :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...