Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2004 #1 Skrevet 6. februar 2004 Jeg skal servere ost og kjeks i dag, bl a Brie. Men hvordan skjærer man denne???
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2004 #2 Skrevet 6. februar 2004 Jeg bruker å skjære den i litt lange skiver, og legger den opp i vifteform på et fat. Og pynter med druer og annen frukt.
Mrs. B Skrevet 6. februar 2004 #3 Skrevet 6. februar 2004 Her er en annen tråd om ost og kjeks: > http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=66014
Tusenfryd Skrevet 6. februar 2004 #7 Skrevet 6. februar 2004 Hvorfor ler du? Hvis det er et ostefat er da det helt vanlig!
Mrs. B Skrevet 6. februar 2004 #8 Skrevet 6. februar 2004 Synes bare det var komisk sagt jeg. Enkel løsning på problemet liksom. Men det er vel bare meg som har fredagshumor.. :D
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2004 #9 Skrevet 6. februar 2004 Tusen takk for svar! Pulverheksa: det var det jeg tenkte også, så da gjøe jeg det. Mrs B: Det er jeg som har startet den tråden! Tusenfryd: Takk for godt råd! Tuji: Jeg tror jeg vil skjære opp selv, jeg er redd det blir litt klinete om gjestene skal gjøre det selv, i o m sånne bløte oster bør skjæres mes varm kniv.
Gjest Madley Skrevet 6. februar 2004 #10 Skrevet 6. februar 2004 Synes bare det var komisk sagt jeg. Enkel løsning på problemet liksom. Men det er vel bare meg som har fredagshumor.. :D Neida..lo godt jeg også nemlig!! Så nå tar jeg helg..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå