AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Jeg har i de siste tre ukene hatt sommerjobb (som keg skal fortsette å ha de neste seks ukene også). Dette er ikke på plassen jeg bor, så jeg bor hos noen jeg kjenner. Og helt siden jeg kom hit har matlysten min vært på bunn. Jeg er ganske opptatt av trening og kosthold, men de siste ukene har det vært null trening og nesten ikke mat. Og den maten jeg har spist har stort sett vært usunn. Jeg har jobbet veldig mye, og jobben er ganske fysisk krevende med mye gåing og til tider løping, og mye bæring. Så akkurat det med lite trening bekymrer meg ikke så mye for øyeblikket. Det er mer min manglende matlyst. Jeg har slanket meg en delfør (og gjør det fortsatt), så jeg har blitt vant til å stort sett velge den magreste maten med færrest kalorier. Men nå har jeg begynt å vurdere å endre på det, siden jeg rett og slett ikke får i meg nok. Inntaket mitt av mat ligger på rundt 700-1000 kalorierom dagen, og noen få dager har det kanskje kommet opp i 1500. Og det er ikke nok, men jeg klarer rett og slett ikke å få meg til å spise mer, jeg har ikke lyst på og føler meg ikke sulten. Ikke er detså veldig mye tid til spising heller, mellom all jobbinga. Og jeg har foresten gått ned 4 kilo på disse 3 ukene. Det er ikke ille med tanke på at jeg har en del å ta av, men jeg antar at mye av det er muskler, og det er jo ikke fultså bra. Så spørsmålet mitt er egentlig: hvor lenge er det forsvarlig å holde på slik? Er det noen som har tips til hvilken mat jeg burde spise? Det burde være både sunt, kaloririkt og enkelt å lage. Og helst mye proteiner. Og hva kan min manglende matlyst skyldest? Burde jeg ta kontakt med lege hvis det fortsetter? Jeg er jo som sagt ikke hjemme, og har ikke fastlege på det stedet jeg er... Anonym poster: b34fe7da8d61b6fe25d26cdc28db62fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå