Gå til innhold

Nye Dream-is med kakedeig!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett på nett at Dream har kommet med en ny is med coockie dough-smak. Problemet er bare at jeg ikke finner den noen sted :tristbla:

Tror kanskje jeg må gå ens ærend på Coop Mega (for der bør de ihvertfall ha den!).

Men er det noen som har smakt den? Er den god? Kan den sammenlignes med Ben & Jerry's coockie dough? :is: :is:

Anonym poster: a319ed740cce49810b6824ee5200af70

Skrevet

Det var mye skrik og lite ull med den Dream'en. Ben&Jerry's er hundre ganger bedre!

• Liker 2
Skrevet

Eg har smakt denne, og synest den var veldig god, men at den hadde alt for lite deig i seg. Har ikkje testa Ben & Jerry sin versjon, men eg kan tenkje meg at dei er rausare med deigbitane.

Men om du vil ha ein litt lett variant til kvardagsbruk, er Dream ypperleg.

Skrevet

Det var mye skrik og lite ull med den Dream'en. Ben&Jerry's er hundre ganger bedre!

:Nikke: - nesten tusen ganger bedre!

:heks:

• Liker 2
Gjest _La Femme
Skrevet

I begynnelsen syns jeg den var god, men jo mer jeg spiste, jo mer kvalmende og kjedelig ble den. Dessverre litt skuffet. Helt grei bare. Ben & Jerrys er god is, men egentlig ganske dyrt når jeg tenker meg om?

Skrevet

Ben & Jerrys er altfor dyr, kanskje det er derfor den er så god? Fordi jeg kjøper den så sjelden?

Av Dream-isene foretrekker jeg den med belgisk sjokolade. Den er god.

Gjest Candy Pie
Skrevet

Er ikke så veldig glad i is, men den likte jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er så ufaaaaattelid langt mellom deigbitene, og de er små og smaker mel. Bruker heller 20,- ekstra på ben & jerry.

Anonym poster: 4b3b0c2ee34f4584108a1ca4c7b05522

Skrevet

Ben & Jerrys er altfor dyr, kanskje det er derfor den er så god? Fordi jeg kjøper den så sjelden?

Av Dream-isene foretrekker jeg den med belgisk sjokolade. Den er god.

Håhåhåhåhååååå *drømme seg bort*

• Liker 1
Gjest Mildrid
Skrevet

Is med deig? Folk eter det utroligste..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk spiser utrolig gode ting ja!

Skrevet

Amerikansk konsept vettu. Amerikanerne eter de merkeligste ting. De har jo til og med ost på sprayboks. :urk:

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig har jeg smakt den, men den kom ikke så veldig høyt opp på lista mi som den kunne ha gjort.

Altfor lite "overraskelser" i den syns jeg, og dermed ble det litt kjedelig i lengden, men jeg kan godt spise den om det ikke finnes noe annet i mils omkrets.

P.s jeg er ikke spesielt vanskelig når det gjelder det vidunderlig kalde greiene der... :rodmer:

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Det er så ufaaaaattelid langt mellom deigbitene, og de er små og smaker mel. Bruker heller 20,- ekstra på ben & jerry.

Jepp! Enig med deg!

Skrevet

Jeg synes ikke den var god... Kjeksbitene smakte ikke godt og det var for lite sjokolade.

Annonse
Gjest Peaches
Skrevet

synes de andre smakene fra Ben&Jerry's er mye bedre enn den kakedeigen for den ble for mye deig for meg;P

har ikke smakt den dream enda;P men de andre smakene er gode allefall!:)

Gjest Chevy
Skrevet

Jeg syns den var utrolig søt. Liksom søtt er godt, men det var så enooormt søtt! I tillegg var det akkuratt som disse deigbitene knaSte littegrann som igjen gav meg sukkerassosiasjon.. Altfor søt- er altså konklusjonen min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...