Gå til innhold

De "positive" Sidene ved ufrivillig barnløshet

Anbefalte innlegg

Gjest showhoe
Skrevet

Det hender vi glemmer oss noen ganger og kun fokuserer på alt det negative vi må igjennom!

Hva med å skrive opp det vi syns er "positivt" (missforstå meg rett) dette skal være en tulletråd hvor vi muntrer oss selvopp med dumme "positive" ting vi egentlig ikke mener. Så setter pris på om kverruleringa og dømming holdes utnfor :)

Trenger aldri å bruke prevansjon igjen

Slipper strekkmerker og hengepupper for tidlig (det får komme med fettet og alderen heller)

Slipper smertehelvebtte ved en fødsel

Bedre økonomi (mer sko og mindre bleier)

Større frihet (et års jordomseilig er litt vanskelig med unger)

Noen flere bidrag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Vi kan reise på spontane helgeturer i inn- og utland, uten for mye planlegging

- Vi kan gå ut og spise på en hverdag, eller dele en flaske vin og god mat i fred og ro hjemme

- Vi kan trene, jobbe, være sosiale som vi føler for, uten å koordinere med hverandre

- Vi kan sove hele natten i gjennom, og leeenge i helgene

- Vi har en stor økonomisk frihet, og kan prioritere oss selv når vi har lyst på noe

- Vi kan ligge en hel lørdag på sofaen, uten å gjøre noe eller føle at vi må "bruke dagen"

- Vi har enormt med fritid, som vi kan bruke på egentid.

Det jeg ønsker meg mest i verden er ett barn. Men samtidig kommer jeg til å savne friheten, egentiden, reisingen og det å bare være kjærester.

Skrevet (endret)

"Lykkelig over å ikke være gravid fordi:"

1. Murmeldyr elsker å SOVE - SOVE - SOVE!!!!

2. Kan være totalt uansvarlig! Spille TVspill gjennom hele natten fordi jeg har lyst!

3. Jeg kjøper akkurat det jeg vil når jeg vil det. (...vel, nesten da....mannen har vist litt meninger om dette...)

4. Kan ha kniver i nederste kjøkkenskuff fordi det var der det var plass.

5. Kan være med på alt jeg vil når jeg vil det!

(..ok, orker ikke negative kommentarer og understreker at dette er ironi...og til deg som tror noe annet til tross for forumet vi er på vi er inne på: dust!)

Endret av -Pus-
Gjest showhoe
Skrevet

Hehe jeg liker det dere kommer med!! :popcorn:

Det føles litt godt å pynte på det å ikke kan få barn.... :gjeiper:

Kunne ha sex nååår vi vil, og hvor vi vil hehehe :fnise:

Hmm... Noe mer???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...