Gelica Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Har sett en del reklamer om nye BB cream 5 in 1 og lurer på om noen har erfaringer med disse produktene. Vurderer å kjøpe den som heter Miracle Skin perfector Er denne eller andre av disse produktene noe å anbefale? Erfaringer?
KaDust Skrevet 15. juni 2012 #3 Skrevet 15. juni 2012 Jeg har den! Den er kjempegod, og lukter godt. 1
Gelica Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2012 Jeg har den! Den er kjempegod, og lukter godt. Hvordan vil du beskrive kremen; Er den ok å bruke i stede for foundation nå på sommeren? Dekker den noe? Hvordan føles den på huden? Finnes den i flere farger? :-)
KaDust Skrevet 15. juni 2012 #5 Skrevet 15. juni 2012 Jeg synes den er veldig grei å bruke nå på sommeren, spesielt siden den viser fregner og andre sommer-tegn i ansiktet mitt. Den dekker ikke så veldig mye, det er tross alt en fuktighetskrem med farge, men den jevner ut all rødhet på meg. Den er veldig lett og føles på huden bare de første minuttene. Er som fuktighetskrem. Tror den har 3 nyanser. 1
Gjest Tigress Skrevet 15. juni 2012 #6 Skrevet 15. juni 2012 Som dei fleste BB-kremar som jamnar han ut huda meir enn han dekkjer, om du skjønar kva eg meiner. Raudheit rundt nasevengene blir mest heilt vekke ( i alle fall på meg, men eg har ikkje portvinsnase heller altså), og heile huda ser jamnare ut. Garnier sin luktar ein del, eg syntest eg kunne kjenne lukta av han heile dagen, men det er nok mest inni hovudet mitt. Resultatet er veldig naturleg. Eg har gjeve opp foundation heilt og brukar berre BB-krem eg no, men eg føredrar dei koreanske merka SkinFood og Etude House, for dei testar ikkje på dyr. Det gjer ikkje Missha heller, og dei er eitt av dei verkeleg store BB-kremmerka.
Gjest Anna.S Skrevet 15. juni 2012 #8 Skrevet 15. juni 2012 Jeg kunne ikke bruke den fordi jeg fikk masse små prikker av den. Jeg har ikke spesiellt sensitiv hud men reagerte altså på denne. Jeg anbefaler heller Dior sin fuktighetskrem med farge. Den jevner penere ut og den er ikke så fet på huden.
Gjest Tigress Skrevet 15. juni 2012 #9 Skrevet 15. juni 2012 Hvor får du evt tak i dem Tigress? Eg kjøpte dei på ein nettbutikk i Hong Kong: Cosme-de.com Ellers er sasa.com og yesstyle.com kjende nettbutikkar, i tillegg til eBay, så klart. Eg trur sasa.com skal vere ganske trygg med tanke på å få ekte varer, men eg kan ikkje seie eg kjenner meg heilt viss uansett. Det eg har kjøpt har vore i tråd med meldingane eg har lese, same eigenskapar osb, så dei er i alle fall bra! Eg har to dyrefiendtlege kremar også: Dr Jart+ Black Label og Skin79 Oriental Gold Plus, og det er berre å vere lei seg for at dei er dei beste eg har. Men eg tilrår altså ikkje å kjøpe dyrefiendtlege produkt, då. Båe desse to siste dekkar veldig bra, men gjer litt meir foundationkjensle og er litt meir fløyelsaktige på huda, så ein ser dei betre. Etude House Magic BB Cream som eg har er heilt usynleg, men dekkar ikkje så bra. SkinFooden er litt i mellom. Dr. Jart, Skin79 og SkinFood kan ein få til å dekke mykje meir om ein klappar dei inn i huda i staden for å gni, men no om sumaren gnir eg dei inn i staden, for no er eg litt mørkare i huda og då kan ein bli litt kvit.
Vixenia Skrevet 15. juni 2012 #10 Skrevet 15. juni 2012 Jeg fikk også masse røde prikker av denne. Trodde først det var kviser, men det var bare et utslett av noe slag. Ble ikke borte før etter en og en halv uke etter jeg sluttet.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #11 Skrevet 15. juni 2012 Jeg fikk masse små kviser av den og huden ble irritert og ru. I tillegg gjorde den huden veldig blank. Kort oppsummert: crap Anonym poster: 7c9767b60533be1ff751c90d6c848ac7
Gelica Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #12 Skrevet 18. juni 2012 Takk for mange tilbakemeldinger. Vurderer å forsøke meg på en annen dagkrem med farge da tror jeg. Ser i denne testen at en krem fra No7 kommer best ut i test. Noen som har erfaring med denne kremen? http://www.kk.no/860560/vinneren-av-denne-testen-var-soleklar
Gelica Skrevet 6. august 2012 Forfatter #13 Skrevet 6. august 2012 Jeg testet ut Garnier BB krem likevel for de hadde ikke No7 som jeg egentlig hadde tenkt å kjøpe. Må si at jeg har blitt veldig positivt overrasket. Den er veldig lett å ta på, ser naturlig ut og dekker helt fint for mitt behov. Blir ingen brunkrem på meg fremover i hvertfall :-) Har heller ikke opplevd at huden har blitt irritert :-)
j23 Skrevet 6. august 2012 #14 Skrevet 6. august 2012 Hva koster denne BB-kremen og hvor kjøpes den? Vet dere om de har den i vanlige matbutikker?
Mynona Skrevet 6. august 2012 #15 Skrevet 6. august 2012 Jeg har sett at det står "Whitening" på en del av BB kremene. Hva betyr det?? Bleker den din naturlige farge? Vet jo at i Asia har de masse blekekremer for å få så lys hud som mulig - og det vil ikke jeg ha.
Ixnay Skrevet 6. august 2012 #16 Skrevet 6. august 2012 Jeg er ikke noe særlig begeistret for Garnier sin, føler jeg har et lag på huden hele dagen (bruker ikke mye)
Gelica Skrevet 7. august 2012 Forfatter #17 Skrevet 7. august 2012 Jeg kjøper den på H&M var på tilbud forrige uke til 69,- koster ellers 99,- Merker at jeg bruker mindre av den enn andre kremer jeg har brukt. Jeg har ikke sett det står whitening på den jeg har i hvert fall og jeg har ikke blitt noe lysere i huden av å bruke den.
mari4ever Skrevet 7. august 2012 #18 Skrevet 7. august 2012 Jeg prøvde den orginale den ene dagen. fikk prøve på den i ett blad og den så veldig bra ut på min venninne. Den var ikke så bra på min hud. den la seg som ett lag utpå huden og blei veldig blank i hele fjeset, måtte bare ta den av meg. jeg har tørre kinn, litt tørre flekker på kinn og rundt nesen. Prøv den for oily/combination skin. Den er veldig god. legger seg veldig fint, dekker like bra som en foundation og sitter hele dagen me primer under. ( jeg må ha primer for at foundation skal sitte, så kan være du ikke trenger dette. huden min er rar slik. ingen foundation sitter hele dagen på meg.) jeg kjøpte min på www.feelunique.com. super bra pris også. rundt 70 kr:) elsker den:) Blei veldig overaska over hvor god den er
Lovealii Skrevet 7. august 2012 #19 Skrevet 7. august 2012 Synes den er helt OK. Bruker den hver dag da. Har ikke fått noe utslett i det hele tatt heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå