Gå til innhold

Hart of Dixie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Andre som har sett første sesong av Hart of Dixie? Blitt helt hekta jeg! Gleder meg til neste sesong!! :D

Anonym poster: 1a10bf346646fad0069a0d0ee953e4e2

Videoannonse
Annonse
Gjest showhoe
Skrevet

Jepp!! Kjempe bra serie! Jeg elsker jo alt som handler om sør statene i usa. Serien er jo fornya til høsten, så gleder meg til det :)

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt fascinert av sørstatene jeg også etter serien :) Hadde ikke hatt noe imot å bodd i Bluebell, spesielt hvis George og Wade og Devon bodde der ;)

Anonym poster: 1a10bf346646fad0069a0d0ee953e4e2

AnonymBruker
Skrevet

Heier på at Zoe og Wade blir sammen! Og Wade er hot! :rodmer:

Tok litt tid å venne seg til å se Rachel Bilson i en annen rolle enn Summer i OC, men syns hun er søt i rollen som Zoe!

Anonym poster: 37a2bc5047358952e6b8f3f3c2b43e0a

AnonymBruker
Skrevet

Heier på at Zoe og Wade blir sammen! Og Wade er hot! :rodmer:

Tok litt tid å venne seg til å se Rachel Bilson i en annen rolle enn Summer i OC, men syns hun er søt i rollen som Zoe!

Gjest showhoe
Skrevet

Åh jeg syns hun er så søt. Har sett henne i et par ndre roller også. Veldig flink.

Kanke forda lemon jeg da

Skrevet

Jeg elsker denne serien! Synes den faktisk er noe av det bedre jeg har sett (innenfor sjangeren). Liker karakterene og historien. Synes den er veldig morsom også.

Skrevet

Elsker den serien :rodmer:

Gleder meg som en liten unge til neste sesong :D

Har sett sesong 1 flere ganger alerede :sjenert:

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor alle heier på Zoe og Wade.. George og Zoe passer mer sammen, og han er mye kjekkere! :)

Skrevet

Digger denne serien! :D

Gleder meg veldig til sesong 2

Gjest showhoe
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor alle heier på Zoe og Wade.. George og Zoe passer mer sammen, og han er mye kjekkere! :)

Jeg er helt enig :)

Skrevet

Jaaa, Hart of Dixie <3 Heier også litt på George og Zoe men ser for meg at det blir tusen skjær i sjøen før det noengang kan bli de to. Wade er kul, men jeg tror ikke Zoe kommer til å bli forelsket i ham.

AnonymBruker
Skrevet

Wade får fram den litt villere siden til Zoe, og derfor heier jeg på dem, bortsett fra at Wade er kjekk!

George og Zoe blir litt kjedelige sammen syns jeg.

• Liker 1
Skrevet

Har bare sett to eller tre episoder foreløpig, men blir litt forstyrra av at jeg syns skuespillerne overspiller veldig. Blir litt teatralsk.

Men syns jo hun hovedpersonen er utrolig pen, da! :rodmer:

Skrevet

Wade får fram den litt villere siden til Zoe, og derfor heier jeg på dem, bortsett fra at Wade er kjekk!

George og Zoe blir litt kjedelige sammen syns jeg.

Tja, syns egentlig hun og George ser ut til å kose seg. Føler hun bare liker Wade når hun allerede er en "villere" versjon av seg selv. (full, såra etc). Men det blir interessant å se hvordan trekantdramaet utfolder seg videre :)

Skrevet

Jeg har nettopp sett ferdig første sesong! Liker det veldig godt! De første episodene synes jeg var teite, men har hørt at det er en veldig bra serie, så jeg holdt ut, noe jeg er glad for nå. Blir virkelig interessert i å vite hvordan det går med Zooey (om det er slik det skrives). Liker hele konseptet med en NY-girl i hillbilly-land.

Det eneste negative er karakterene som er "byoriginialer", som de 3 gamle damene som alltid prater sammen, eller den tjukke, litt eksentriske mørkhudede mannen. Han minner meg VELDIG om Taylor Doose i Gilmore Girls. De tre gamle damene minner meg også om noen fra Gilmore Girls, og jeg får inntrykk at av Hart of Dixie prøver litt å være som den serien på den måten at de ønsker å beskrive en koselig småby med søte, litt irriterende beboere som de mer sivilserte menneskene er glad i og samtidig plages av.

• 4 uker senere...
Skrevet

Har nettopp sett ferdig, og herregud for en MEGATEIT slutt. Det er nødt til å komme en sesong to... fader åsså...

• 4 måneder senere...
Skrevet

Noen som følger med på sesong 2? Har sett fire episoder, og må si jeg er veldig skuffa! Zoe er 30 år, men oppfører seg som en 20 åring. Føler egentlig at nesten alle oppfører seg som de er mye yngre. Virker som det her er en typisk High School tv-serie nå.

Anonym poster: 6171a7aeb3be41ade445db5e947f7e80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...