Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet hva som er forskjellen på PayPal og Western Union, eller er det noenlunde det samme opplegget? Er de trugge å bruke?

Er det noen fare for at mottaker av pengene man overfører, på en eller annen måte trekke mer penger fra meg enn det jeg har overført, dersom jeg enten bruker PayPal eller Western union som betalingsmiddel?

Anonym poster: 7f9105187a842b6a793717cbd64f6b36

Videoannonse
Annonse
Gjest showhoe
Skrevet

Har aldri brukt western union, men bruker paypal flittig! Det er noe av det tryggeste. Det er eid av ebay og derom det skulle oppstå noe med kjøpet, så er du forsikra gjennom paypal.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Er det noen som vet hva som er forskjellen på PayPal og Western Union, eller er det noenlunde det samme opplegget? Er de trugge å bruke?

Er det noen fare for at mottaker av pengene man overfører, på en eller annen måte trekke mer penger fra meg enn det jeg har overført, dersom jeg enten bruker PayPal eller Western union som betalingsmiddel?

Anonym poster: 7f9105187a842b6a793717cbd64f6b36

jeg ser ikke helt hvordan de skulle kunne trekke mer enn det du har overført? Nå har jeg riktignok bare overført gjennom filialene til WEstern Union og ikke over nettet, men jeg vil tro tryggheten er veldig høy.

Det er i alle fall mitt inntrykk med begge deler, og jeg har brukt paypal mye, og Western Union et par-tre ganger.

Skrevet

Ikke bruk western union om du skal kjøpe noe, sjansen for at varen ikke kommer er større, og du har null mulighet til å få igjen pengene. Bruk paypal!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...