Gjest Badabing Skrevet 2. juli 2012 #21 Skrevet 2. juli 2012 Det ble mat fra linken til Pialill i dag: Grillet halloumi med marinerte grillspyd og asparges med pesto. Utrolig godt! Den marinaden var ekstremt god på sopp, så jeg lurer på om jeg skal marinere forskjellig sopp i den neste gang.
Lyd Skrevet 2. juli 2012 #22 Skrevet 2. juli 2012 Ei jeg kjenner grillet i dag fylte sopp og fylte bifftomater. Hun hadde avocado og cashewnøtter inni, så veldig godt ut
Gjest Yellow Taxi Skrevet 2. juli 2012 #23 Skrevet 2. juli 2012 Personlig syns jeg ikke noe om vegetarmat på grillen. I beste fall tenker jeg at det smaker like greit som om det hadde vært i ovnen og da forstår jeg ikke helt poenget. Men jeg er vel ingen grill-person i utgangspunktet. Er det en ting jeg ikke savner fra min kjøtt-spisende barndom så er det og sitte i en røyksky og prøve å forvandle en kald og slapp grisetarm til et måltid.
Gjest Badabing Skrevet 2. juli 2012 #24 Skrevet 2. juli 2012 Personlig syns jeg ikke noe om vegetarmat på grillen. I beste fall tenker jeg at det smaker like greit som om det hadde vært i ovnen og da forstår jeg ikke helt poenget. Men jeg er vel ingen grill-person i utgangspunktet. Er det en ting jeg ikke savner fra min kjøtt-spisende barndom så er det og sitte i en røyksky og prøve å forvandle en kald og slapp grisetarm til et måltid. Æsj. Pølser har jeg aldri likt uansett. Men jeg elsker grillmat! Og kjøper du gassgrill, slipper du forkullet mat og å sitte i en røyksky.
bananbusk Skrevet 10. oktober 2014 #25 Skrevet 10. oktober 2014 Burgere fra halsans kok eller anamma og soyapølser. Hatet pølser før jeg slutta å spise kjøtt, men soyapølser har jeg virkelig sansen for
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå