Gå til innhold

Vegetar grillmat

Fremhevede innlegg

Gjest Badabing
Skrevet

Det ble mat fra linken til Pialill i dag:

Grillet halloumi med marinerte grillspyd og asparges med pesto. Utrolig godt! Den marinaden var ekstremt god på sopp, så jeg lurer på om jeg skal marinere forskjellig sopp i den neste gang. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei jeg kjenner grillet i dag fylte sopp og fylte bifftomater. Hun hadde avocado og cashewnøtter inni, så veldig godt ut :)

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Personlig syns jeg ikke noe om vegetarmat på grillen. I beste fall tenker jeg at det smaker like greit som om det hadde vært i ovnen og da forstår jeg ikke helt poenget. Men jeg er vel ingen grill-person i utgangspunktet. Er det en ting jeg ikke savner fra min kjøtt-spisende barndom så er det og sitte i en røyksky og prøve å forvandle en kald og slapp grisetarm til et måltid.

Gjest Badabing
Skrevet

Personlig syns jeg ikke noe om vegetarmat på grillen. I beste fall tenker jeg at det smaker like greit som om det hadde vært i ovnen og da forstår jeg ikke helt poenget. Men jeg er vel ingen grill-person i utgangspunktet. Er det en ting jeg ikke savner fra min kjøtt-spisende barndom så er det og sitte i en røyksky og prøve å forvandle en kald og slapp grisetarm til et måltid.

Æsj. Pølser har jeg aldri likt uansett. Men jeg elsker grillmat! Og kjøper du gassgrill, slipper du forkullet mat og å sitte i en røyksky. ;)

• 2 år senere...
Skrevet

Burgere fra halsans kok eller anamma og soyapølser. Hatet pølser før jeg slutta å spise kjøtt, men soyapølser har jeg virkelig sansen for :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...