sirka Skrevet 6. februar 2004 #1 Skrevet 6. februar 2004 På Absoulutt, på tv 2, tidligere denne uken, ble det presentert en plate med ei ny amerikansk jente. Hun hadde spilt inn en plate med soul-klassikere. Hun hadde, i motsetning til Britney og de andre typiske amerikanske sangjentene, en skikkelig kul stemme. Noen som fikk med seg navnet????
Ingeborg Skrevet 6. februar 2004 #3 Skrevet 6. februar 2004 Tror du mener Joss Stone, som har gitt ut plata "The Soul Sessions".
sirka Skrevet 6. februar 2004 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2004 Tror du mener Joss Stone' date=' som har gitt ut plata "The Soul Sessions".[/quote'] Jepp, det tror jeg det var. Takk skal du ha!!!
Malou Skrevet 6. februar 2004 #5 Skrevet 6. februar 2004 Jeg har også lagt merke til henne. Hun har en skikkelig bra stemme. Utrolig at hun er så ung. Har lastet ned en del av låtene fra 'Soul Sessions.' Veldig bra! Jennifer
Holly Hobbie Skrevet 7. februar 2004 #6 Skrevet 7. februar 2004 Men Joss Stone er engelsk - har riktignok gitt ut plate i Amerika, da.
sirka Skrevet 8. februar 2004 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2004 Men Joss Stone er engelsk - har riktignok gitt ut plate i Amerika' date=' da.[/quote'] Ja, det var Joss Stone jeg mente.
Gjest gjest1 Skrevet 9. februar 2004 #9 Skrevet 9. februar 2004 Noen tips for hvor jeg kan finne en side med gratis mp3 nedlasting av henne?
Malou Skrevet 9. februar 2004 #10 Skrevet 9. februar 2004 Jeg har lastet ned en del på Kazaa Lite i allefall, men jeg vet ikke om den var denne type side på var på jakt etter? Jennifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå