philippa starck Skrevet 6. februar 2004 #1 Skrevet 6. februar 2004 I USA er det siste hotte nå Jelly bags - "gummivesker" - i knallfarger. Det har vært mye om og men ang de veskene, pga det merket som produserte dem var så redde for kopier. Så til spørsmålet: Er det noen som vet hvem som først produserte Jelly Bagen? PS: tror det er et "must" for sommergarderoben... *sukk! ser ut vinduet og lengter etter sommerkjolene mine...!*
xeyes Skrevet 6. februar 2004 #2 Skrevet 6. februar 2004 Jeg tror de opprinnelig er produsert i Italia hvis jeg ikke tar feil. Har jo vært populært leeenge i usa nå. (gleder meg til du får sånne) :D
philippa starck Skrevet 6. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2004 (gleder meg til du får sånne) :D Bestilt!
natasha Skrevet 6. februar 2004 #4 Skrevet 6. februar 2004 Er det de som ser ut som Kelly-vesken fra Hermes? Bare i gummi?
xeyes Skrevet 6. februar 2004 #5 Skrevet 6. februar 2004 Bestilt! Kuuult, mange farger og eller? Send mail asap når de ankommer! hehe :D
Søtpotita Skrevet 6. februar 2004 #6 Skrevet 6. februar 2004 korleis vesker er dette egentlig? Er det ein plass det finst bilder av sånne? Og Philippa Starck kor bestilte du din hen? Eg lika vesker...
philippa starck Skrevet 7. februar 2004 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2004 Fant en link på nettet -sånn ser de ut: http://www.jellybags.net/jelly_shop.htm Det sto noe om at de var italienske ja. Synes de er litt kuule, jeg!
Gjest Paff Skrevet 7. februar 2004 #8 Skrevet 7. februar 2004 En slik veske er et must denne våren! Jeg vil ha en litt stor firkantet i lyserosa tror jeg... eller kanskje mintgrønn?? De er jo dessuten geniale for oss i Bergen - de er jo vanntette!!!!
Søtpotita Skrevet 7. februar 2004 #9 Skrevet 7. februar 2004 ja stilige var dei! Og så kule fargar! Fins det i butikkar og eller er det kun over nett foreløpig? Takk for svar forresten:)
xeyes Skrevet 7. februar 2004 #10 Skrevet 7. februar 2004 Jeg vil ha rosa! Er mange stilige farger der! Kule :D
Gjest Étoile Skrevet 13. februar 2004 #11 Skrevet 13. februar 2004 De selger Jellybags på Steffen i Akersgata.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå