Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Dater en gutt for øyeblikket,men er det ok at jeg flørter uskyldig med andre gutter? Er jo fremdeles singel..

Anonym poster: 7cee8ac70fb7527bffb5935ec13d8b66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe i veien med det.

Gjest Katten.
Skrevet

Dere har ikke gitt inntrykket av at dere skal være monogam med hverandre -> kos deg.

Gjest Peaches
Skrevet

så lenge du er singel så gjør du som du vil!

• Liker 1
Skrevet

Hei.

Dater en gutt for øyeblikket,men er det ok at jeg flørter uskyldig med andre gutter? Er jo fremdeles singel..

Syns du at det er greit at denne gutten du dater flørter med andre jenter?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er greit at du flørter med andre.Men er det den riktige gutten for deg når du har behov for å flørte med andre og få oppmerksomhet fra andre?

Anonym poster: 4038b520e6da6824930471443b543c8e

• Liker 2
Gjest Janus
Skrevet

Selvsagt.

Men det avhenger litt av hvor seriøst ting er med deg og Prince Charming og akkurat hva du legger i uskyldig flørting. Jeg flørter ofte med jenter jeg vet er opptatt, uten at det ligger noe mer i det enn flørten selv.

Det er mulig å sette pris på noen og dele et øyeblikk uten at det er noe mer enn nettop det.

:)

Gjest Janus
Skrevet

Jeg tror også at det er først når en kvinne faktisk er fri og har muligheten til å forlate deg, at hun faktisk ønsker å bli værende. Om hun føler seg kvalt i et forhold, så kommer hun til å flykte ved første mulighet.

Enkelte kvinner flørter av natur og det både setter jeg pris på og aksepterer.

Om man forsøker å binde noen eller forandre de, så ender det sjeldent bra. En liten avsporing. Beklager.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Syns du at det er greit at denne gutten du dater flørter med andre jenter?

Syns det er greit,men føler at hele situasjonen er i en såkalt moralsk gråsone.Vil ikke risikere å såre noen

Det er greit at du flørter med andre.Men er det den riktige gutten for deg når du har behov for å flørte med andre og få oppmerksomhet fra andre?

Anonym poster: 4038b520e6da6824930471443b543c8e

Ganske riktig.

Vi har bare ikke vært heldige med timingen

Takk for svar dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...